تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت دیسکورد را امن کنیم؟ افزایش امنیت اکانت دیسکورد

Secure-Your-Discord-Account

می خواهید امنیت اکانت دیسکورد خود را بالا ببرید ولی نمی دانید چگونه امنیت اکانت دیسکورد را افزایش دهید ؟ نگران نباشید در ادامه راه های افزایش امنیت دیکسورد آشنا خواهید شد.

دیسکورد همه سرگرمی شما برای ارتباط با دوستان در بازی کردن است تا زمانی که حساب شما به سرقت برود. اطمینان حاصل کنید که هیچ کس نمی تواند با احراز هویت دو عاملی ، به حساب شما دسترسی پیدا کند ، حتی اگر رمز عبور شما را بدانند . فراموش نکنید که به طور مرتب تنظیمات پسورد و حریم خصوصی خود را به روز کنید.

بیشتر بدانید :

آموزش تنظیم کردن میکروفن و هدست در دیسکورد

افزایش امنیت دیسکورد با تایید هویت دو عاملی

تأیید هویت دو عاملی دیسکورد (2FA) از Google Authenticator یا Authy برای ارسال کد موقتی به تلفن هوشمند خود در هر بار ورود به اکانت دیسکورد استفاده می کند. دیسکورد به شما اجازه نمی دهد تا زمانی که این کد را وارد نکردید وارد اکانت دیکسورد خود شوید.

برای فعال کردن تایید هویت دو مرحله در دیسکورد ، مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا برنامه دیکسورد را اجرا کنید
  • بر روی آیکون تنظیمات در پایین سمت چپ کنار نام و آیکون خود کلیک کنید، تا منوی تنظیمات را باز کنید.
افزایش امنیت دیسکورد با تایید هویت دو عاملی

در تنظیمات دیسکورد، در زیر بخش “My Account”، دکمه آبی رنگ “Enable Two-Factor Auth” را انتخاب کنید.

افزایش امنیت دیسکورد با تایید هویت دو عاملی

در مرحله بعد ، باید Google Authenticator یا Authy را در تلفن هوشمند یا تبلت خود تنظیم کنید. در هر برنامه ، از ویژگی “Scan a Barcode” استفاده کنید تا کد QR را در دیسکورد اسکن کنید. از طرف دیگر ، می توانید از ویژگی “Enter a Provived Key” در هر برنامه استفاده کنید تا کد تایید دو مرحله ای 2FA را در دیسکورد وارد کنید.

افزایش امنیت دیسکورد با تایید هویت دو عاملی

هنگامی که کد QR را اسکن می کنید یا کلید 2FA را در Google Authenticator یا Authy وارد می کنید ، آن برنامه یک کد تأیید صحت شش رقمی را به شما ارائه می دهد. اکنون آن کد را وارد برنامه دیسکورد کنید تا تایید هویت دو مرحله ای یا 2FA فعال شود.

افزایش امنیت دیسکورد با تایید هویت دو عاملی

پس از فعال شدن 2FA ، می توانید برای استفاده از تأیید پیامک ، شماره تلفنی را به حساب خود اضافه کنید ، یا می توانید کدهای پشتیبان ثابت را دانلود کنید تا هر زمان که لازم باشد بعداً هویت خود را تأیید کنید ، از آنها استفاده کنید. همیشه می توانید بعداً این اقدامات را انجام دهید.

نحوه امن کرد پسورد اکانت دیسکورد

رمز عبور قوی همیشه برای حفظ امنیت اکانت های اینترنتی ضروری است. شما نباید از همان رمز عبوری که در جای دیگری یا هر سرویس دیگری استفاده می کنید برای دیسکورد استفاده مجدد کنید. توصیه می کنیم مقاله آموزش ساخت پسورد قوی را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید  نحوه ایجاد و استخراج فایل های RAR در ویندوز 10

برای تغییر رمز ورود خود در دیسکورد مراحل زیر را دنبال کنید :

به منوی تنظیمات دیکسورد بروید کنید.
روی آیکون تنظیمات کنار نام و آیکون خود در سمت چپ پایین کلیک کنید.
در بخش “My Account”، روی دکمه آبی “Edit” کلیک کنید.

نحوه امن کرد پسورد اکانت دیسکورد

در پنجره باز شده گزینه “Change Password” را انتخاب کنید.

نحوه امن کرد پسورد اکانت دیسکورد

پسورد فعلی اکانت دیکسورد و رمز جدید خود را وارد کنید. و روی گزینه “Save” کلیک کنید.

نحوه به روزرسانی تنظیمات حریم خصوصی دیسکورد

دیسکورد همچنین دارای طیف گسترده ای از ابزارهای حریم خصوصی بسیار مفید اما باورنکردنی است. برای دسترسی به این تنظیمات ، به منوی تنظیمات دیسکورد بروید . در زیر پنل سمت چپ ، روی بخش “Privacy & Safety” کلیک کنید.

نحوه به روزرسانی تنظیمات حریم خصوصی دیسکورد

این برگه کنترل می کند چه کسی می تواند با شما ارتباط برقرار کند ، چه محتوایی دیگران می تواند برای شما ارسال کند ، و چگونه دیکسورد اطلاعاتی را که شما تولید می کنید ردیابی و استفاده می کند. حتی می توانید با حرکت به پایین در این فهرست و انتخاب گزینه “Request Data” ، تمام اطلاعات خود را از دیسکورد درخواست کنید.


از طریق قابلیت 2FA دیسکورد ، می توانید امنیت اکانت دیسکورد را افزایش دهید . با مدیریت پسورد مناسب و تنظیمات دقیق حریم خصوصی و امنیتی ، می توانید مطمئن شوید که اکانت دیکسورد شما قابل اعتماد و ایمن است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *