تبلیغات

تبلیغات

چگونه با استفاده از Apple Pay در آیفون و اپل واچ خرید کنیم ؟

4wp6F6ttbFCwxbkTRK8Wbc-650-80

نحوه استفاده از Apple Pay از نظر کلاسیکی مانند اپل است. ساده و ظریف ، ترکیبی از فناوری (آیفون یا آی پد با Touch ID یا Face ID یا Apple Watch )که شما میتوانید با یک مرحله پرداخت یک مرحله ای ، در امنیت کامل معامله های خود را انجام دهید.(ضد آب، ایمن تر از تراشه و پین سنتی)

 

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بالای صفحه آیفون خود را نزدیک هر ترمینال کارت NFC قرار دهید و انگشت خود را روی حسگر Touch ID تلفن خود قرار دهید ، یا اگر از iPhone X ، iPhone XS یا دستگاه دیگری که از Face ID استفاده می کند ، کافی است به تلفن خود نگاه کنید.

 

اما در ابتدا ، شما باید Apple Pay را راه اندازی کنید ، که روشی نسبتاً ساده است. در ادامه با تک تیپ همراه باشید.

 

کیف پول خود را در آیفون تنظیم کنید

 

 

 کیف پول خود را در آیفون تنظیم کنید

 

برای شروع، برنامه Wallet را بر روی آیفون خود باز کنید، بعد کارت اعتباری  و جزئیات کارت خود را وارد کنید.

روی Next ضربه بزنید ، پس از آن کارت شما توسط بانک شما تأیید می شود . پس از اتمام کار ، روی Next ضربه بزنید. تبریک می گویم ، هم اکنون می توانید از Apple Pay استفاده کنید.

 

همچنین می توانید از طریق برنامه های برخی از بانک ها ثبت نام کنید. این روند تا حد زیادی شبیه به Apple Wallet است (برای اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک خود مراجعه کنید.)

 

نحوه استفاده از Apple Pay در آیفون و اپل واج

 

نحوه استفاده از Apple Pay

 

نحوه استفاده از Apple Pay بسیار اسان است . آیفون خود را در نزدیکی کارت خوان نگه دارید و تصویری از کارت شما روی صفحه ظاهر می شود. سپس (اگر از آیفونی استفاده می کنید که ویژگی Face ID را دارد کافی است صورت خود را مقابل تلفن بگیرید) فقط انگشت خود را روی حسگر Touch ID (دکمه Home)بگذارید (اما دکمه Home را فشار ندهید) ، برای یک ثانیه منتظر بمانید تا اثر انگشت و voila شما تأیید شود.

 

برای استفاده از کارت های مختلف ، روی صفحه نمایش ضربه بزنید و کارت دیگری را انتخاب کنید. (همچنین می توانید با دوبار کلیک کردن بر روی دکمه Home ، کارت را در صفحه قفل آماده کنید).

 

Apple Pay در خانواده های iPhone X و iPhone XS کمی متفاوت است ، زیرا این تلفن ها اسکنر اثر انگشت ندارند. در عوض ، شما بر روی دکمه کناری گوشی دوبار کلیک می کنید ، به آیفون نگاه می کنید تا بتوانید با Face ID احراز هویت کنید ، و سپس بالای آیفون را در چند سانتی متری کارت خوان نگه دارید.

همچنین بخوانید  چطور می‌توان از اسپاتیفای درآمد هزار دلاری در یک ماه داشت؟

 

برای استفاده از کارت دیگر ، پس از دوبار کلیک کردن بر روی دکمه جانبی ، روی کارت پیش فرض خود ضربه بزنید ، سپس کارت دیگری را انتخاب کنید.

 

پرداخت با Apple Watch

 

استفاده از Apple Pay

 

Apple Pay همچنین با Apple Watch کار می کند . برنامه Apple Watch را درآیفون خود باز کنید و به My Watch ضربه بزنید.

در مرحله بعدی ، روی Wallet & Apple Pay ، سپس Add Credit یا Debit Card و سپس Next ضربه بزنید. جزئیات کارت خود را وارد کنید ، سپس روی Next ضربه بزنید.

 

برای استفاده از Apple Pay با Watch خود ، بر روی دکمه کناری دو بار کلیک کنید ، سپس صورت Watch خود را روی کارت خوان نگه دارید تا لحظه ای بشنوید و احساس پالس جزئی کنید ، که این امر تأیید می کند که معامله به پایان رسیده است.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *