تبلیغات

چگونه حساب گوگل بسازم ؟ آسان ترین روش ساخت اکانت گوگل

google-accounts

ایجاد حساب گوگل بسیار ساده است. شما باید اطلاعات اولیه مانند نام ، سن و مکان خود را ارائه دهید. پس از ایجاد و تأیید حساب خود ، می توانید از سرویس های گوگل مانند حساب جیمیل ، تقویم گوگل ، اکسل آنلاین ، ورد آنلاین و بسیاری از خدمات دیگر استفاده کنید.

در ادامه نحوه ایجاد حساب کاربری گوگل را به شما نشان خواهیم داد ، با تک تیپ همراه باشید .

ساخت حساب گوگل یا اکانت گوگل

برای ایجاد حساب گوگل ، باید برخی از اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، شماره همراه ، تاریخ تولد و موقعیت مکانی خود را وارد کنید. با ساختن اکانت گوگل به طور خودکار یک حساب جیمیل (ایمیل) برای شما ایجاد می شود .

نکته : اگر حساب جیمیل دارید ، در حال حاضر یک حساب گوگل هم دارید ، بنابراین نیازی به ساخت حساب گوگل ندارید. می توانید با استفاده از اطلاعات جیمیل خود به سادگی وارد اکانت گوگل شوید.

آموزش ساختن حساب گوگل

به سایت www.google.com بروید . و دکمه ورود به سیستم ( Sign in ) را در گوشه سمت راست بالای صفحه پیدا کرده و انتخاب کنید. اگر حساب جیمیل دارید ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا وارد حساب گوگل خود شوید .

آموزش ساختن حساب گوگل

در صورت نداشتن جیمیل روی گزینه ساخت حساب ( Create an account ) ضربه بزنید سپس گزینه برای خودم ( for myself ) را انتخاب کنید .

اموزش ساختن اکانت گوگل

فرم ثبت نام ظاهر می شود با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند :

  • نام و خانوادگی
  • آدرس ایمیل و حساب گوگل که می خواهید داشته باشید (دقت کنید که آدرس منحصر به فرد وارد کنید تا با پیغام آدرس تکراری مواجه نشود )
  • سپس دو بار رمز حساب گوگل خود را وارد کنید (دقت کنید که دو رمز یکسان باشند )

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده دکمه بعدی ( Next ) را انتخاب کنید .

آموزش ساخت حساب گوگل برای خودم

در مرحله بعد اطلاعات مانند :

  • شماره همراه ، در مرحله بعد لازم می شود .(برای بازیابی رمز حساب گوگل خود استفاده می شود )
  • ایمیل که میتوانید وارد نکنید (برای بازیابی رمز حساب گوگل)
  • تاریخ تولد
  • جنسیت
چگونه اکانت گوگل بسازم ؟

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده دکمه بعدی ( Next ) را انتخاب کنید .

برای فعال کردن حساب گوگل شما ، به شماره همراهی که وارد کرده اید پیامکی حاوی کد فعال سازی ارسال می شود ، که کد را وارد کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید . در مرحله بعد روی کادر تأیید شرایط Terms of Service و Privacy Policy گوگل کلیک کنید ، سپس بر روی گزینه قبول دارم (i agree) کلیک کنید.

همچنین بخوانید  نحوه کار Motion Sense در گوشی گوگل پیکسل 4

حساب شما ایجاد شد و صفحه استقبال از گوگل ظاهر می شود . درست مانند هر سرویس آنلاین ، انتخاب رمزعبور قوی مهم است و حتما یک پسورد قوی برای حساب گوگل خود انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر ، در مقاله انتخاب پسورد قوی شما می توایند یک رمز سخت برای حساب خود انتخاب کنید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *