تبلیغات

تبلیغات

چگونه فونت دلخواه را در ویندوز بسازیم؟ نحوه ساخت فونت در ویندوز

create-your-own-fonts-for-free

فونت ها یک روش عالی برای ابراز احساسات خود از طریق متن هستند ، زیرا سبک های مختلف گرافیکی می توانند بر پیامی که می خواهید انتقال دهید تأکید کند.

با این وجود ، همیشه نمی توان فونت هایی را که دوست داریم پیدا کنیم ، بنابراین گاهی ممکن است فکر کنیم که فونت دلخواه درست کنیم. با توجه به این فکر ، در ادامه چند روش وجود دارد که می توانید فونت دلخواه خود را به صورت رایگان ایجاد کنید.

چگونه به صورت رایگان فونت دلخواه خود را ایجاد کنم؟

مایکروسافت برنامه جدید فونت ساز خود را برای کاربران ویندوز 10 به روز کرده است ، که به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت در دسترس است. می توانید برنامه را به صورت رایگان در هر سیستم شخصی ویندوز 10 دانلود و استفاده کنید.

بیشتر بدانید :

چگونه فونت در آیفون و آیپد نصب کنیم؟

1) از برنامه فونت ساز مایکروسافت استفاده کنید

Font Maker App از مایکروسافت ابزاری اساسی است که گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا فونت خود را بسازند. نکته جالب این است که آنها می توانند آن فونت را بر روی دستگاه خود نصب کرده و از آن برای هر آنچه تصور می کنند استفاده کنند.

نکته مهم دیگر این برنامه این است که از قلم پشتیبانی می کند ، بدین معنی که کاربران می توانند از قلم سرفیس برای ایجاد یک فونت ویژه استفاده کرده و سپس از آن در ویندوز 10 استفاده کنند [نحوه عوض کردن باتری قلم سرفیس].

برنامه شرایط زیادی را لازم ندارد ، اما چند چیز را درخواست می کند. به عنوان مثال ، فقط روی سیستم های شخصی و تبلت های ویندوز 10 کار می کند که می توانند قابلیت صفحه نمایش لمس را پشتیبانی کنند.

اگر دستگاه شما از ویژگی صفحه نمایش لمسی برخوردار نیست، می توانید برنامه Font Maker App را دانلود کنید و ببینید که آیا این دستگاه کار می کند یا خیر. طبق اطلاعات موجود در فروشگاه مایکروسافت ، این برنامه حدودا 15.59 مگابایت حجم دارد.

مایکروسافت در به روزرسانی های قبلی برخی از ویژگی های مربوط به گزینه های قلم (نوشتن / طراحی در برنامه Outlook Mail و تقویم) را آورده است ، بنابراین برنامه Font Maker باید در ماه های بعدی پیشرفت های بیشتری را کسب کند.

2) دسترسی به کتابخانه تقریباً نامحدود قلم

دسترسی به کتابخانه تقریباً نامحدود قلم

اگر طراح نیستید ، یا اگر زمان کافی برای ساخت فونت دلخواه ندارید، پس شاید ترجیح می دهید که یک فونت آماده اما جدید که قبلا ایجاد شده است دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید  نحوه افزودن چند حساب ایمیل در ویندوز 11

گفته می شود ، خدماتی مانند Adobe Fonts مفید خواهد بود ، زیرا یک سرویس آنلاین است که یک کتابخانه اشتراک فونت های با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

این سرویس بسیار کارآمد است زیرا فونت ها را به روشی بسیار ساده ارائه می دهد:

  • می توانید از فونت ها به طور مستقیم در وب سایت ها استفاده کنید
  • می توانید آنها را از طریق Adobe Creative Cloud با برنامه های سیستم های مشترکین همگام سازی کنید

خوشبختانه به اندازه کافی ، این سرویس معمولاً به عنوان یک سرویس مبتنی بر اشتراک در دسترس است ، اما هم اکنون می توانید به مدت 7 روز آن را به صورت رایگان تست کنید ، و تمام قلم های مورد نظر خود را دانلود کنید.

با دنبال کردن این مراحل ، شما باید قادر به ایجاد یا حداقل دسترسی به طیف گسترده ای از فونت های مختلف باشید.


سوالات متداول از فونت

  1. نوع فونت چیست؟

    نوع فونت مجموعه ای کامل از کلیه کارکترهایی است که یک سبک تایپ مشخص در اندازه خاص خود را شامل می شود که می توانید ارسال کنید.

  2. آیا می توانم قلم ها را به صورت رایگان بارگیری کنم؟

    بله ، خدمات آفلاین زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد فونت های رایگان را دانلود کنید. (لینک دانلود در ادامه وجود دارد)

  3. آیا می توانم فونت دلخواه بسازیم؟

    بله ، ابزارهای طراحی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای طراحی فونت های خاص خود استفاده کنید.

دانلود فونت های رایگان

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *