تبلیغات

تبلیغات

گوگل در سال 2020 سرویس پرینت های ابری را متوقف خواهد کرد

Google-Is-Killing-Cloud-Print

پرینت ابری گوگل سرویس دیگر گوگل است که از بین می رود. بعد از گذشت یک دهه به صورت بتا ،گوگل اعلام کرد Cloud Print “از سال 2020 به بعد دیگر پشتیبانی نمی شود”. گوگل می گوید زمان آن است که از سرویس دیگری استفاده کنید .

سرویس چاپ ابری گوگل ه شما امکان می دهد از هر کجا ، از طریق اینترنت ، چاپ کنید. هنگام چاپ از طریق چاپ ابری گوگل ، کارهای چاپی در صف در حساب گوگل شما ذخیره می شوند. سپس به چاپگری که به حساب گوگل شما متصل است برای چاپ ارسال می شوند.

توصیه های گوگل برای جایگزین سرویس چاب ابری

بعضی از چاپگرها به صورت پیش فرض سرویس Cloud Print را پشتیبانی می کنند ، اما گوگل سرویس چاب ابری را در گوگل کروم در دسترس قرار داد. می توانید با نصب نسخه جدید گوگل کروم روی رایانه شخصی ، Cloud Print را در تنظیمات آن فعال کنید و سپس یک پرینتر متصل به آن سیستم از طریق اینترنت چاپ کنید.

سرویس چاپ ابری برای گوگل بسیار مهم بود زیرا کروم بوک ها پشتیبانی چاپ محلی را نداشتند ، و برای چاپ به سرویس چاپ ابری نیاز داشتند . کروم بوک های بروز شده اند و سیستم عامل کروم هم اکنون پشتیبانی چاپ محلی را دارد. پرینت ابری گوگل دیگر برای سیستم عامل کروم ضروری نیست. و به نظر می رسد که این سرویس دیگر برای گوگل اهمیتی ندارد.

این پیامی است تیم پشتیبانی گوگل انتشار داده است :

چاپ ابری ، راه حل چاپ مبتنی بر سرویس ابری گوگل که از سال 2010 فعالیت می کند ، دیگر از 31 دسامبر سال 2020 پشتیبانی نمی شود. از اول ژانویه 2021 ، دستگاه های موجود در تمام سیستم عامل ها دیگر قادر به چاپ با استفاده از سرویس ابری گوگل نخواهند بود . ما توصیه می کنیم تا سال آینده ، یک راه حل جایگزین را مشخص کرده .

توصیه های گوگل برای جایگزین سرویس چاب ابری

توصیه های جایگزین گوگل در اینجا برای کاربران سازمانی با دستگاه هایی با سیستم عامل کروم در نظر گرفته شده است. می توانند از کنسول مدیریت Chrome Enterprise برای مدیریت هزاران چاپگر در یک سازمان استفاده کنند.

برای کاربران خانگی ، گوگل هیچ توصیه واقعی در اینجا ارائه نمی دهد. اگر به خوبی از سرویس چاپ ابری گوگل استفاده می کنید تا از طریق اینترنت فایل های خود را چاپ کنید ، شاید تا سال آینده بتوانید جایگزینی به جای سرویس پرینت ابری گوگل پیدا کنید. برای چاپ در خانه شما ، این فرصت خوب است که چاپگر فعال شده با Cloud Print بتواند به عنوان یک چاپگر با شبکه سیمی استاندارد عمل کند.

همچنین بخوانید  کاربرد‌های بست کمربندی در دنیای دیجیتال به نقل از بست سرا

در هر صورت ، هر دو سازمان و کاربران خانگی یک سال دیگر وقت دارند. پشتیبانی از Cloud Print تا پایان سال 2020 تمام می شود . با این وجود اول ژانویه 2021 ، Cloud Print کار خود را متوقف خواهد کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *