تبلیغات

تبلیغات

اینستاگرام افکت های جدید بومرنگ را اضافه می کند

Instagram-Adds-New-Boomerang-Effects

اینستاگرام سه افکت جدید بومرنگ را اضافه کرده است . این شرکت همچنین یک ابزار ویرایش جدید اضافه کرده است که به شما امکان می دهد ویدئوهای بومرنگ خود را ویرایش کنید . بنابراین دیگر بهانه ای برای ارسال بومرنگ های خسته کننده نیست که در لحظه شاید اشتباه کنید و متوقف کنید و مجدد شروع کنید .

فیلم های بومرنگ در اینستاگرام چیست؟

بومرنگ ها آن فیلم های کوتاه حلقه هستند که این روزها همه جا در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید. آنها شبیه به گیف هستند ، اما به جای اجرا در یک حلقه ، آنها به عقب و جلو می روند . بازی رو به جلو و سپس برعکس . از این رو نام این فیلم ها در اینستاگرام ، بومرنگ است .

قالب ویدیویی بومرنگ در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی بسیار محبوب است . با این حال ، اینستاگرام با رقابت جدیدی از تیک تاک روبرو شده است ، که به کاربران میزبان کاملی از جلوه های مختلف ویدیویی برای بازی با آنها می دهد. از این رو ، اثرات جدید بومرنگ است.

بیشتر بدانید :

آموزش ساخت گروه اینستاگرام با جوین چت استوری
آموزش اضافه کردن استیکر پرسش و پاسخ به استوری اینستاگرام

آموزش استفاده از افکت های جدید بومرنگ اینستاگرام

آموزش استفاده از افکت های جدید بومرنگ اینستاگرام

اولین گزینه برای ویرایش ویدئوهای بومرنگ استفاده از ابزار Trimming است . این به شما امکان می دهد بومرنگ خود را ویرایش کنید ، وقتی اولین بار ویدئوهای بومرنگ را به درستی ذخیره نکردید ، نقاط شروع و توقف را تغییر دهید . این باعث می شود بارها و بارها ویدئوهای بومرنگ خود را ویرایش کنید .

در مورد افکت های جدید بومرنگ در اینستاگرام ، اکنون می توانید موارد زیر را انجام دهید:

SlowMo : سرعت ویدئو را کند می کند ، و باعث می شود ویدئوهای بومرنگ شما به جای دو ثانیه استاندارد در هر زوم ، یک ثانیه طول بکشد . این به شما امکان می دهد تا جزئیات بیشتری از معمول قبل را ضبط کنید ، که در صحنه فیلمبرداری که جزئیات کوچک اهمیت دارند ، مفید خواهد بود.

Echo : یک افکت تیره و قابل حرکتی را به بومرنگ شما اضافه می کند و باعث می شود حرکات سریع و مهیج به نظر برسند . به نظر می رسد که شما در بومرنگ ها فقط هر فریم دیگر را می بینید ، و یک دنباله شفاف به عنوان موضوع تغییر موضوع می دهد.

Duo : فیلم های معکوس را سرعت می بخشد ، و باعث می شود ویدئوهای بومرنگ شما در ابتدا سریعتر از آنکه به جلو بازی کند ، به عقب برگردند . تقریباً چیزی شبیه به ماتریکس است. این کار زمانی مفید خواهد بود که شما بخواهید مردم بر روی عملکرد متمرکز روی بازی تمرکز کنند ، اما نه برعکس .

همچنین بخوانید  آموزش تصویری 2 روش اضافه کردن و نصب فونت در فتوشاپ

راه هایی برای جذاب کردن استوری های اینستاگرام شما

برای دسترسی به جلوه های جدید بومرنگ در اینستاگرام ، دقیقاً همانگونه که انجام داده اید ، یک بومرنگ را ایجاد کنید. سپس ، در بالای صفحه روی آیکون Infinity ضربه بزنید (که به نظر می رسد شبیه شماره 8 در است) . ابزار و افکت های ویرایش متعددی را مشاهده خواهید کرد و می توانید متناسب با آن کار کنید و ویدئوهای جذاب ایجاد کنید .

بومرنگ ها فقط یکی از ترفندهای بصری بسیاری هستند که باعث می شوند استوری های اینستاگرام شما از بقیه بی نظیرتر باشند. و این افکت های جدید باید حتی به حداقل خلاقان اینستاگرام کمک کند تا بومرنگ های خود را جالب تر جلوه دهند .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *