تبلیغات

تبلیغات

بهترین برنامه های گوگل پلی در سال 2019 (از نظر کاربران و گوگل)

google-play-best-of-2019

گوگل بهترین برنامه ها ،بازی ها و… گوگل پلی (Google Play) را در سال 2019 اعلام کرده است . لیستی که در ادامه برای شما آماده کرده ایم از بهترین برنامه ها ، بازی ها ، فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، کتاب ها و کتابهای صوتی سال 2019 را برای شما به ارمغان می آورد. همه این برنامه های محبوب یا توسط برنامه نویسان گوگل پلی یا توسط کاربران گوگل پلی توصیه انتخاب شده اند .

بهترین و محبوب ترین برنامه های گوگل پلی در سال 2019

گوگل بهترین برنامه های سال ۲۰۱۹ گوگل پلی را با کلید واژه اعلام کرد و گفت : “بهترین بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty) ، و سالی شگفت انگیز برای فیلم Avengers: Endgame بود. اکنون ، ما برنامه های برتر سال را در سراسر گوگل پلی جشن می گیریم . “

طبق گفته های گوگل ، این برنامه ها و بازی هایی هستند که به ما امکان می دهند از بهترین برنامه ها ، بازی ها و … به راحتی استفاده کنیم . کتاب ها و فیلم هایی که بهترین شده اند . “بیشتر آنها توسط برنامه نویسان گوگل پلی انتخاب شده اند ، اما لیستی از جوایز انتخاب کاربران برای سال 2019 نیز وجود دارد.

در اینجا بهترین برنامه ها ، با انتخاب کاربران در سال 2019 شروع و معرفی می شوند:

و در ادامه برندگانی که توسط برنامه نویسان گوگل پلی یا بر اساس بیشترین فروش برنامه ها و… در سال 2019 انتخاب شده اند :

این که آیا به لطف فروش یا توسط برنامه نویسان گوگل پلی بهترین برنامه ها معرفی شده اند ، یا توسط کاربران گوگل پلی انتخاب شده اند ، این ها بهترین برنامه ، بازی ، فیلم ، سریال و کتاب بودند که در سال 2019 انتخاب شده اند . و اگر مایل به دانستن بهترین برنامه ها و بازی های بیشتر هستید ،می توانید لیست کامل بهترین برنامه های گوگل پلی در سال 2019 را مشاهده کنید .

همچنین بخوانید  مقایسه و نحوه نام گذاری پردازنده های دسکتاپ و لپ تاپ و موبایل اینتل

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *