تبلیغات

تبلیغات

سونی با رونمایی از اتومبیل برقی Vision-S در مراسم CES همه را شگفت زده کرد

Sony-showed-concept-car-the-Vision-S

امروز در CES 2020 سونی از یک اتومبیل رونمایی کرد. من هم تعجب کردم در حال حاضر جزئیات بسیار کمی درباره اتوموبیل سدان Vision-S سونی موجود است. یکبار دیگر می توانیم آن را در طبقه نمایش ببینیم.

طبق حساب مطبوعاتی ، سونی برای ساخت این نمونه اولیه از جمله Bosch ، Continental ، Genetex Nvidia و Magna با رهبران صنعت همکاری کرد ، با تک تیپ همراه باشید .

طرح مفهومی ماشین Vision-S سونی

این ماشین Vision-S سونی کمی تعجب آور است ، اما متناسب با استراتژی فعلی سونی است. در طول نسل گذشته ، سونی به عنوان تأمین کننده شروع به ساخت و فروش فن آوری های کلیدی کرد. سنسورهای دوربین سونی در بسیاری از تلفن های هوشمند برجسته از جمله آخرین سری آیفون 11 پرو یافت می شوند . اما قبل از بازدید از آیفون ، سونی مدت طولانی است که گوشی هوشمند خود را با سنسورهای هوشمند مشابه تولید کرده است .

انتظار یک بازی مشابه با سدان Vision-S سونی را دارید . این فعلا طرح مفهومی ماشین سونی برای کمک به سونی در فروش ارائه شده است .

سونی به طور غیر منتظره ای از اولین اتومبیل مفهومی خود رونمایی کرد و در حال حاضر با برخی ویژگی های نوآورانه در حال جذب مشتری است . ماشین سونی Vision-S ، که سازنده الکترونیکی ژاپنی در نمایشگاه CES 2020 آغاز به کار کرده است ، یک مدل آینده نگرانه از یک ماشین برقی متمرکز بر راحتی و ایمنی مسافر را ارائه می دهد ، زمانی که هنگام رانندگی ، دیگر به رانندگی ادامه نمی دهید ماشین به صورت خودکار به رانندگی اماده خواهد داد .

ویژگی هایی از قبیل پارک اتوماتیک برای هرکسی که از پارک دوبل ترس دارد ، در حالی که فردی بر روی صندلی خود بنشیند بلافاصله موسیقی برای گوش دادن و پایان داده مسیر خسته کنند شروع به آغاز می کند .

در حال حاضر ، این اتومبیل فقط نمونه اولیه است ، بنابراین ما نمی دانیم که آیا تا به حال واقعاً در دسترس برای خرید خواهد بود. در ضمن ، برخی از ویژگی های Vision-S را ببینید .

حتما بخوانید :

آیا خودروی تسلا امن است؟ نحوه نفوذ هکرها به ماشین هوشمند

ویژگی های اتوموبیل سدان سونی (Vision-S)

1- نمونه اولیه Vision-S سونی مفهومی از وسیله نقلیه است که به طور مداوم در حال تکامل است. به اینترنت متصل خواهد شد و نرم افزار آن به محض دسترسی به روز می شود.

ویژگی های اتوموبیل سدان سونی (Vision-S)

2- سونی دنیایی را پیش بینی می کند که راننده بتواند ماشین را به مکان فعلی خود احضار کند ، همه کنترل های داخلی را تنظیم کند ، و حتی موسیقی از هدفن های او همواره در داخل ماشین پخش شود .

همچنین بخوانید  تلگرام چیست ؟ همه چیزی در مورد پیام رسان محبوب (تلگرام) کاربران امروزی

3- این خودرو دارای سنسورهای LIDAR است که از پالسهای نور برای تشخیص اشیاء استفاده می کنند و تعیین می کنند که فاصله تا آنها چه حد است .

اتوموبیل سدان سونی (Vision-S) دارای 33 سنسور داخلی و خارجی است

4- دارای 33 سنسور در کل در داخل و خارج از ماشین است.

5- این اتومبیل دارای کروز کنترل پیشرفته ای است که به آن اجازه می دهد خودروی خود در مسافت ایمن در بزرگراه هدایت کند.

6- در پارک کردن اتوموبیل خود به شما نیز کمک خواهد کرد .

7- سونی دوربین 360 درجه سنسورها را "پیله ایمنی" می نامد.

7- سونی دوربین 360 درجه سنسورها را “پیله ایمنی” می نامد .

8- به عنوان یک معیار ایمنی اضافی ، سنسورهای داخلی برای سنجش غلظت و هوشیاری ، بر چهره و زبان بدن نظارت می کنند . سونی می گوید که سنسورها نیز برای راحتی هستند و دما را در صورت لزوم تنظیم می کنند.

ویژگی های اتوموبیل سدان سونی (Vision-S)

9- در آینده ، سونی پیش بینی می کند که با پیشرفت وسایل نقلیه داخلی ، فضای داخلی اتومبیل ها “مانند فضای داخل اتاق نشیمن” به یک فضای راحت تبدیل می شوند.

10- سقف پانوراما و وسیله نقلیه متصل به اینترنت به مسافران این امکان را می دهد تا هنگام مسافرت فیلم یا سریال تماشا کنند تا هنگام سفر سرگرم بمانند .

ویژگی های اتوموبیل سدان سونی (Vision-S)

11- هر صندلی بلندگوهای جداگانه ای دارد ، بنابراین مسافران می توانند موسیقی خود را گوش دهند یا همه رسانه های یکسانی را به اشتراک بگذارند .

12- سنسورهای اتومبیل دارای هوش مصنوعی داخلی هستند ، بنابراین خودرو برای رانندگی بهتر راننده تکامل می یابد.

ویژگی های اتوموبیل سدان سونی (Vision-S)

13- سونی می گوید پلت فرم وسایل نقلیه الکتریکی خود قادر به پشتیبانی سایر انواع وسایل نقلیه مانند SUV است .

14- با وجود چهار چرخ متحر ک بودن و امکان جابجایی راحت چهار سرنشین ، اگر واقعی باشد ، Vision-S به نظر می رسد یک انتخاب عملی شگفت آور است.

حداکثر سرعت خودرو 149 مایل در ساعت (239 کیلومتر برثانیه ) است و در 4.8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر شتاب این خودرو است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *