تبلیغات

تبلیغات

نحوه اسکرین شات تمام گوشی های اندروید – اسکرین شات سامسونگ، هواوی، شیائومی و

screenshot

گاهی اوقات شما می خواهید از صفحه گوشی خود اسکرین شات بگیرید و آن را ذخیره کنید. خبر خوب این است که گرفتن اسکرین شات سامسونگ و بقیه گوشی های اندرویدی بسیار آسان است. در ادامه نحوه اسکرین شات سامسونگ و در گوشی های مختلف را به شما آموزش می دهیم.

  • اسکرین شات a10
  • اسکرین شات a10s
  • اسکرین شات a30
  • اسکرین شات a30s
  • اسکرین شات a50
  • اسکرین شات a50s
  • اسکرین شات a70

اسکرین شات چیست ؟

هر دستگاه اندروید در اسکرین شات گرفتن از گوشی متفاوت است و به همین ترتیب عکس گرفتن از تصاویر در آنها . حتی اگر اندروید 4 اسکرین شات ساده ای را با دکمه کم کردن صدا و دکمه قفل فشار داشته باشد . به همین دلیل برخی از سازندگان تلفن روشهای جدیدی را برای اسکرین شات گرفتن معرفی کرده اند .

ما در اینجا برای کمک به نحوه گرفتن اسکرین شات به شما هستیم : کافی است تلفن اندروید خود را در لیست زیر پیدا کنید تا روشهای مختلف اسکرین شات گرفتن ، و ذخیره تصویر را یاد بگیرید .

دسترسی سریع به مطالب :

روش استاندارد برای گرفتن اسکرین شات در اندروید

گرفتن یک عکس از صفحه نمایش (مثلا اسکرین شات a30s سامسونگ)  معمولاً شامل فشار دادن دو دکمه در دستگاه اندروید است: به طور معمول دکمه Power و کاهش صدا. در سایر دستگاه ها ، ممکن است نیاز به استفاده از دکمه home+ دکمه Power داشته باشید. در هر صورت ، دو دکمه را به طور همزمان فشار دهید و برای یک ثانیه نگه دارید.

وقتی که این دو دکمه را همزمان فشار می دهید، صفحه دستگاه شما چشمک می زند ، که معمولاً با صدای دیافراگم دوربین همراه است. گاهی اوقات یک پیام یا هشدار اطلاع رسانی ظاهر می شود و نشان می دهد که تصویر ذخیره شده است.

هر دستگاه اندروید دارای دستیار گوگل است به شما اجازه می دهد تصاویر را تنها با استفاده از دستورات صوتی بگیرید. فقط بگویید ” اوکی گوگل ” و سپس “take a screenshot“. این سه روش برای تمامی تلفن های اندروید کاربرد دارد. با این وجود ، ممکن است استثنائاتی وجود داشته باشد.

تولید کنندگان دستگاه های اندروید اغلب به دنبال اضافه کردن راه های اضافی و منحصر به فرد برای گرفتن اسکرین شات بر روی دستگاه شما هستند. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از S Pen یک عکس از سری سامسونگ گلکسی نوت 10 بگیرید.

بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه در دستگاه های اندرویدی خود اسکرین شات بگیرید ، با تک تیپ همراه باشید.

آموزش اسکرین شات سامسونگ

این که آیا شما فقط در یک بازی به یک سطح جدید رسیده اید یا می خواهید یک مطلب مهم اسکرین شات سامسونگ بگیرد ، می توانید با اسکرین شات گرفتن در سامسونگ از صفحه دستگاه خود آن عکس بگیرید . بسته به نوع دستگاهی که دارید ، ممکن است نحوه گرفتن اشکرین شات در دستگاه های متفاوت متفاوت باشد . اما به هر صورت ، بسیار آسان و راحت است .

همچنین بخوانید  آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی اپراتورها

روش اسکرین شات سامسونگ از صفحه تلفن شما آسان است ، و انواع و اقسام روش ها وجود دارد که از صفحه گوشی خود عکس بگیرید ، و بخواهید صفحه اصلی خود را با دوستان به اشتراک بگذارید یا تصویری از آخرین نمره عالی خود بگیرید .

این راهنما شامل تمامی گوشی های سامسونگ از جمله تمای سری گلکسی S ، گلکسی A ، گلکسی J ، گلکسی Note و … می باشد .

نحوه اسکرین شات a10 (اسکرین شات در سامسونگ A10)

نحوه اسکرین شات a10 (اسکرین شات در سامسونگ A10)

سامسونگ اخیراً بسیاری از تلفن های هوشمند جدید را در رویداد جهانی راه اندازی خود که در ماه فوریه برگزار شد ، راه اندازی کرده است. این شرکت با موفقیت در سری A خود ادامه داده و از این رو گلکسی A10 جدید را راه اندازی کرده است. بیایید جلو برویم و در مورد نحوه اسکرین شات در سامسونگ A10 سامسونگ بحث کنیم.

  • در مرحله اول ، انگشتان را روی دکمه روشن و خاموش و همچنین دکمه کم کردن صدا قرار دهید .
  • سپس دکمه ها را به مدت 2-3 ثانیه فشار دهید .

می بینید که اسکرین شات a10 را انجام دادید .

نحوه اسکرین شات a30s و اسکرین شات a30

نحوه اسکرین شات a30s و اسکرین شات a30

سامسونگ دستگاه های سری A خود را در بازار عرضه کرده است اما این بار ، ویژگی ها و قیمت تلفن ها واقعاً تکان دهنده است . این تلفن ها دارای نمایشگر درجه یک از نوع بدون افت سطح هستند و تلفن ها نیز میان رده هستند . در این مقاله ، به طور خلاصه در مورد نحوه اسکرین شات A30 و اسکرین شات a30s سامسونگ صحبت خواهیم کرد.

  • همه این کارها با نگه داشتن دستان خود بر روی دکمه کم کردن صدا به همراه یک دکمه پاور شروع می شود.
  • سپس برای چند ثانیه هر دو دکمه را با هم فشار دهید .
  • پس از شنیدن صدایی یا بعد از مشاهده یک صفحه نمایش ، گالری را باز کنید .

می بینید که اسکرین شات a30 را انجام دادید .

نحوه اسکرین شات a50 (اسکرین شات سامسونگ گالکسی A50)

نحوه اسکرین شات a50 (اسکرین شات سامسونگ گالکسی A50)

همانطور که گفته شد ، برخی از سازندگان تصمیم گرفته اند روش های خاص خود را برای گرفتن اسکرین شات گوشی a50 یا اسکرین شات a30 و a30s و … در اندروید معرفی کنند . در برخی موارد علاوه بر سه روش اصلی مورد بحث ، افراد میتوانند با روش های دیگر از صفحه گوشی خود عکس بگیرند . در ادامه روش های مختلف را توضیح میدهیم:

  • ابتدا دکمه کم کردن صدا و همچنین دکمه پاور گوشی خود را فشار دهید .
  • دقت کنید که هر دو دکمه را به طور همزمان به مدت 2 الی 3 ثانیه فشار دهید.
  • پس از شنیدن صدای شاتر یا پس از مشاهده اسکرین شات دکمه ها رو رها کنید .

سپس گالری دستگاه خود را باز کنید ، می بینید که اسکرین شات a50 را انجام دادید .

نحوه اسکرین شات a70 (اسکرین شات سامسونگ گلکسی A70)

نحوه اسکرین شات a70 (اسکرین شات سامسونگ گلکسی A70)

سامسونگ هنوز در ابتدای امسال با راه اندازی A10 ، A30 و A50 دوباره سری A را معرفی کرده است. حال این شرکت قصد دارد دستگاه A70 جدید را که دارای یک دوربین سه گانه است در پشت خود راه اندازی کند. این گوشی در قسمت پشتی دارای شیشه ای است و صفحه نمایش آن نیز بدون حاشیه است. در این مقاله ، در مورد مراحل اسکرین شات A70 سامسونگ صحبت خواهیم کرد.

  • هر دو دکمه کم کردن صدا و دکمخ پاور را به طور همزمان به مدت 2 الی 3 ثانیه فشار دهید .
  • سرانجام ، اعلان می کند که اسکرین شات a70 شما با موفقیت گرفته شده است.
  • می توانید اسکرین شات را از گالری تلفن مشاهده کنید .
همچنین بخوانید  آموزش سه روش ساده و آسان تبدیل فایل اکسل به vcf در ویندوز

اسکرین شات سامسونگ با بیکسبی

اسکرین شات در سامسونگ با Bixby

اگر صاحب دستگاه های سامسونگ ( مانند اسکرین شات سامسونگ a30 ) یا پرچمداران سامسونگ مانند گلکسی اس 10 یا گلکسی نوت 10 هستید ، دستیار دیجیتال بیکسبی از قبل بر روی تلفن شما نصب است. می توان از آن برای گرفتن اسکرین شات فقط با دستور صوتی استفاده کرد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به صفحه نمایش بروید و به سادگی بگویید “Hey Bixby”. وقتی دستیار شروع به کار کرد ، فقط بگویید “Take a screenshot” و این کار را انجام می دهد. می توانید عکس ذخیره شده را در برنامه گالری تلفن خود مشاهده کنید.

اگر تلفن سامسونگ خود را تنظیم نکرده اید که دستور “Hey Bixby” را بشناسد ، فقط دکمه اختصاصی Bixby را در کنار گوشی فشار داده و نگه دارید و سپس بگویید Take a screenshot” .

اسکرین شات سامسونگ نوت 10 و نوت 9 و نوت 8 و … با قلم

اسکرین شات در سامسونگ با قلم

در دستگاه های سامسونگ که دارای S Pen (مانند سری گلکسی نوت ) هستند ، می توانید از خود قلم برای گرفتن عکس استفاده کنید. فقط S Pen را بیرون بیاورید و Air Command را راه اندازی کنید (اگر این کار به طور خودکار انجام نشده است) ، سپس Screen write را انتخاب کنید . معمولاً پس از گرفتن تصویر ، بلافاصله تصویر برای ویرایش باز می شود. فقط به یاد داشته باشید که عکس ویرایش شده را ذخیره کنید.

روش اسکرین شات گرفتن سامسونگ با کشیدن کف دست

اسکرین شات در سامسونگ با کشیدن کف دست

در برخی از تلفن های سامسونگ ، روش دیگری برای اسکرین شات سامسونگ وجود دارد .

  • به Settings بروید ،
  • و سپس روی Advanced Features ضربه بزنید .
  • به پایین بروید تا گزینه Palm Swipe To Capture را تغییر دهید و اگر روشن نیست ، روی آن ضربه بزنید تا توضیحی را ببینید و آن را فعال کنید.

سپس ، اگر می خواهید با این روش از یک عکس اسکرین شات بگیرید ، کافیست دست خود را به صورت عمودی بر روی لبه سمت راست  یا چپ صفحه گوشی هوشمند قرار دهید و سپس روی صفحه نمایش بکشید. سپس صفحه باید چشمک بزند و  اعلان screenshot has been taken of whatever has been showing on that screen را مشاهده کنید. با ضربه زدن روی اعلان یا با رفتن به برنامه گالری خود ، می توانید اسکرین شات را مشاهده کنید.

آموزش اسکرین شات در هواوی

گوشی های هواوی علاوه بر اینکه همه گزینه های پیش فرض اکثر دستگاه های اندرویدی را ارائه می دهند بلکه به شما امکان می دهند با انگشتان خود در هوای اسکرین شات بگیرید. با رفتن به Motion Control> Smart Screenshot  گزینه را در تنظیمات فعال کنید  و سپس گزینه را روشن کنید. سپس به سادگی دوبار با انگشتان خود را روی صفحه بزنید و از صفحه اسکرین شات بگیرید. سپس می توانید عکس را همانطور که دوست دارید برش دهید.

همچنین بخوانید  نحوه تشخیص باتری اصلی هواوی

اسکرین شات گرفتن در گوشی های سونی

اسکرین شات گرفتن در گوشی های سونی

در گوشی های سونی فقط کافی است دکمه پاور را فشار دهید ، منتظر بمانید تا منو ظاهر شود و برای گرفتن تصویر از صفحه فعلی ، گزینه Take screenshot را انتخاب کنید .

اسکرین شات گرفتن در گوشی های اچ تی سی

HTC به شما امکان می دهد با استفاده از تمام روش های عادی از صفحه گوشی عکس بگیرید. اما اگر دستگاه شما از Edge Sense پشتیبانی می کند ، می توانید از آن استفاده کنید. فقط کافی است به تنظیمات بروید تا آنچه را که دستگاه با فشار کوتاه یا طولانی انجام می دهد تغییر دهید.

ابتدار به تنظیمات بروید سپس Edge Sense بعد بخش Set short squeeze بروید .

آموزش اسکرین شات گرفتن در شیائومی

سه روش مختلف برای گرفتن اسکرین شات شیائومی ( MiUI 8 ) وجود دارد ، و شیائومی یک ویژگی جدید صفحه پیمایش را حذف کرده است که به شما امکان می دهد یک صفحه کامل را ضبط کنید . این سیستم عامل به تدریج در حال عرضه به تلفن های بیشتری است و گوشی هایی مانند Redmi Note 3 که در اوایل سال جاری بروزرسانی را از آن خود کرده بودند ، اکنون از نسخه های MiUI 8 مبتنی بر Marshmallow دریافت می کنند.

اگر به سیستم عامل اختصاصی شیائومی MIUI 8 وارد نیستید یا به دنبال راههای ساده تر برای اسکرین شات گرفتن شیائومی از صفحه هستید ، آنچه را که باید بدانید در اینجا آورده شده است.

اسکرین شات از شیائومی و ردمی

آنچه را که دوست دارید در تلفن همراه شیائومی و ردمی اسکرین شات بگیرید . برای اسکرین شات شیائومی دکمه منو و دکمه کم کردن صدا را همزمان به مدت 1 الی 2 ثانیه فشار دهید . در واقع لازم است که دو دکمه را دقیقاً همزمان فشار دهید . فهمیدیم که اسکرین شات در شیائومی راحت تر از بسیاری از تلفن های دیگر از جمله سامسونگ ، آیفون و آی پد . هنگامی که در شیائومی اسکرین شات می گیرید ، صفحه نمایش چشمک می زند و اگر تلفن شما در حالت خاموش یا لرزش نباشد ، صدای شاتر را می شنوید.

اسکرین شات در اندروید ۱۰ , اسکرین شات اندروید ۱۰ , اسکرین شات در اندروید ۱۰ سامسونگ , نحوه اسکرین شات در اندروید ۱۰ , عکس گرفتن از صفحه گوشی سامسونگ a30 , اسکرین شات سامسونگ a70 , اسکرین شات a50 , تیک اسکرین شات , اسکرین شات سامسونگ a30 , چگونه با گوشی سامسونگ a10 اسکرین شات بگیریم , نحوه اسکرین شات در سامسونگ a10 , اسکرین شات a10 , عکس گرفتن از صفحه گوشی سامسونگ a50
اسکرین شات a30s , چگونه با گوشی a30s اسکرین شات بگیریم , عکس گرفتن از صفحه , گوشی سامسونگ a10 , اسکرین شات a70 , اسکرین شات a10s , اسکرین شات سامسونگ a50 , اسکرین شات سامسونگ a10s , نحوه عکس گرفتن از صفحه گوشی a30s , اسکرین شات سامسونگ a20s , اسکرین شات سامسونگ a10 , اسکرین شات a20s ,اسکرین شات a30

تبلیغات

دیدگاه ها

  • Azra مرداد 3, 1399 :: 12:08

    عاقا گوشیم شات نمیگرع اپدیتش کردم اینطوری شد یکی بگع چیکار کنم A70هس

    • رسول توکلی مرداد 3, 1399 :: 13:16

      سلام دوست عزیز، کلید پاور و کم کردن صدا رو هم زمان فشار بدبد

  • رضا تیر 3, 1399 :: 23:55

    سلام
    گوشی a70 اپدیتش کردم الان دیگه با دکمه کم کردن صدا و دکمه پاور اسکیرین شات نمیگیره چیکار کنم؟
    با رد کردن دستم از جلوی صفحه هم نمیگیره

    • Azra مرداد 3, 1399 :: 12:04

      عاره چیکار کنیم پس یکی جواب بدع🥺😭🥺😭🚶‍♀️

  • fatima خرداد 1, 1399 :: 01:01

    چرا با گوشی سامسونگ a20sنمیشه با کف دست اسکرین شات بگیری

    • رسول توکلی خرداد 1, 1399 :: 09:11

      سلام دوست عزیز ، این قابلیت مال تبلت های سامسونگ هستش

  • علیپور دی 3, 1398 :: 14:25

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

    • رسول دی 3, 1398 :: 15:27

      سلام دوست عزیز ممنون از شما که تک تیپ را انتخاب کردید .
      همچنین میتوانید در صورتی که سوالی در زمینه گوشی و کامپیوتر داشتید به آدرس زیر مراجعه کنید و سوالتون رو مطرح کنید .
      انجمن مشکلات تک تیپ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *