تبلیغات

تبلیغات

با ویژگی سرویس همگام سازی گوگل بیشتر آشنا شوید

Sync-Google-Chrome-Data-Across-Multiple-Devices

شاید تا به حال با مشکل گم شدن اطلاعات خود در گوگل مواجه شده باشید و یا مجبور باشید برای دسترسی به اطلاعات و داده های خود آنها را به جای دیگری انتقال دهید .  اما دیگر نگران این مشکل نباشید زیرا گوگل مشکل شما را حل کرده است.

 

 

گوگل به تازگی سرویس همگام سازی را اضافه کرده است که میتوانید به راحتی تمامی اطلاعات و داده های دلخواه خود را همگام سازی کنید و راحت تر به آن دسترسی داشته باشید. این ویژگی به شما کمک میکند دیگر برای دسترسی داده ها مانند رمز عبور، نشان شده ها، تاریخچه، افزونه و… دیگر مجبور به انتقال آنها نباشیدو هر زمانی که خواستید به تمامی اطلاعات و داده های مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.

 

بزارید بیشتر درباره سرویس همگام سازی گوگل صحبت کنیم و با اون آشنا شیم.  Google Sync با استفاده از Microsoft به کاربران اجازه میدهد تا اطلاعات دلخواه خود را مانند ایمیل ، مخاطبین ، بوک مارک و… را در هر دستگاهی همگام سازی کنید. همچنین بتوانید هشدار های پیام ورودی را تنظیم کنید.

 

 اما چرا باید اطلاعات خود را در گوگل سینک کنیم؟

 

برای اینکه جواب سوال خود را پیدا کنید تا پایان این مقاله با تک تیپ همراه باشید. بزارید بیشتر درباره همگام سازی گوگل صحبت کنیم و با ویژگی ها و مزایای آن بیشتر آشنا شیم .

گوگل هر اطلاعاتی و یا داده ای را که شما دریافت میکنید و یا بارگیری میکنید ذخیره میکند. و شما میتوانید به راحتی به تمامی اطلاعات و داده های دلخواه خود در هر زمان دسترسی داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید :

 

شما با استفاده از لانچر گوشی میتوانید بهترین ظاهر را برای گوشی اندروید و آی او اس طراحی کنید و همچنین ویژگی های جدیدی به گوشی خود اضافه کنید. بیش از هزاران لانچر مختلف با ویژگی های متفاوت وجود دارند. که شما میتوانید لانچر موردنظر خود را از بین هزاران لانچر گوشی برای اندروید و آی او اس انتخاب کنید.

 

این ویژگی برای زمانی که شما به دنبال داده ای در اینترنت میگردید که آن را فراموش کردید یا اطلاعاتی را گم کردید ، بسیار مفید میباشد و میتواند کمک زیادی به شما برای پیدا کردن اطلاعاتی که گم کرده اید یا بر هر نحوی دسترسی به آن ندارید بکند. این ویژگی همچنین دسترسی به تمامی اطلاعات مانند بوک مارک، تاریخچه، رمز عبور، ذخیره سازی و… برای شما فراهم میکند .

همچنین بخوانید  چگونه رنگ و آیکون موس را در ویندوز عوض کنیم ؟

 

اگر شما از ویژگی همگام سازی اطلاعات در گوگل استفاده نمیکنید، میتوانید در مصرف خود به راحتی صرفه جویی کنید و از اطلاعاتی که نیاز دارید استفاده کنید.

 

 

همگام سازی اطلاعات در گوگل

 

برای همگام سازی اطلاعات خود در گوگل باید در اولین قدم حساب کاربری داشته باشید، اگر ندارید به راحتی میتوانید با استفاده سرویس گوگل حساب کاربری دلخواه در گوگل ایجاد کنید . و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید .

 

پس از ایجاد حساب کاربری شما باید به روی نمایه یا تصویر خود در حساب کاربری کلیک کنید، و گزینه همگام سازی را انتخاب کنید . همچنین میتوانید از روی سه خطی که در سمت راست شما قرار دارد استفاده کنید .

 

 

 

سپس باید گزینه همگام سازی گوگل را انتخاب کنید . پس از این کار باید روی مدیریت همگام سازی یا Manager sync کلیک کنید.

 

 

در این صفحه لیستی از تمامی اطلاعات و داده ها برای شما نشان داده میشود به صورت پیش فرض تنظیمات مربوط به همگام سازی هر چیز فعال است، اگر شما میخواید تغییراتی را به صورت دستی در تنظیمات همگام سازی اعمال کنید باید اول گزینه همگام سازی هر چیز را غیرفعال کنید سپس اطلاعات مورد نظر خود را به روی اطلاعات دیگر سویچ کنید و یا تغیر دهید .

 

برای اینکه بتوانید از تمامی ویژگی های همگام سازی استفاده کنید باید گزینه Everything Sync را فعال کنید . با این ویژگی شما میتوانید هر داده یا اطلاعاتی را به صورت خودکار ذخیره کنید و هر زمان که به آن اطلاعات نیاز داشتید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از این ویژگی گوگل میتوانید اطلاعات رمز عبور خود را ذخیره کنید و دیگر نگران فراموش کردن یا گم کردن رمز خود نباشید.

 

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *