تبلیغات

تبلیغات

لپ تاپ 2 در 1 چیست ؟ چرا لپ تاپ دو در یک برای دانشجوها ضروری است

what-is-a-2-in-1-laptop

لپ تاپ 2 در 1 چیست؟

آیا نمی توانید برای نوشتن مقاله و تماشای فیلم ، بین تبلت و لپ تاپ تصمیم بگیرید؟ یک لپ تاپ 2 در 1 به شما هردو امکان را می دهد ، به معنای واقعی کلمه بهترین هر دو گزینه است .

اکنون می توانید لپ تاپ های 2 به 1 را با صفحه کلیدهای جداشونده یا لپ تاپ هایی که 360 درجه باز می شوند ، انتخاب کنید. و بیشتر لپ تاپ 2 در 1 ها دارای ویندوز 10 هستند که به طور خاص برای صفحه نمایش های لمسی طراحی شده اند .

چرا لپ تاپ 2 در 1 برای دانش آموزان عالی است؟

بسته به نیاز کاریتون و حمل کردن دو دستگاه مختلف است ، یعنی هم دستگاه سبک و قابل حمل و هم دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنید . یک لپ تاپ 2 در 1 عملکردی را که می توانید با آن داشته باشید ، منهای هزینه خرید یک دستگاه دوم را به شما می دهد.

چرا لپ تاپ 2 در 1 برای دانش آموزان عالی است؟

برای نوشتن مقاله ، پاورپوینت، طراحی سایت و یادداشت برداری در طول سخنرانی ، از آن در “حالت لپ تاپ” استفاده کنید. سپس سوئیچ کنید تا از آن به عنوان تبلت برای تماشای فیلم های جذاب ، ارائه سخنرانی ، خرید آنلاین ، خواندن مقالات خبری و گشت و گذار در اینستاگرام استفاده کنید.

در ادامه 5 مورد را باید در هنگام خرید لپ تاپ 2 در 1 برای دانشجو در نظر گرفت ، اورده شده است .

1- لپ تاپ لولایی یا جداشدنی؟

1- لپ تاپ لولایی یا جداشدنی؟

لپ تاپ های دو در یک مانند یک لپ تاپ با کیفیت عالی به نظر می رسند. آنها دارای صفحه نمایش های بزرگتر (مناسب برای ارائه) و پردازنده های قدرتمندتر هستند.

لپ تاپ های جداشونده 2 در 1 این امکان را به شما می دهند تا بدون کیبورد از تبلت استفاده کنید و به راحتی حمل و نقل کنید. آنها همچنین دارای نسخه هایی با صفحه نمایش های کوچکتر از مدل های لولایی هستند و اغلب از پردازنده های قدرت کمتری برخوردار هستند.

ایسوس فیلیپ 2 در 1 برای طرفداران فیلم مناسب است. این دستگاه ها دارای لولای 360 درجه است ، بنابراین می توانید از آن در حالت باز و بسته کنید – این بدان معنی است هنگامی که در حال تماشا فیلم هستید ، صفحه کلید مزاحم نخواهد بود

بعلاوه ، از صفحه نمایش با کیفیت HD با اندازه 14 اینجچ مجهز شده است تا بدون هیچ گونه افت در کیفیت ، تمام اقدامات را به شما ارائه دهد. و لازم نیست نگران تمام شده شارژ خود باشید ، زیرا باتری 10 ساعته لپ تاپ شما را از ادامه سخنرانی و فراتر از آن باز می دارد.

همچنین بخوانید  چگونه از داغ شدن و افزایش دمای بیش از حد کامپیوتر جلوگیری کنیم؟

2- آیا می توانید از آن در محیط دانشگاه استفاده کنید؟

اگر می خواهید لپ تاپ 2 در 1 خود را در تمام طول روز حمل کنید ، می خواهید لپ تاپ با ماندگاری بالای باتری و طراحی باریک و سبک داشته باشید.

لپ تاپ سبک مایکروسافت Surface Go ایده آل برای حمل و نقل و دانشگاه است. اما هنوز هم به لطف پردازنده Intel® Pentium® Gold ، یک عملکرد عالی دارد. کیبورد با کیفیت جداشونده و قلم آن را برای یادداشت های دست نوشته یا ایجاد طرح هایی مورد نظر و همچنین نوشتن مقاله ها مناسب است .

به همراه 9 ساعت عمر باتری و نمایشگر Full HD است که برای تماشای فیلم ها ، خواندن مقاله به صورت آنلاین یا ویرایش عکس ها مناسب است . نکته جالب دیگر ، زیرا Surface Go دارای دو دوربین است که هر دو Full HD هستند ، می توانید به راحتی با دوستان یا خانواده خود ارتباط برقرار کرده .

4- لپ تاپ با چه قدرتی نیاز دارید؟

پردازنده سیستم شما به عنوان مغز عمل می کند . هرچه قدرتمندتر باشد ، می توانید با لپ تاپ 2 در 1 خود کار های سنگین تری نیز انجام دهید .

لپ تاپ های 2 در 1 ارزان قیمت اغلب دارای پردازنده Intel Celeron یا Premium هستند. این موارد به اندازه کافی قدرتمند برای گشت و گذار در وب و نوشتن مقاله است ، اما مناسب کارهای سنگین تری مانند ویرایش فیلم و عکس یا بازی نیست .

اگر قرار است روی لپ تاپ خود پردازش های مختفی انجام دهید ، به عنوان مثال ، ویرایش عکس ، کار در مایکروسافت افیس ، پخش همزمان Spotify و مرور صفحات وب به طور هم زمان ، ارزش این را دارد که از یک پردازنده Intel Core با قدرت بالاتر استفاده کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *