تبلیغات

تبلیغات

چگونه یک پیام را در دیسکورد پین کنیم؟ آموزش پین کردن پیام در دیسکورد

Pin-Messages-On-Discord

دیسکورد بسیاری از ویژگی های مفید را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند به راحتی با هم در ارتباط باشند . از ساخت سرور دیسکورد گرفته ، تا شخصی سازی سرور دیسکورد و اد کردن دوستان به سرور دیسکورد می توانید انجام دهید.

امکانات نامحدود وجود دارد. حتی در یک کانال متنی ساده ، کاربران قادر به حذف پیام های ناخواسته ، مجوزهای مربوط به افرادی که می توانند کانال را مشاهده کنند ، تغییر می دهند و همانطور که در این مقاله بحث خواهیم کرد ، پیام ها را در دیسکورد پین می کنند اما دیسکورد چیست ؟

ویژگی پین کردن پیام در دیسکورد فوق العاده مفید است. این ویژگی به شما امکان می دهد پیام های خاصی را به لیستی از پیام های انتخاب شده پین شده اضافه کنید. این بدان معنی است که هر زمان که می خواهید آن پیام را دوباره مشاهده کنید ، دیگر نیازی به جستجو در کانال اصلی ندارید.

تنها کاری که باید انجام دهید دسترسی به لیست پیامهای پین شده و پیمایش لیست بسیار کوتاه تر است. از طریق این مقاله ، شما را در مورد عملکرد پین کردن پیام های دیسکورد ، و نحوه مشاهده لیست پیام های پین شده دیسکورد، آشنا خواهیم کرد.

چرا یک پیام را در دیسکورد پین می کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید پیامی را در دیسکورد پین کنید ، نه تنها می توانید پیام ها را در مکالمات خصوصی پین کنید ، بلکه می توانید پیامها را در کانال های سرور خود پین کنید. این ویژگی برای کمک به شما در پیگیری پیام های مهم وجود دارد. بگویید شخصی آدرس ایمیلی را برای یادآوری برای شما ارسال می کند. می توانید آن پیام را پین کنید ، و بعداً به آن برگردید.

همچنین می توانید اطلاعات مهمی را که ممکن است بخواهید کاربران سرور خود از آنها اطلاع داشته باشند ، ردیابی کنید. بگذارید بگوییم شما کانال داریدT ممکن است قوانینی وجود داشته باشد که می خواهید مردم از آن آگاه باشند. با این حال ، شما شاید بخواهید برای استقبال اعضای جدید در سرور پیامی بگویید.

برای اطمینان از اینکه افراد به راحتی می توانند در این کانال به قوانین دسترسی پیدا کنند ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که پیام لیست قوانین را در دیسکورد پین کنید. سپس کاربر می تواند به راحتی به پیام های پین شده دسترسی پیدا کرده و خود را بر اساس قوانین سرور شما به روز کند.

همچنین بخوانید  آموزش کلی و بهینه سازی سیستم با نرم افزار CCleaner

با این حساب ، بیایید دقیقاً نحوه استفاده از این ویژگی را برای سازماندهی بهتر چت ها یا کانال های سرور خود بررسی کنیم.

بیشتر بدانید:

راه های افزایش امنیت اکانت دیسکورد

پین کردن پیام های دیسکورد

برای شروع کار ، بیایید بگوییم شخصی یک تصویر زیبا از گربه ای را که می خواهید ذخیره کنید ارسال می کند:

پین کردن پیام های دیسکورد
  • روی پیام کلیک کنید و نگه دارید ،
  • سپس گزینه [ سه نقطه ] را در گوشه سمت راست بالای پیام انتخاب کنید.
  • با کلیک بر روی آن آیکون باید یک پنجره کشویی ظاهر شود که آیکون [ سنجاقک یا پین پیام] در قسمت بالا ظاهر می شود.
پین کردن پیام در دیسکورد

مشاهده پیام های پین شده در دیسکورد

اکنون که پیامی را در دیسکورد پین کرده اید ، به احتمال زیاد می خواهید به آن پیام دسترسی داشته باشید. آیکونی وجود دارد که می توانید لیستی از تمام پیام های پین شده در گروه خود را به شما نشان دهد. این آیکون هم در چت های خصوصی و هم برای سرورهای شما وجود دارد و تقریباً در همان مکان قرار می گیرند.

به گوشه بالا سمت راست پنجره چت نگاه کنید. در اینجا ، آیکون برجسته شده [ پین پیام ] را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.

مشاهده پیام های پین شده در دیسکورد

با کلیک روی منوی کشویی ، تمام پیام هایی که در حال حاضر پین کرده اید ظاهر می شود. اگر چندین پیام پین شده وجود دارد ، می توانید پیام ها را مشاهده کنید. همچنین می توانید در چت جایی که این پیام ارسال شده است ، به آن مکان مراجعه کنید.

مشاهده پیام های پین شده در دیسکورد

امیدوارم که این مقاله به شما درباره ویژگی پین کردن پیام در دیسکورد کمک کند. در صورت استفاده صحیح ، از ویژگی پین کردن پیام بسیار مفید خواهد بود. این به شما کمک می کند تا اهداف چت های خود را بهتر سازماندهی کنید ، و کمک می کند تا مطمئن شوید که همه در یک صفحه در یک بخش قرار دارند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *