تبلیغات

تبلیغات

ثروت تمام نشدنی که با این لوستر ها بدست آوردم

losyr2

باید بگویم فردی هستم که با تلاش های بسیار فراوان بلاخره با محصولی به نام لوستر به آرزو های دست نیافتنی ام رسیدم و دیگر خواسته ای جز سلامتی از خداوند متعال نمی خواهم امید وارم وقت گران بهای خود را در اختیار بنده قرار داده و انواع لوستر هایی که مرا به این ثروت دست نیافتنی رساند را مشاهده کنید.

لوستر پذیرایی

همان قدر که لوستر برای اتاق نشیمن جذاب است، برای اتاق خواب، نور لوسترها چندان دوست داشتنی نیست و قطعا شما ترجیح می دهید به جای آن، یک دیوارکوب کم نور یا یک آباژور داشته باشید.
رنگ لوستر پذیرایی باید مطابق رنگ چیدمان دیگر لوازم منزل باشد اما از آن جا که لوستر را مثل پرده یا مبلمان زود به زود تعویض نمی کنند، سعی کنید رنگی انتخاب کنید که همیشه شیک و جدید به نظر برسد و با چند نوع دکوراسیون همخوانی داشته باشد. یکی از رایج ترین سوالات خریداران لوستر این است که، مثلاً برای فضای 40 یا 50 متری با ارتفاع حدود 3 متر چه لوستری مناسب است؟
باید عنوان کنیم که یک جواب مشخص و قاطع برای این سوال وجود ندارد، بهتر است برای تعیین تعداد لوستر یا تعداد شاخه های هر لوستر دو فاکتور مهم را در نظر بگیرید
1-  میزان نوردهی لوستر با توجه به تعیین هدف از خرید لوستر
2- تناسب لوستر با محیطی که قرار است لوستر در آن قرار بگیردمیزان روشنایی بقیه منابع نوری را حساب کنید و سپس لوستری انتخاب کنید که تکمیل کننده آن باشد. برای مثال تامین روشنایی مناسب برای فضای ورودی، به میزان نور 200 تا 400 وات نیازمند است.

لوستر

لوستر چوبی

لوستر از انواع تجهیزات و وسایل زیبا برای تزیین منزل است که علاوه بر نورپردازی می تواند به دکوراسیون منزل شما جلوه و شکوه بیشتری ببخشد.بسیاری از مشتریان به دنبال ست کردن لوستر آشپزخانه با لوستر پذیرایی خود هستند، این مورد در فضاهایی که آشپزخانه و پذیرایی دکور کاملا مشابهی دارند و بهم آمیخته شده اند، بهترین حالت است. این در حالی است که بیشتر آشپزخانه های امروزی دکوراسیونی کاملا متفاوت با پذیرایی دارند و اغلب با کابینت های ام دی اف تزئین شده اند

امیدواریم مدل لوستر چوبی را در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.اگر لوستر را برای اتاق غذاخوری یا آشپزخانه می خواهید باید به شکل میز غذاخوری توجه کنید. توجه داشته باشید که لوسترها در اینگونه فضاها حکم مکمل را دارند و نباید بر محیط غذاخوری غلبه داشته باشند. لوستر چوبی شاخه ای به دو صورت رو به بالا و رو به پایین ساخته می شوند. که بر خلاف تصور مبنی بر این که لوستر هایی که رو به پایین هستند دارای نور بیشتری هستند، مبحث نور به المان های زیادی بستگی دارد که از جمله می توان به ارتفاع و قطر دهانه حباب و همچنین ضخامت حباب نام برد.

همچنین بخوانید  اهمیت دوربین مداربسته در مدرسه

لوستر

لوستر ریسه ای

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های لوستر چوبی به شکل ریسه ای می باشد که همانطور که از نامش پیداست آویزهایی در شکل شیشه های مخصوص و کریستال از آن آویزان شده است که در شهر آمل به عنوان یکی از مکانهایی که مردم آن علاقه بسیار زیادی به این محصولات تزئینی دارند همواره مورد خرید و فروش بسیار زیادی قرار می گیرد.

همینطور در برخی خانه هایی که امروزه ساخته می شود جایگاه این لوسترها از پیش تعیین شده می باشد و افراد قبل از خرید باید ابعاد را به صورت دقیق اندازه گیری کرده و سپس اقدام به خرید این محصولات نمایند.به عنوان مثال برای نصب لوستر ریسه ای به دلیل کشیده بودن و ارتفاع بسیار زیادی که دارد باید ارتفاع کلی سقف خانه تا کف آن را اندازه گیری کنیم تا در رفت و آمد و زیبایی خانه تاثیر منفی نگذارد و سبب خراب تر شدن خانه نشود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *