تبلیغات

تبلیغات

چگونه لپ تاپ قدیمی را برای کودکان آماده کنیم؟

Set-Up-an-Old-Laptop-for-Kids

حتما یک لپ تاپ قدیمی دارید و می خواهید برای کودکان خود تنظیم کنید اما نمی دانید چگونه برای کودکان لپ تاپ را آماده کنید؟ نگران نباشید در ادامه با نحوه تنظیم کردن لپ تاپ برای کودکان همراه شما هستیم

اکثر لپ تاپ های قدیمی تنها چیزی که جمع کنند ، گرد و غبار است . لپ تاپ قدیمی خود را تمیز کنید ، و یک وسیله سرگرم کننده و یا یک ابزار آموزشی برای کودکان خود آماده کنید.

1) حذف برنامه های اضافی

اولین کاری که باید در هنگام آماده سازی لپ تاپ قدیمی برای کودک خود انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که نرم افزار یا بازی های اضافی یا نامناسب را پاک کنید. این می تواند به آسانی به روزرسانی دستگاه ویندوز یا مک شما ، حذف برنامه های غیر ضروری و حذف همه فایل های شما باشد.

اگر قبلاً همه فایل های مهم را از هارد سیستم کپی کرده اید ، مطمئن ترین راه برای تنظیم لپ تاپ قدیمی برای کودک خود ، بازگست به تنظیمات کارخانه است. اگر سیستم ویندوزی دارید، می توانید از قبلیت فکتوری ریست ویندوز استفاده کنید ، مگر اینکه بخواهید سیستم عامل خود را مجدد نصب کنید.

شما هنوز هم ممکن است با باتری های خراب شده، هارد قدیمی و مادربردهایی با گرد و غبار یا مشکلات سخت افزاری روبرو شوید. اگر باتری لپ تاپ شما به درستی کار نمی کند، آن را جایگزین کنید. برخی از این موضوعات ممکن است ارزش وقت و هزینه رفع آنها را داشته باشد. متأسفانه ، گاهی اوقات تعمیرات سیستم قدیمی شما متاسفانه می تواند گران تر از خرید یک لپ تاپ جدید برای کودکان شما باشد.

2) افزایش امنیت لپ تاپ

هنگامی که لپ تاپ شما کاملاً تمیز شود و به راحتی اجرا شود ، لازم است که از امنیت آن اطمینان حاصل کنید. این شامل تنظیم اقدامات امنیتی پیچیده نخواهد بود. در حقیقت ، اکثر دستگاه های ویندوز دارای ویندوز دیفندر هستند که یک آنتی ویروس داخلی است. همچنین میتوانید یک آنتی ویروس رایگان انتخاب کنید.

افزایش امنیت لپ تاپ

پس از برقراری امنیت داخلی سیستم، دومین ویژگی مهم ایمنی برای خردسالان این هست که لپ تاپ ها را کنترل کنید. محدود کردن زمان استفاده ، ویژگی های خاص ، دسترسی به وب سایت ها و محتوای نامناسب برای ایجاد ارتباط سالم کودک با فناوری و اینترنت ضروری است.

مکینتاش ها توانایی ایجاد حساب کاربری مخصوص بچه ها با محدودیت استفاده از برنامه و زمان صفحه را دارند. هر دو ویندوز 7 و ویندوز 10 از کنترل والدین قوی برخوردار هستند. ویندوز 10 حتی به شما امکان می دهد حتی در هنگام کار و بازی ، امنیت کودک حتی بیشتر ایمنی ایجاد کرده و از آن نظارت کنید.

همچنین بخوانید  چگونه دو ایرپاد را همزمان به آیفون یا آیپد جفت کنیم ؟

3) نصب نرم افزار های مورد نیاز

اکنون که لپ تاپ قدیمی شما تمیز و ایمن است ، وقت آن است که مطمئن شوید محتوایی که کودک شما به آن دسترسی دارد جذاب ، آموزشی و سالم است. ما چند برنامه برای نصب در لپ تاپ خود آماده کرده ایم.

  • بازی ماینکرافت ( Minecraft ) محبوب ترین بازی رایانه ای برای بچه ها با خلاقیت و نبوغ فراوان است.
  • گوگل کروم : یک مرورگر کاربرپسند و با امنیت بالا
  • Pot Player : یک پلیر برای تماشای فیلم یا انیمیشن

مثل همیشه ، وقتی کار می کنند یا بازی می کنند ، حتماً مراقب بچه های خود باشید. در حالی که کنترل والدین که در بخش قبلی به آنها مرتبط است می تواند به محدود کردن فرزند شما فقط به وب سایتهای تأیید شده کمک کند ، بچه ها زرنگ هستند و برای دور زدن قوانین همیشه یک راه یا روش دیگر را پیدا می کنند.

4) بالا بردن سرعت لپ تاپ

اگر هنوز قادر به اجرای هر چیزی در لپ تاپ نیستید ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سیستم را سبک تر کنید. به روزرسانی سیستم عامل یک لپ تاپ قدیمی به نسخه جدیدتر از همان سیستم عامل می تواند این سخت افزار قدیمی را بیش از حد تحت فشار قرار دهد.

به جای استفاده از سیستم عامل های سنگین مانند ویندوز 10 ، می توانید ویندوز 7 را نصب کنید که نیاز به سخت افزار آنچنان زیادی ندارند. همیشه ارزش این را دارد که همه کارهایی را که می توانید انجام دهید برای سرعت بخشیدن به دستگاه ویندوز یا مک خود انجام دهید.

می توانید با مشاهده مقاله افزایش سرعت ویندوز سرعت لپ اپ ویندوز خود بالا ببرید.


با انجام دادن نکات بالا می توانید از لپ تاپ قدیمی خود بدون پرداخت هزینه اضافی ، توسط فرزندان شما می توانند برای کار یا بازی استفاده کنند. لازم نیست سیستم شما سریع یا جدید باشد. اکنون که تمیز ، امن و پر از محتوا با کیفیت است ، لپ تاپ قدیمی شما آماده آموزش و استفاده است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *