تبلیغات

تبلیغات

فوتوشاپ برای آیپد عرضه شد : دانلود فوتوشاپ برای آپید

Adobe-Photoshop-for-iPad

در اکتبر سال 2018 ، ادوبی پیش نمایش فتوشاپ برای آیپد را نشان داد. این شرکت نوید یک رابط کاربری جدید را داد که فقط برای تبلت طراحی شده است و بیشتر ویژگی های مشابه مورد علاقه کاربران نسخه دسکتاپ را دارا است. و اکنون در نوامبر 2019 ، ادوبی فتوشاپ برای آیپد منتشر شد.

 

از ادوبی فتوشاپ آیپد چه انتظاری دارید

 

ادوبی در پستی در Adobe Blog از انتشار فوتوشا برای آیپد خبر داد . ادوبی این فتوشاپ را برای آیپد نسخه 1.0 برچسب گذاری کرده است و اظهار داشت: “این فقط آغاز سفر ما برای گسترش فتوشاپ به دستگاه ها است”.

 

 

در زمان راه اندازی ، فوتوشاب برای آیپد “روی آهنگسازی ، روتوش اولیه و ماسک زدن ، وظایف متداول و گردش کاری است که می دانیم برای اکثر کاربران فتوشاپ مفید خواهد بود.”


بیشتر بدانید :


 

فوتوشاپ برای آیپد با استفاده از همان پایه کد به عنوان فتوشاپ در دسکتاپ ساخته شده است. با این وجود برای مداد و لمس روی صفحه نمایش کوچکتر بهینه شده است. نوار ابزار در سمت چپ ، لایه ها در سمت راست وجود دارد و به طور خودکار در فضای ابر ذخیره می شود.

 

این به وضوح فقط یک نقطه شروع است  و Adobe قول داده قابلیت های بیشتر و گردش کار را اضافه کند. ویژگی هایی از قبیل بوم چرخان ، انتخاب موضوع و اصلاح لبه در حال بررسی و اضافه شدن در برنامه است.

 

ذانلود: فوتوشاپ برای iPadOS

 

همچنین بخوانید  معرفی بهترین لوکیشن های عکاسی در استانبول

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *