تبلیغات

تبلیغات

آموزش چاپ چندین اسلاید پاورپوینت در یک کاغذ

print-powerpoint-slides

چاپ این روزها می تواند بسیار گران باشد، بنابراین، فقط هزینه چاپی که شما نیاز دارید پرداخت می شود. اگر شما در حال آموزش یا رفتن به یک کلاس هستید، احتمالا مجبور هستید اسلایدهای بزرگ پاورپوینت را برای چاپ از زمانی به زمانی مرتب کنید و چاپ یک اسلاید در هر صفحه، کاغذ و جوهر را هدر می دهد. در اینجا نحوه چاپ چندین اسلاید در یک صفحه آمده است.

 

چاپ اسلاید های پاورپوینت با هم

 

خوشبختانه پاورپوینت چاپ چندین اسلاید در یک صفحه را آسان کرده است، که باعث صرفه جویی در هزینه شما و جوهر، کاغذ و کاهش مقدار هزینه برای مخاطبان شما می شود.

 

به File -> Print بروید و روی فلش سیاه سمت راست کلید  ” Full Page Slides” کلیک کنید.

 

 

این، پنجره Print Layout را باز می کند که در آن شما چند گزینه برای انتخاب تعداد اسلاید در هر صفحه و جهت آن، دارید. شما می توانید تا 9 اسلاید را در هر صفحه چاپ کنید، اما اگر اسلایدهای شما شلوغ و متراکم باشد، توصیه می کنیم به جای آن ، با چهار یا شش اسلاید در هر صفحه ادامه بدهید.

 

 

اگر می خواهید کاغذ بیشتری صرفه جویی کنید، می توانید اسلایدها را در هر دو طرف ورق چاپ کنید. بعضی از چاپگرها از چاپ دوطرفه، به صورت خودکار پشتیبانی می کنند. برای دیگر موارد، شما باید کاغذ را خودتان جا به جا کنید. بیش از 18 اسلاید در هر ورق کاغذ، صرف نظر از اینکه چطور به آن نگاه می کنید این صرفه جویی است.

 

 

بیشتر بدانید :

 

 

ممنون میشیم نظرتون رو درباره این مقاله برامون کامنت کنید .

همچنین بخوانید  با این 4 نکته مهم، سیستم خود را برای بازی آماده کنید
منبع :
HowToGeek

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *