تبلیغات

تبلیغات

چگونه به طور موقت اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنیم؟

Temporarily-Disable-Your-Instagram-Account

می خواهید از اینستاگرام استراحت کنید؟ کاملاً منطقی است به جای دلیت کردن اکانت اینستاگرام خود، سعی کنید به طور موقت حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید . و دوباره بتوانید از اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید، همه چیز درست همانطور که شبکه اجتماعی را ترک کردید خواهد بود.

غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام

غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام ، اکانت شما را برای مدت زمانی که می خواهید از شبکه اجتماعی پاک کنید ، پاک می کند. آیدی اینستاگرام شما نامعتبر خواهد شد ، کاربران نمی توانند شما را در جستجو پیدا کنند، همچنین نمی توانند با شما در ارتباط باشند . این ویژگی ها با برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام ، بازیابی می شوند.

مهم نیست که این یک حساب شخصی ، حساب عمومی یا حساب کاری داشته باشید ، می توانید اکانت اینستاگرام خود را بطور موقت غیرفعال کنید. اما نمی توانید حساب کاربری خود را از برنامه اینستاگرام در آیفون یا اندروید غیرفعال کنید، به جای آن باید از وب سایت اینستاگرام استفاده کنید.

با باز کردن وب سایت اینستاگرام در مرورگر سیستم یا تلفن هوشمند خود شروع کنید و اکانتی را که که می خواهید غیرفعال کنید ، وارد سیستم شوید.

در مرحله بعد ، به برگه پروفایل خود بروید و گزینه [ ویرایش پروفایل یا Edit Profile ] را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام

از طرف دیگر می توانید از طریق این لینک مستقیم به صفحه “ویرایش پروفایل” استفاده کنید.

در اینجا ، به پایین بروید و لینک [ موقتاً غیرفعال کردن حساب من یا Temporarily Disable My Account ] را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام

اکنون اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن حساب خود را از شما سؤال خواهد کرد. می توانید یک دلیل را از منوی کشویی انتخاب کنید. اگر نمی خواهید دلیل خاصی ارائه کنید ، گزینه [Something Else] را انتخاب کنید.

پس از انتخاب انتخاب ، رمز اکانت اینستاگرام خود وارد کنید.

چگونه به صورت موقت اکانت اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

برای بار دوم ، روی دکمه آبی [Temporarily Disable Account] موجود در پایین صفحه ضربه بزنید. اینستاگرام از شما می خواهد گزینه تأیید را انتخاب کنید. از پنجره باز شده ، روی دکمه [Yes] ضربه بزنید.

به صورت موقت اکانت اینستاگرام را غیرفعال کنیم

اکنون حساب اینستاگرام شما غیرفعال خواهد شد و از برنامه اینستاگرام در تلفن هوشمند خود خارج خواهید شد. برای مطمئن شدن، می توانید نام کاربری اینستاگرام خود را جستجو کنید. اینستاگرام به شما خواهد گفت که کاربر وجود ندارد .

اکانت اینستاگرام شما به صورت موقت غیر فعال شده است

چگونه اکانت اینستاگرام را فعال کنیم ؟

می توانید در هر زمان دوباره به حساب کاربری خود در اینستاگرام خود برگردید و دوباره اکانت اینستاگرام را فعال کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام شما است. اگر پسورد خود را فراموش کرده اید ، مقاله بازیابی رمز اکانت اینستاگرام را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید  آموزش کامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز 10 با 3 روش

برنامه اینستاگرام را در گوشی آیفون یا اندروید خود باز کنید یا از وب سایت اینستاگرام استفاده کنید.

در اینجا با نام کاربری و رمزعبور اینستاگرام خود را وارد کنید .

چگونه اکانت اینستاگرام را فعال کنیم ؟

فوراً اکانت اینستاگرام شما بازگردانده می شود. برای امنیت بیشتر ، پیشنهادی می کنم باید پس از فعال شدن دوباره حساب خود ، مقاله افزایش امنیت اکانت اینستاگرام را مشاهده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *