تبلیغات

تبلیغات

آموزش آپدیت کردن نرم افزار های ویندوز با برنامه Roboget

roboget

Roboget نرم افزار جدید برای ویندوز است که به راحتی می توانید نرم افزار های ویندوز را آپدیت کنید . این برنامه شبیه به برنامه دیگر است که میتوانید برنامه های ویندوز رو آپدیت کنید . برنامه روبوگت هنوز به صورت بتا در دسترس است و ممکن است برخی نرم افزارها به عنوان نتیجه در نظر گرفته نشوند .

Roboget برای ویندوز عرضه شد

در طول تست هایی که با این برنامه انجام دادیم با هیچی مشکلی روبرو نشده ایم . اما بهتر است صبر کنید تا نسخه نهایی نرم افزار Roboget منتشر شود . با نصب Roboget در صورتی که برای برنامه های پشتیبانی شده را بروزرسانی موجود شود ، نمایش می دهد. توجه داشته باشید که این برنامه نیازی به نصب ندارد و باید از نسخه های جدید ویندوز استفاده کنید (آموزش آپدیت ویندوز 10).

 Roboget برای ویندوز عرضه شد

در نسخه 0.2.6 نرم افزار Roboget از 57 برنامه مختلف ویندوز پشتیبانی می کند شامل برنامه های چندوظیفه ای مانند Foobar2000 ، AIMP ، 7-Zip ، MusicBee ، Thunderbird یا Process Explorer . با انتخاب هر برنامه مستقیماً اطلاعات مربوط به برنامه را نشان می دهد. توضیحات کوتاه ، اطلاعات سازگاری ، برچسب ها و لینک های دانلود را که پس از انتخاب یک برنامه ذکر شده دریافت می کنید. Roboget اعلام می کند که آیا یک برنامه قابل حمل است و آیا از قبل نصب شده است یا خیر .

ممکن است از لینک های دانلود برای دانلود یک برنامه خاص به صورت دستی استفاده شود ، اما اصلی ترین کاربرد Roboget این است که می توانید چندین برنامه را به یک جا انتخاب و بروز رسانی کنید کنید. همچنین یک گزینه “all all” برای بررسی همه برنامه ها وجود دارد ، اما احتمالاً اکثر کاربران آن را خیلی مفید نمی دانند.

با Roboget به راحتی برنامه های ویندوز را آپدیت کنید

این برنامه در زمان نمایش برنامه ها فاقد دسته بندی است اما گزینه هایی برای ادغام موارد موجود در حال حاضر است. فیلتر کردن برنامه ها بر اساس طبقه بندی مثل چندرسانه ای ، اینترنت یا بازی و … مفید خواهد بود

یکی از نقاط ضعف نسخه بتا Roboget این است که حجم آپدیت برنامه ها یا کل برنامه های انتخاب شده را نمایش نمی دهد . بهتر خواهد بود اگر این برنامه حجم آپدیت نرم افزارها را نشان دهد زیرا ممکن است کاربران بخواهند قبل از شروع عملیات آپدیت درباره حجم آن بدانند .

با کلیک بر روی گزینه “دریافت همه” تمام برنامه های انتخاب شده با استفاده از Wget بصورت پیش فرض دانلود می شوند. هر برنامه به صورت جداگانه در فهرست برنامه در سیستم دانلود می شود. توجه داشته باشید که هر بار دانلود ، پنجره فرمان (ترمینال) خود را ایجاد می کند که هنگام اتمام بروزرسانی ، خاتمه می یابد.

همچنین بخوانید  حل مشکل باز شدن همه فایل ها با یک برنامه در ویندوز + برگرداندن فایل به فرمت اصلی

Wget به طور پیش فرض است اما گزینه هایی برای جابجایی به Curl یا JDownloader در صورت موجود بودن در تنظیمات برنامه ارائه شده است.

جمع بندی درباره Roboget

در حال Roboget به عنوان نسخه بتا در دسترس است. برنامه امیدوارکننده به نظر می رسد اما قطعاً جایی برای بهبود وجود دارد . در حال حاضر ، باید با امکانت محدود این برنامه سروکار داشته باشیم تا با گذشت زمان تکمیل پیدا کند .

می توانید از لینک اول جدید ترین نسخه Roboget را دریافت کنید (توجه داشته باید سایت Roboget فیلتر است ، و می توانید از لینک دوم استفاده کنید )

لینک اول : دانلود Roboget از سایت اصلی
لینک دوم : دانلود Roboget از تک تیپ

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *