تبلیغات

تبلیغات

انتقام جویان: پایان بازی صحنه ای بسیار جالب با هالک و سنگ روح داشت

avengers-endgame-hulk

پس از استفاده از شش سنگ در Infinity War برای از بین بردن نیمی از جمعیت کل جهان در پایان انتقام جویان: پایان بازی، تانوس دختر خودش را به عنوان یک دختر کوچولو تصور کرد که از او پرسید اگر با این هدف به پیروزی برسد چه بهایی را باید بپردازد . با این حال، در حالی که تونی استارک و هالک هر دو از همه زمان‌های مجزا در انتقام جویان: پایان بازی استفاده می‌کردند، آن‌ها در آخرین قسمت فیلم با چنین تصاویری از سنگ روح برخورد نکردند .

 

ما بعد از انتقام جویان: در فیلم انتقام جویان پایان بازی دریافتیم که تونی استارک قرار بود دخترش مورگان را به عنوان فردی جوان ببیند، پس از اینکه تانوس و نیروهایش را فریب داد. اما هالک چه چیزی می بیند وقتی همه کسانی که پنج سال غیب شده بودند باز می گردند ؟

 


بیشتر بدانید :


 

سایت CinemaBlend اخیرا مصاحبه ای با نویسندگان انتقام جویان: پایان بازی (کریستوفر مارکوس و استفان فریز و مکفلی) داشته، خاطر نشان کردند که در حالیکه آنها در ابتدا می خواستند قانون تصورات سنگ روح را در Infinity War دنبال کنند، آنها راهی را پیدا نکردند که آن را در عرض سه ساعت نشان دهند، سپس مارکوس گفت :

 

انتقام جویان: پایان بازی صحنه ای بسیار جالب با هالک و سنگ روح داشت

 

“ما در واقع یک نسخه از این فیلم را نوشتیم، و این مساله پیش از این وجود داشت که صحنه باستانی به آرامی مورد ضرب و شتم قرار گرفت، اما یک نسخه از آن در آنجا بود که آقای بنر با هالک صحبت می‌کرد. و ما هرگز آن را ضبط نکردیم، اما این یک چیز جالب بود که هر دو را بر روی صفحه نمایش با هم در تعامل داشته باشیم .”

 

نزدیک ترین چیزی که تاکنون در مورد هالک و بروس بانر دیدیم، زمانی بود که بروس در انتقام جویان: جنگ بی نهایت هالک را به طور دوره ای محاکمه می کرد تا نیمه هیولای هالک ظاهر شود و سر و صدا کند، فقط برای اینکه هالک فریاد بزند: “نه”. با این حال، این صحنه که کریستوفر مارکوس از آن یاد کرد، سرانجام می توانستیم شاهد مکالمه ای همه جانبه بین این روزگار مدرن جکیل و هاید باشیم. من فقط می توانم تصور کنم که آن سکانس ها چگونه به نظر می رسید .

همچنین بخوانید  نقد فیلم Venom ونوم با کارگردانی Ruben Fleischer

 

افسوس، هیچ چیز به این ترتیب پیش نرفت و فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت آخرین بازی بود که ما هالک سنتی(وحشی) را در MCU دیدیم. اگر چه در ابتدا برنامه ریزی شده بود که بروس بانر در نبرد واکاندا در جنگ بی نهایت تبدیل به هالک مدرن و هوشمند شود، همانطور که مارکوس در ماه جولای فاش کرد، این سکانس جواب نداد و لحن اشتباهی برای به تصویر کشیدن فیلم بود.

 

در عوض بروس بانر، در مدت پنج سال بین انتقام جویان: جنگ بی نهایت و انتقام جویان: پایان بازی مغز و عضلاتش را با یکدیگر تطابق داد که او را “بهترین های هر دو جهان” نامیدند. ما به طور خلاصه چهره انسانی بروس را دوباره دیدیم، وقتی که باستان شناسان او را در سال 2012 از بدنش بیرون کشیدند، اما چیزی که اکنون به نظر می سد این است که هالکی را که ما در پنج فیلم گذشته دیدیم، برای همیشه از بین رفته است .

 

اگر چه دست او در هنگام انتقال قدرت سنگ های بی نهایت به شدت آسیب دیده بود، هالک مدرن و هوشمند آن را از آن شرایط در انتقام جویان: پایان بازی بیرون کشید. از آنجا که هیچ برنامه ای برای تهیه فیلم مستقل هالک، وجود ندارد بعید است که دوباره او را در MCU ببینیم. اگر چه دیزنی در حال تهیه یک سریال از هالک در شخصیت یک زن است، تصور اینکه ” بروس بنر ” دست‌کم کمی درگیر این پروژه نیست، با توجه به اینکه او پسر عموی جنیفر والترز در کامیک است، بسیار سخت است .

 

انتقام جویان: پایان بازی هم اکنون با کیفیت بلوری و دیجیتال در دسترس است. برای مطالعه اخبار جدید فیلم های مارول و فاز چهارم استودیو، تک تیپ را دنبال کنید.

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *