تبلیغات

تبلیغات

بهترین مرورگر های وب به همراه بررسی امکانات آنها 2019

Best-pc-browser-2018

معرفی قوی ترین مرورگر های وب به همراه ویژگی آنها به ترتیب کیفیت و تعداد مخاطبان در سراسر جهان و بهترین مرورگر مناسب زبان فارسی

شاید شما هم از مرورگر های کسل کننده و بی کیفیت خسته شده باشید، و به دنبال مرورگر های قوی اندروید و کامپیوتر میگردید و نمیدانید چه مرورگری را برای کامپیوتر یا موبایلتان انتخاب کنید اما نگران نباشید چون ما در این مقاله قصد داریم به معرفی قوی ترین مرورگر های اندروید و کامپیوتری بپردازیم. و مطمئن هستم پس از آشنایی با مرورگر ها و ویژگی های آن شگفت زده خواهی شد ، با تک تیپ همراه باشید .

 

مرورگر های اینترنتی نقش اساسی را برای کاربران ایفا میکنند زیرا هر مرورگر میتواند برای سلیقه یک فرد مناسب باشد. برای مثال کسانی که به دنبال مرورگر های پرسرعت هستند به دنبال مرورگر پرسرعت برای اندروید و کامپیوتر میروند.

 

معرفی ویدئویی سرفیس پرو 6

 

 

 

اما آیا فقط سرعت برای مرورگر کافی است؟ اگر شما به دنبال مرورگری تمام عیار هستید که از هر نظر بهترین عملکرد را داشته باشد قطعا به دنبال مرورگر های پر سرعت، فقط نمیروید.

 

اگر به دنبال چنین مرورگری هستید که از هر لحاظ بهترین عملکرد را در کامپیوتر و اندروید داشته باشد، پیشنهاد میکنم این مقاله را از دست ندهید در این مقاله با بهترین مرورگرهای وب و همچنین بررسی آنها میپردازیم.

 

چهار مورد از ویژگی های یک مرورگر قوی برای وب

 

  • طراحی مناسب
  • حداکثر سرعت
  • بهترین عملکرد
  • امنیت و محافظت از حریم شخصی

 

شما به دنبال کدام یک از ویژگی های یک مرورگر قوی در وب هستید؟ شما از بین این چهار مورد کدام گزینه را انتخاب میکنید. هر کدام از این گزینه ها با هم میتواند یک مرورگر قوی وب را تشکیل دهد، و حتی با نبود یک مورد هم باز مرورگر دارای ضعف و یا ویژگی های منفی نسبت به دیگر مرورگر ها میباشد.

 

 

مرورگر  Google Chrome

 

شاید اسم این مرورگر را زیاد شنیده باشید، مرورگر کروم به جرات میتوان گفت یکی از بهترین مرورگر ها برای اندروید و همچنین کامپیوتر میباشد. این مرورگر در خود ویژگی هایی دارد که هر کسی را به سمت خود میکشد.

 

اگر به دنبال یک مرورگر قوی وب و در عین حال سریع و پرکاربرد هستید، قطعا مرورگر Google Chrome یک انتخاب بی نظیر برای شماست که میتواند تمامی خواسته ها و نیاز های شما را رفع کند.

 

آیا طراحی مرورگر برای شما مهم است؟ اگر طراحی برای شما مهم است، گوگل کروم بهترین گزینه برای طراحی و شخصی سازی میباشد با بیشترین امکانات و ویژگی هایی که در اختیار شما قرار میدهد میتواند بهترین گزینه برای طراحی صفحات و حتی سفارش سازی آنها باشد.

همچنین بخوانید  نحوه استفاده از WhatsApp در Chromebook

 

امکانات ویژه مرورگر گوگل کروم

 

مرورگر قوی کروم امکان انتخاب قالب برای این مرورگر را فراهم کرده است، و میتواند یک قالب چشم نواز و زیبا را به شما هدیه دهد. و به آسانی به روی برنامه مرورگر شما نصب و راه اندازی شود.

 

یکی از مسئله های مهم در مرورگر ها امنیت است، گوگل کروم میتواند بالاترین سطح امنیت را برای شما فراهم کند و خیال شما را از بابت وبگردی در ایترنت و جستجو راحت کند.

 


پیشنهادی :


 

هنگامی که با صفحه ای که دارای کد های مخرب است، و یا ایمن نیست در مرورگر کروم مواجه میشوید، گوگل به شما اخطار میدهد. و به شما میگوید که این صفحه دارای کدهای مخرب و یا ایمنی پایین است. این مسئله شما را از جستجو در ایترنت با اندروید و یا کامپیوتر کاملا راحت میسازد و به شما امکان جستجو در کمترین زمان و بالاترین امنیت میدهد.

 

مرورگر قوی وب کروم در صفحه اصلی خود آخرین مطالبی که جستجو کردید را در اختیار شما قرار میدهد همچنین سایتهایی که به عنوان علاقه مندی انتخاب کرده اید در صفحه اصلی گوگل برای ما نمایش داده میشود.

 

اگر حساب گوگل داشته باشید میتوانید از امکانات بیشتر گوگل مانند همگام سازی، نشانکها، تاریخچه، فراموشی رمز عبور و… به راحتی استفاده کنید.

اگر به دنبال یک مرورگر اندروید بسیار پرکاربرد و سریع میگردید گوگل کروم بهترین انتخاب برای شماست.

 

بهترین و قوی ترین مرورگر های وب کدام هستند؟

 

مرورگر FireFox

 

فایرفاکس یکی از بهترین مرورگر های اینترنتی برای اندروید و یا کامپیوتر میباشد. که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد، شما میتوانید با مرورگر Firefox به ویژگی های زیادی از جمله اضافه کردن افزونه، سفارش سازی صفحه های سایت و… دسترسی داشته باشید . شما میتوانید از طریق افزونه ها و تم هایی که در مرورگر فایرفاکس وجود دارد، تم موردعلاقه خود را انتخاب و با یک کلیک به راحتی نصب کنید. همچنین مرورگر خود را شخصی سازی کنید.

 

مرورگر فایرفاکس در اندروید هم بهترین عملکرد را دارد، فایرفاکس در اندروید امکان کاهش نورآبی صفحه گوشی را فراهم میکند تا هنگام جستجو به چشمان شما آسیبی وارد نشود. همچنین Firefox امکان حذف تبلیغات را برای شما فراهم میکند، و شما را از دست تبلیغات نخواسته راحت میکند.

 

از نظر امنیت فایرفاکس در بین بهترین مرورگر های وب قرار دارد و میتواند حداکثر امنیت را برای شما فراهم کند. از ویژگی های دیگر فایرفاکس میتوان به همگام سازی آن، نشانه گذاری صفحات ذخیره سازی رمز عبور میتوان نام برد. که تجربه ای خاطره انگیز را میتواند برای شما رقم بزند. این مرورگر همچنین از نظر سرعت دارای سرعت بسیار بالایی میباشد و میتواند در کمترین زمان به نیاز شما پاسخ دهد.

همچنین بخوانید  فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز چه معایبی دارد؟ فیلترشکن رایگان برای کامپیوتر

 

قوی ترین مرورگر های web و ویژگی آنها

 

مرورگر قوی برای وب Microsoft Edge

 

یکی دیگر از مرورگر های قوی با عملکرد بالا و مناسب مایکروسافت ایج میباشد اگر به دنبال مرورگری هستید که در هر دستگاهی بهترین عملکرد را داشته باشد همچنین دارای سرعت زیادی باشد و در طراحی نیز مناسب باشد مرورگر قوی وب مایکروسافت ایج را از دست ندهید. این مرورگر هم در گوشی های اندروید کاربرد دارد، و هم در کامپیوتر. یا دستگاه های مختلف که میتواند یک انتخاب مناسب برای هر فرد باشد.

 

در اندروید مایکروسافت ایج برای شما امکان نمایش تاریخچه همچنین بهره مندی از صفحات ریسپانسیو را برای شما ایجاد میکند. اگر به دنبال یک مرورگر خوب هستید که در اندروید بهترین عملکرد را داشته باشد Microsoft Edge را از دست ندهید. همچنین مایکروسافت ایج برای شما بهترین شرایط را برای خواندن حتی در گوشی فراهم میکند و شما را قادر میسازد در هر جایی مطالب مورد علاقه خود را بخوانید.

 

امکان جستجوی صوتی در این مرورگر برای شما میتواند امکان جستجوی بهتر را فراهم کند، همچنین این مرورگر دارای QR خوان میباشد که میتواند به راحتی بارکد ها را بخواند. اگر به دنبال یک مرورگر قوی همچنین پرسرعت میگردید که در اندروید نیز بهترین عملکرد را داشته باشد مرورگر مایکروسافت را فراموش نکنید این مرورگر یکی از بهترین مرورگر های وب میباشد.

 

بررسی عملکرد و ویژگی های بهترین مروگر های web

 

DuckDuck Privacy

 

اگر به دنبال یک مرورگر قوی وب و دارای امنیت بالا میگردید DuckDuck Privacy یکی از بهترین گزینه ها میباشد. این مرورگر میتواند امکان جستجو و وبگردی آسان را برای شما فراهم کند.

 

همچنین در این مرورگر بعضی سایتها نشان گذاری میشودند و امنیت آنها برررسی میشود و درجه ای مانند A یا B را برای سایت در نظر میگیرد که هر چه قدر این درجه نزدیک تر به A باشد امنیت بالاتری آن سایت دارد. این مرورگر میتواند امنیت شما را تکمیل کند،

 

و همچنین از حریم خضوصی شما در برابر هر مشکل یا ویروس محافظت کند. یکی از ویژگی های دیگر این مرور امکان حذف تمامی داده ها و آگهی های مزاحم فقط با کلیک به روی دکمه آتش همه آگهی ها میباشد.

 

معرفی قوی ترین و بهترین مروگر های web

 

مرورگر Opera

 

اپرا یکی از مرورگر های پرسرعت و قوی می باشد ، که می تواند برای کسانی که به دنبال یک تجربه متفاوت هستند، گزینه مناسبی باشد. مرورگر اپرا هر ساله با به روز رسانی، ویژگی های جدیدی را به خود اضافه میکند.

 


بیشتر بدانید :

تغییر ای پی رایگان ! مرورگر اپرا در حال جذب کاربران گوگل کروم می باشد

همچنین بخوانید  دانلود جدیدترین نسخه Telegram برای تمامی سیستم عامل ها

 

از ویژگی های جدید اپرا میتوان به بلاک کردن تبلیغات مزاحم، نوار جستجوی پیشرفته، اخبار روز دنیا که در صفحه اصلی نمایان میشود، و محافظ حافظه داخلی میتوان نام برد.

 

شما میتوانید با ایجاد حساب در اپرا همانند گوگل، از ویژگی تایین رمز عبور برای حساب و همچنین همگام سازی استفاده کنید. شما میتوانید با مرورگر قوی اپرا همچنین از سایتهای مختلف دیدن کنید بدون آنکه محدودیتی داشته باشید.

 

هر زمان که بخواید در اینترنت وبگردی کنید، در موبایل یا کامپیوتر اپرا میتواند بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد. و همچنین از ویژگی های آن در اندروید هم بهره مند شوید.

 

یکی دیگر از ویژگی های مفید Opera اسکن بارکد یا QR خوان میباشد، که میتواند بارکد های شما را به راحتی شناسایی، و بخواند. اپرا برای کسانی که به دنبال امکانات جدید هستند گزینه بسیار مناسبی است و میتواند تجربه مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

 

اگر به دنبال یک تجربه متفاوت در وبگردی هستید، مرورگر پرسرعت و قوی اپرا را از دست ندهید. این مرورگر دارای امکانات مختلفی است که میتواند بهترین تجربه را برای شما رقم بزند.

 

معرفی بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های web

 

بهترین مرورگر اندروید 2021 , بهترین مرورگر 2021 برای کامپیوتر , بهترین مرورگر برای کامپیوتر , بهترین مرورگر ویندوز , قوی ترین مرورگر , پر سرعت ترین مرورگر اندروید , پرسرعت ترین مرورگر اندروید , مرورگر خوب , بهترین مرورگر های ویندوز , بهترین مرورگرهای ویندوز , بهترین مرورگر موبایل , بهترین بروزر اندروید , دانلود پرسرعت ترین , مرورگر اندروید , پرسرعت ترین مرورگر , قویترین مرورگر , بهترین مرورگر برای ویندوز , بهترین مرورگر کامپیوتر , قویترین مرورگر دنیا , مرورگر پرسرعت اندروید , پر سرعت ترین مرورگر , سریع ترین مرورگر اینترنت ویندوز , بهترین مرورگر اندروید , بهترین مرورگر 2021 , مرورگر قوی اندروید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *