تبلیغات

تبلیغات

چگونه پست های فیسبوک را حذف کنیم ؟ آموزش حذف کردن پست از فیسبوک

Delete-Posts-On-Facebook

می خواهید پست های فیسبوک را حذف کنید ؟ فیس بوک بسیار مشتاق است تا گذشته را به شما یادآوری کند. تمام مطالبی که در فیسبوک خود پست کرده بودید بدون نگرانی باقی می مانند ، فیس بوک اطمینان خواهد داد که شما هرگز مطالب خود را از دست نخواهید داد.

اما اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مهم است که آنچه را که در فید رسانه های اجتماعی شما ظاهر می شود ، تصحیح کنید ، که مبادا یک زمان پست های فیسبوک شما باعث ایجاد مشکل شود . پس بهتر پست های فیسبوک خود را حذف کنید .

اگر هر بار وارد فیس بوک می شوید پست های خودتون را دوست ندارید ، ممکن است زمان آن باشد که اکانت فیسبوک خود را مرتب کنید ، لازم نیست کل حساب فیسبوک خود را ببندید (آموزش دیلیت اکانت فیسبوک) . در ادامه آموزش پاک کردن پست از فیسبوک آورده شده است .

آموزش حذف کردن پست در فیسبوک

آموزش حذف کردن پست در فیسبوک

در ابتدا ، فقط به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی آیکون ” سه نقطه ” در کنار Activity Log کلیک کنید . روی گزینه ” View As ” در فهرست باز شده کلیک کنید تا پروفایل خود را به عنوان کسی که در لیست دوستان شما نیست مشاهده کنید. می توانید با حرکت به پروفایل خود و ضربه زدن به آیکون ” View As ” با چشم ، همان کار را در تلفن همراه انجام دهید.

اگر فقط یک یا دو ارسال را مشاهده کنید که می خواهید حذف کنید ، فیس بوک آسان می کند که آنها را یک بار تبر کنید. برای انجام این کار ، به نمایه خود بروید و روی دکمه Activity Log روی عکس روی جلد خود کلیک کنید. اگر تلفن همراه هستید ، بر روی دکمه سه نقطه در پروفال خود ضربه بزنید و گزینه Activity Log را انتخاب کنید.

این کار به شما عملی که شما یا کاربر دیگری در اکانت خود انجام داده اید ، از جمله واکنش ها ، اشتراک ها ، نظرات ، هشتگ ها و پست ها را نمایش می دهد .

آموزش حذف کردن پست در فیسبوک

به پست های خود در فیسبوک بروید و بر روی دکمه ویرایش ” Edit  ” برای هر کاری که می خواهید تغییر دهید کلیک کنید. شما می توانید برخلاف عکس العمل ها ، هشتگ ها و کامنت هار را حذف کرده همچنین می توانید پست های فیسبوک و را حذف کنید.

مخفی کردن پست های فیسبوک

به جای پاک کردن کامل پست های فیسبوک ، می توانی دید شخصی در عکس ها و پست های قدیمی را با خصوصی سازی آنها محدود کرد. شما می توانید این دو روش را انجام دهید.

همچنین بخوانید  چگونه ویندوز 10 را با زمان بندی به صورت خودکار خاموش کنیم؟
مخفی کردن پست های فیسبوک

از قسمت Activity Log ، روی دکمه ویرایش کنار پستی که می خواهید پنهان شود کلیک کنید ، سپس از منوی کشویی گزینه Hidden from Timeline را انتخاب کنید. اگر به طور مستقیم از Timeline استفاده می کنید ، روی دکمه سه نقطه کلیک کنید و گزینه مخفی کردن از Timeline را انتخاب کنید.

برای مخفی کردن پست های فیسبوک برای افراد خاص ، ابتدا روی آیکون سه نقطه کلیک کنید و گزینه ویرایش پست ” Edit post ” را انتخاب کنید ، که می توانید انتخاب کنید کدام گروه از افراد یا شخص می توانند پست شما را ببینند. در اینجا ، شما همچنین می توانید آن را روی فقط من ” Only me ” تنظیم کنید ، بنابراین فقط می توانید خودتان پست ها را ببینید.

محدود کردن پست های گذشته فیسبوک

محدود کردن پست های گذشته فیسبوک

فیس بوک همچنین ابزاری برای پنهان کردن پست های عمومی گذشته دارد. برای این کار ، به تنظیمات فیسبوک خود بروید ، سپس بخش حریم خصوصی “Privacy ” را انتخاب کنید و روی گزینه محدود کردن پست های گذشته ” Limit Past Posts ” ضربه بزنید .

پس از کلیک بر روی دکمه Limit Past Posts ، یک اخطار ظاهر می شود که توصیه می کند تمام پست های عمومی شما فقط به دوستانه تبدیل شوند. اگر مشکلی ندارید ، دوباره روی Limit Past Posts کلیک کنید و پستهای عمومی شما فقط برای افرادی که در لیست دوستان شما هستند قابل مشاهده است.

اگر می خواهید این کار را در موبایل انجام دهید ، ابتدا به تنظیمات و حریم خصوصی ” Settings & Privacy ” مراجعه کنید ، و به بخش میانبرهای حریم خصوصی ” Privacy Shortcuts ” بروید ، سپس روی گزینه بررسی چند تنظیم مهم حفظ حریم خصوصی ” Review a few important privacy settings ” در بخش حفظ حریم خصوصی ضربه بزنید .

روی گزینه چه کسی می تواند آنچه را که شما به اشتراک می گذارید ببیند ” Who can see what you share ” ضربه بزنید و بررسی را ادامه دهید تا زمانی که پست های آینده و پست های گذشته را مشاهده کنید .

می توانید پست های آینده را برای همه با فقط دوستان و یا فقط برای خود قابل مشاهده کنید. یا افرادی خاص را انتخاب کنید که بتوانند پستهای شما را ببینند یا نبینند. به گزینه ” Limit ” ضربه بزنید تا خودکار پست های گذشته فقط برای دوستانتان قابل مشاهده باشد.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • حسین مهر 15, 1400 :: 18:40

    چطور پستهای دوستان رو از صفحه پروفایل حذف کنیم؟ این پستها خودکار در پروفایل نشون داده میشن!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *