تبلیغات

تبلیغات

ال جی V60 ThinQ نسخه 5G با دو صفحه نمایش جذاب رونمایی شد

new-LG-V60-ThinQ-5G

این فصل برای عرضه گوشی های هوشمند است. پس از لغو کنگره جهانی موبایل (MWC) ، بسیاری از مارک های تجاری راه اندازی خارج از رویداد بین المللی الکترونیک را انجام داده اند.

ال جی یکی از آخرین گوشی های پرچمدار خود یعنی ال جی V60 ThinQ 5G با صفحه نمایش دوگانه نیست.

ال جی V60 ThinQ 5G

ال جی V60 ThinQ 5G

همانطور که اخیراً توسط سامسونگ و موتورولا نمایش داده شد ، تلفن های هوشمند تاشو و قابل حمل در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند . ال جی V60 ThinQ 5G برای افزایش کارایی و مستغلات عملکرد کمی متفاوت عمل می کند .

ال جی وی 60 نسب به سامسونگ گلکسی فولد و بقیه گوشی های فولد تفاوتی دارد ، این یک گوشی تاشو نیست ، بلکه یک گوشی با صفحه نمایش دوگانه است. برای جلوگیری از بزرگ کردن دستگاه ، تنظیم دو صفحه نیز اختیاری است .

صفحه دوم یک وسیله جانبی است که با دستگاه است. به جای اینکه به طور دائم وصل شوید ، می توانید لوازم جانبی صفحه را مطابق آنچه که لازم است بر روی ال جی وی 60 بکشید. هر دو صفحه نمایش با نمایشگرهای FHD + P-OLED با نسبت 20.5:9 ارائه شده است. آنها همچنین نیم اینچ بزرگتر از مدل های قبلی هستند. تمرکز صفحه دوتایی بهره وری است ، بنابراین می توانید به همان اندازه که دوست دارید ، چند وظیفه و یا چند کار را انجام دهید.

ال جی V60 ThinQ 5G

همانطور که از نام ال جی و 60 ThinQ 5G پیداست ، این تلفن از فناوری 5 جی پشتیبانی می کند. از آنجا که این شبکه های پر سرعت بروز می شوند ، یک ویژگی اساسی برای تلفن های جدید است. با این حال ، باتری 5000 میلی آمپری به این معنی است که ، حتی با اتصال بهتر ، باید آن را به راحتی در طی یک روز بدون نیاز به شارژ کردن اضافی استفاده کنید .

ال جی V60 ThinQ 5G با اندروید 10 ، آخرین نسخه پلتفرم تلفن هوشمند گوگل عرضه می شود. ال جی وی 60 ThinQ 5G با همراهی سایر دستگاه های پرچم دار ، با دوربین اصلی سه گانه پشتیبانی می کند. دوربین اصلی با 64 مگاپیکسل ، یک لنز فوق العاده گسترده 13 مگاپیکسلی و حسگر عمق وجود دارد.

با این گوشی می توانید ویدئوی با کیفیت 8K را نیز ضبط کنید. این دستگاه همچنین دارای یک اثر انگشت ، بلوتوث نسخه 5.1 و حافظه 128 یا 256 گیگابایتی است. حتی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین برنامه ها و بازی های اپل در سال 2019

از کجا می توانید ال جی V60 ThinQ 5G را خریداری کنید؟

هیچ دوره پیش سفارش طولانی با V60 ThinQ 5G وجود ندارد. در عوض ، این تلفن از اواخر ماه مارس در سراسر آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا در دسترس خواهد بود. اگرچه ما هنوز قیمتی برای دستگاه نداریم ، ال جی تأیید کرد که وی 60 ارزان تر از دستگاهی مانند سامسونگ گلکسی S20 خواهد بود. به احتمال زیاد ، شما انتظار دارید که فروشنده ها ال جی وی 60 ThinQ 5G را در حدود 1000 دلار بفروشد .

به نظر می رسد قیمت گوشی های پرچمدار هر ساله در حال افزایش است. گفته می شود ، اگر شما دنبال بهترین گوشی های هوشمند سال 2020 هستید ، یک انتخاب دارید. حتماً همه چیزهایی را که باید در مورد سری سامسونگ گلکسی S20 بدانید در این مقاله مشاهده خواهید کرد . و اگر این مورد به جایی نرسید ، آخرین سری سونی اکسپریا 5 نیز وجود دارد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *