تبلیغات

تبلیغات

چگونه فیلم های یوتیوب را به اهنگ تبدیل کنیم ؟ 2020

best-free-YouTube-to-MP3-converter-2019

با تبدیل فیلم های یوتیوب به صدا ، به راحتی می توانید از صدا ها استفاده کنید . ابزارهای زیادی وجود دارند که ادعا می کنند این کار را انجام می دهند ، اما برخی پر از تبلیغات هستند ، برخی از آنها با نرم افزار اضافی ناخواسته همراه هستند و برخی با محدودیت هایی همراه هستند . برای کمک به شما و جلوگیری از این مشکلها ، ما تمام گزینه ها را آزمایش کرده ایم و بهترین راه های تبدیل فیلم به آهنگ را ارائه داده ایم .

تبدیل فیلم های یوتیوب به اهنگ یا صدا به شما امکان می دهد در هر زمان که دوست دارید به موسیقی از یک ویدیو های آفلاین گوش دهید یا کانال مورد علاقه یوتیوب خود را به پادکست تبدیل کنید که هنگام کار از آن لذت ببرید .

بیشتر بدانید :

آموزش ساختن کانال یوتیوب با آسان ترین روش

بهترین برنامه های رایگان تبدیل ویدئو یوتیوب به اهنگ

اگر تبدیل ویدئو های یوتیوب به MP3 کار مشکلی به نظر می رسد ، ارزش دارد از سرویس های پخش موسیقی مانند اسپاتیفای ، اپل موزیک یا گوگل پلی موزیک استفاده کنید که برای تبدیل هر پرونده ای به هیچ وجه جلوگیری نخواهد کرد .

  1. Any Video Converter Free
  2. Free YouTube to MP3 Converter
  3. 4K Video Downloader

برنامه های با لیستی از برنامه هایی هستند که قرار است به معرفی آنها بپردازیم ، با تک تیپ همراه باشید .

1- برنامه Any Video Converter برای تبدیل فیلم به آهنگ

اگر به دنبال مبدل سریع فیلم های یوتیوب به اهنگ هستید ، این ابزاری رایگان و مناسب است . همچنین این برنامه می تواند برای دانلود فیلم ها ازیوتیوب و ذخیره آنها به صورت MP3 نیز استفاده شود ، دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم .

تبدیل ویدئوهای یوتیوب به MP3 تنها هدف این برنامه نیست ، بنابراین از آنچه انتظار دارید بزرگتر است ، اما به نظر می رسد استفاده از یک نرم افزار قدرتمند و همه کاره بیش از حد دشوار است ، اما دانلود آهنگ آسان است ، فقط کافیست ، آدرس ویدیو را از یوتیوب کپی کرده و در برنامه پیست کرده و منتظر بمانید تا دانلود تکمیل شود . سپس می توانید MP3 را به عنوان فرمت خروجی انتخاب کنید و دکمه Convert Now را بزنید.

Any Video Converter Free

2- برنامه YouTube to MP3 Converter برای تبدیل ویدئو یوتیوب به اهنگ

برنامه رایگان YouTube to MP3 Converter دقیقاً همان کاری را که انتظار دارید انجام می دهد (تبدیل فیلم های یوتیوب به فرمت MP3) و کاملاً بی خطر است . متأسفانه ، مانند برنامه Any Video Converter دارای نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم از ByteFence دارد که باید از آن جلوگیری کنید ، بنابراین در حین نصب مراقب باشید تیک هرگونه نرم افزار اضافی که نمی خواهید را بردارید .

همچنین بخوانید  مقایسه و نحوه نام گذاری پردازنده های دسکتاپ و لپ تاپ و موبایل اینتل

پس از نصب ، شما آماده هستید. نیازی به تردید در مورد گزینه ها نیست ، می توانید بلافاصله موسیقی مورد علاقه خود را دانلود کنید. از یک منوی کشویی ساده برای انتخاب کیفیت و نوع فایل مورد نظر برای ذخیره فایل صوتی خود ، وارد کردن آدرس سایت ویدئو و کلیک روی دانلود استفاده کنید.

خوبی YouTube to MP3 Converter این است که هیچ مشکلی در کار به وجود نمی آید ، هیچ چیز اضافی نیست و هیچ چیز گیج کننده ای نیست.

Free YouTube to MP3 Converter

3- نرم افزار 4K Video Downloader برای دانلود اهنگ های یوتیوب

ممکن است بهترین نرم افزار نباشد ، اما نرم افزار عالی است . این کار به روشی مشابه انجام می شود ، اما از آنجا که این برنامه عمدتا برای دانلود فیلم است ، دو مرحله اضافی وجود دارد. آدرس سایت یک ویدیو را از مرورگر وب خود کپی کنید (از یوتیوب ، فیسبوک ، Flickr پشتیبانی می کند) و روی ” Paste URL ” کلیک کنید. گزینه ” Extract audio ” را انتخاب کنید و MP3 ، OGG یا M4A را انتخاب کنید ، سپس بر روی “Extract” کلیک کنید و آهنگ خود را ذخیره کنید .

نسخه رایگان 4K Video Downloader به شما امکان می دهد تا حداکثر 24 فیلم را در یک لیست پخش دانلودکنید ، که برای گرفتن چندین آهنگ توسط یک هنرمند خاص بسیار مفید است. در صورت خرید کلید مجوز ، می توانید لیست های پخش طولانی تر را به فرمت MP3 دانلود و تبدیل کنید ، اما ویژگی های رایگان نرم افزار بسیار چشمگیر است.

4K Video Downloader

در صورت هر گونه مشکل در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *