تبلیغات

تبلیغات

برخی از کاربران آیفون 11 می گویند که شارژ بی سیم دیگر کار نمی کند

iPhone-11-wireless-charging-no-works

برخی از کاربران آیفون 11 با شارژ بی سیم تلفن جدید خود، دچار مشکل شده اند. بسیاری از شکایات در انجمن پشتیبانی های اپل وجود دارد که همه آنها همین مشکل را توصیف می کنند. اما از دیدگاه مثبت، یک راه‌حل واقعا ً ساده وجود دارد که این ترفند را برای برخی افراد انجام داده‌است .

 

اما اولین مسئله. برخی از مشتریان اپل گزارش می دهند که شارژ بی سیم در آیفون 11 به سادگی کار نمی کند و ربطی به پدهای شارژ ناسازگار یا طاقت فرسا یا موارد انسداد تلفن ندارد. برخی گفته اند که آیفون 11 آنها تشخیص می دهند که در شارژر بی سیم قرار گرفته اند، اما شارژ نمی شود. برخی گفته اند که گوشی آنها حتی گرم می شود، اما هنوز شارژ نمی شود.

 

به نظر می رسد که این مسئله توسط یک به روزرسانی نرم افزاری اپل ایجاد شده است، اما گزارش هایی که ما خوانده ایم کاملاً خلاف چنین چیزی است. بسیاری از کسانی که تحت‌تاثیر این مساله قرار گرفتند می‌گویند که شارژ بی‌سیم بعد از بروز رسانی به IOS 13.1.2 متوقف شد. با این حال، iOS 13.1.1 و iOS 13.2 نیز به دلیل برانگیختن این مسئله مقصر شناخته شده اند، و برخی از کاربران در واقع از بروزرسانی iOS 13.1.2 به عنوان راه حل مشکل استقبال کرده اند.

 


بیشتر بدانید :


 

اپل هنوز پاسخ رسمی به شکایات را صادر نکرده است، اما برخی از کاربران ادعا کرده اند که این مشکل آیفون 11 به سادگی با یک خاموش کردن و راه اندازی دوباره حل خواهد شد. با این حال ، مطابق با آشفتگی وضعیت، به نظر نمی رسد که این راه حل برای همه کار ساز واقع شده باشد.

 

اپل در اینجا یک صفحه پشتیبانی شارژ بی سیم دارد، اما به این موضوع خاص نمی پردازد. اگر شما هم چنین مشکلی با آیفون خود دارید، نظرات خود را با ما در توییتر در میان بگذارید. آیا راه اندازی مجدد تلفن شما برای حل این مشکل کارساز بود؟

همچنین بخوانید  خرید جمعه سیاه: 5 نکته برای مبتدی ها برای تخفیف بیشتر

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *