تبلیغات

تبلیغات

چگونه دسته گوگل استیدیا را در اندروید به صورت بی سیم وصل کنیم؟

Wirelessly-Link-a-Stadia-Controller-to-an-Android-Device

با وجود اینکه نیازی به استفاده از کابل USB-C در هنگام راه اندازی نیست ، دسته های گوگل استیدیا اکنون می توانند به صورت بی سیم با تلفن هوشمند اندرویدی شما جفت شوند. در ادامه نحوه وصل کردن دسته گوگل استیدیا به گوشی اندروید خود و اجرای بازی با استفاده از سرویس مبتنی بر ابر آورده شده است.

بیشتر بدانید:

نحوه عوض کردن عکس و نام کاربری در گوگل استیدیا

وصل کردن دسته استیدیا به گوشی اندروید

با باز کردن برنامه گوگل استیدیا در گوشی اندروید خود شروع کنید. از برگه “صفحه اصلی” ، روی آیکون دسته ضربه بزنید.

نحوه متصل کردن دسته گوگل استیدیا به موبایل اندروید

دستگاه شما شروع به جستجوی یک دسته موجود گوگل استیدیا می کند.

وصل کردن دسته استیدیا به گوشی اندروید

اکنون زمان آن رسیده که دسته استیدیا خود را روشن کنید. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه استیدیا در دسته به مدت یک ثانیه شروع کنید تا اینکه دسته استیدیا بلرزد و نور پس زمینه شروع به چشمک زدن کند.

نحوه متصل کردن دسته استیدیا به اندروید

دسته استیدیا باید بعد از چند لحظه در برنامه استیدیا ظاهر شود. اگر تلفن هوشمند شما پس از پیدا نکردن ، جستجو را متوقف کرد ، روی گزینه [Refresh] ضربه بزنید.

آموزش وصل کردن دسته استیدیا به اندروید

اگر هنوز مشکلی در ارتباط دارید ، سعی کنید بلوتوث تلفن را خاموش و روشن کرده یا حتی دستگاه را راه اندازی مجدد (ریستارت) کنید.

پیشنهادی:

نحوه افزایش عملکرد و سرعت گوگل استیدیا

هنگامی که دسته گوگل استیدیا شما در برنامه به عنوان “آماده برای پیوند Ready To Link” ظاهر می شود ، چهار دکمه نمایش داده شده روی صفحه ، را در دسته فشار دهید.

بعد از فشار دادن دکمه ها دسته استیدیا پس از اتصال دستگاه ، دو مرتبه لرزش می کند. برنامه استیدیا همچنین نشان می دهد که این دسته به گوشی اندروید متصل است.

متصل کردن دسته استیدیا به گوشی اندروید

وقتی بازی را تمام کردید و می خواهید دسته استیدیا خود را خاموش کنید ، دکمه “Stadia” را برای سه تا پنج ثانیه نگه دارید و بردارید. دسته استیدیا یک بار لرزش می کند و از تلفن هوشمند اندروید شما جداسازی می شود.

نحوه متصل کردن دسته استیدیا به اندروید

شما باید هر بار که می خواهید با گوشی بازی کنید ، روند اتصال دسته استیدیا به اندروید را باید تکرار کنید. گوگل اتصالات قبلی را ذخیره نمی کند و به طور خودکار دسته استیدیا را را به دستگاه اندروید خود وصل نمی کند.

همچنین بخوانید  آموزش حذف حساب Administrator در ویندوز 7 بدون پسورد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *