تبلیغات

تبلیغات

ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای Spotify رایگان به مدت 3 ماه

spotify-premium

ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای Spotify رایگان به مدت 3 فقط با چند کلیک ساده و انجام مراحل زیر صاحب یک اکانت اسپاتیفای شوید.

Spotify در حال آزمایش رایگان خود برای اکانت پرمیوم اسپاتیفای از یک ماه به سه ماه است. این بدان معناست که هر کسی که هنوز اکانت پرمیوم را امتحان نکرده است می تواند سه ماه آن را به صورت رایگان امتحان کند. همتراز بودن اسپاتیفای با اپل موزیک ، به همین خاطر یک آزمایش سه ماهه رایگان را ارائه می دهد.

ساخت اکانت اسپاتیفای پرومیوم رایگان

برای اینکار ابتدا گوگل کروم یا هر مرورگری که دارید باز کرده و spotify.com را باز کنید. ( همچنین می توانید spotify را در گوگل سرچ کنید تا به سایت اصلی اسپاتیفای دسترسی داشته باشید.

ساخت اکانت اسپاتیفای پرومیوم

پس از باز شدن کامل سایت دکمه Get Spotify Free را مشاهده خواهید کرد که به رنگ سبز مشخص است ( همانند تصویر زیر ) روی آن کلیک کرده تا ادامه مراحل را انجام دهیم.

ساخت اکانت اسپاتیفای پرومیوم

سپس وارد صفحه عضویت شده و باید همانند تصویر زیر اطلاعات خود را در فیلد های زیر وارد کنید. ( این اطلاعات شامل ، نام ، نام خانوادگی ، ایمیل ، رمز عبور و … می باشد.

ساخت اکانت اسپاتیفای پرومیوم

حال می بایست دکمه من ربات نیستم را فعال کرده و روی دکمه Sign up کلیک کنید تا حسابتان ایجاد شود.

ساخت اکانت اسپاتیفای پرومیوم


پیشنهادی : برای مشاهده جدیدترین آموزش های روز دنیا کلیک کنید .


نبرد Spotify و Apple Music برای جذب کاربران

 

نبرد Spotify و Apple Music برای جذب کاربران

 

در حال حاظر اسپاتیفای دارای بیش از 100 میلیون کاربر است. این تعداد افرادی است که در واقع حق امتیاز پخش موسیقی را می پردازند ، و بسیاری دیگر نیز به طور رایگان گوش می دهند. با این حال ، Spotify مشترکان بیشتری را می خواهد ، به ویژه با رشد اپل موزیک به عنوان یک تهدید.

 

اپل موزیک در سال 2015 راه اندازی شد. برخلاف Spotify ، اپل موزیک رایگان ارائه نمی دهد ، بنابراین همه 60 میلیون کاربر اپل موزیک هزینه این امتیاز را پرداخت می کنند. اما نه قبل از لذت بردن از یک تست رایگان که سه ماه در اختیار شماست . که دو ماه بیشتر از پیشنهادات اسپاتیفای است.

 

اسپاتیفای تست رایگان خود را به سه ماه افزایش می دهد

 

بنابراین ، Spotify به عنوان راهی برای جذب کاربرای بیشتر به عضویت در اکانت های پرمیوم اسپاتیفای ، در حال آزمایش رایگان خود را از یک ماه به سه ماه ادامه می دهد . به نظر می رسد روشی معقول برای مقابله با تهدید رو به رشد ناشی از اپل موزیک است.

همچنین بخوانید  آیا می‌دانید سفارش اینترنتی غذا در سایر کشورها چگونه است؟

 

اسپاتیفای این قابلیت را در مطلبی در وبلاگ خود اعلام کرد و در مورد مزایای استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای خبر داد. که شامل عدم تبلیغات ، گزینه دانلود موسیقی و پادکست ها و امکان پخش موسیقی در دستگاه های دیگر است .

 

تست اکانت پرمیوم رایگان سه ماهه از پنج شنبه 31 مرداد (22 آگوست ) در دسترس است و برای کلیه کاربران واجد شرایط ثبت نام در Spotify Premium اعمال می شود. این تست برای برنامه های فردی و دانشجویی موجود است ،( اما فقط برای افرادی که ” اکانت پرمیوم را نداشته اند ” قابل استفاده است.) که میتوانید یک اکانت دیگر بسازید .

 


بیشتر بدانید :


 

مزیت های اکانت پرمیوم اسپاتیفای

 

ارتقاء به Spotify Premium جایی است که Spotify واقعاً می درخشد. مزیتی که اکانت پرمیوم Spotify ارائه می دهد، شما به هیچ وجه تبلیغات (صوتی یا تصویری) مشاهده نمی کنید .

 

گذشته از حذف تبلیغات ، اکانت پرمیوم همچنین دسترسی کامل به دستگاه های تلفن همراه شما را باز می کند. شما می توانید هر آهنگ را در هر زمان از طریق تلفن خود به همان روشی که در سیستم گوش می دهید گوش کنید . از آنجا که دیگر محدود به تغییر کاربری نیستید ، می توانید آهنگ ها را رد کنید، به رادیو دسترسی داشته باشید و هر آنچه را که برنامه ارائه می دهد مشاهده کنید .

 

شما همچنین می توانید از جزئیات با کیفیتی که اکانت پرمیوم ارائه می دهد لذت ببرید. به طور پیش فرض ، پخش کننده روی کیفیت 160kbps بر روی سیستم اجرا می شود . پریمیوم به شما امکان می دهد تا 320 کیلوبیت در ثانیه را افزایش دهید ، این در مورد بهترین میزان فشرده سازی است که در واقع متوجه خواهید شد .

 

چگونه اکانت پرمیوم اسپاتیفای بسازیم , اکانت پرمیوم اسپاتیفای , اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان , اکانت پرمیوم رایگان spotify , اکانت های پرمیوم رایگان spotify , اکانت رایگان اسپاتیفای , آموزش ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای , اسپاتیفای پرمیوم رایگان , اکانت رایگان spotify , چگونه اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان بگیریم , ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای , اکانت پرمیوم spotify رایگان , اکانت اسپاتیفای رایگان , اکانت پرمیوم رایگان اسپاتیفای , چگونه از اسپاتیفای رایگان استفاده کنیم , اکانت پریمیوم اسپاتیفای , استفاده رایگان از اسپاتیفای , ساخت رایگان اکانت پرمیوم اسپاتیفای , اکانت پرمیوم رایگان , اکانت پرمیوم spotify , حذف اکانت اسپاتیفای , اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای , اسپاتیفای رایگان , چگونه اسپاتیفای را رایگان استفاده کنیم , چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *