تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین لانچر های زیبا و شکیل اندروید و آی او اس در سال 2019

best-android-launcher-techtip

در این مقاله قصد داریم بهترین لانچر های گوشی های اندروید و آی او اس را معرفی کنیم. و به ویژگی های هر کدام از لانچر ها به صورت دقیق و مفید بپردازیم .

 

یکی از محبوب ترین ویژگی های گوشی های اندروید و یا آی او اس لانچر گوشی است. لانچر به گوشی های جانی تازه میبخشد و مانند یک قاب در گوشی مینشیند و به گوشی امکاناتی را اضافه میکند و ظاهری زیبا و جذاب را به گوشی هدیه میدهد. 

 

شما با استفاده از لانچر گوشی میتوانید بهترین ظاهر را برای گوشی اندروید و آی او اس طراحی کنید و همچنین ویژگی های جدیدی به گوشی خود اضافه کنید. بیش از هزاران لانچر مختلف با ویژگی های متفاوت وجود دارند. که شما میتوانید لانچر موردنظر خود را از بین هزاران لانچر گوشی برای اندروید و آی او اس انتخاب کنید.

 

معرفی ویدئویی سرفیس پرو 6

 

 

 

اما انتخاب یک لانچر خوب از بین هزاران لانچر گوشی کار دشواری است، زیرا هر کدام دارای ویژگی های مثبت و منفی هستند پس چگونه میتوانیم بهترین لانچر را انتخاب کنیم؟

 

برای اینکه جواب سوال خود را پیدا کنید تا پایان این مقاله با تک تیپ همراه باشید در این مقاله به تمامی سوالات شما درباره انتخاب بهترین لانچر گوشی برای اندروید و یا آی او اس جواب خواهیم داد و شما را با تمامی ویژگی های بهترین لانچر های گوشی آشنا خواهیم کرد.

 

Action Launcher

 

لانچر Action یکی از لانچر های محبوب و زیبا است. لانچر Action دارای ویژگی هایی مانند سریع ، زیبا ، و کاربردی است که میتواند هر کاربری را به سمت خود بکشد.

 

این لانچر در آخرین نسخه خود ویژگی هایی را به این نسخه اضافه کرده است که این مسئله از پیشرفت این لانچر در بین گوشی های اندرویدی میدهد.

این لانچر دارای تعداد زیادی از پوسته های متنوع و جذاب است، همچنین ویژگی هایی مانند ویجت، شخصی سازی، آب و هوا، و تقویم را برای شما فراهم میکند و میتواند گزینه مناسبی برای انتخاب به عنوان بهترین لانچر گوشی باشد.

 

 از ویژگی های دیگر این لانچر اندرویدی میتوان از ویژگی سفارش سازی پس زمینه و پوسته خود به بهترین نحو ممکن همچنین ایجاد میانبر برای دسترسی سریع تر به اپلیکیشن مورد نظر خود نام برد.

 

بهترین لانچر گوشی اندروید و آی او اس - معرفی 6 لانچر برتر گوشی

 

لانچر گوشی Buzz Launcher

 

بدون شک buzz launcher یکی از بهترین و محبوب ترین لانچر های اندرویدی میباشد که ظاهری متفاوت را برای شما خلق میکند و دارای ویژگی هایی است که نمیتوان به راحتی از آن گذشت در ادامه با این ویژگی ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

همچنین بخوانید  بازیابی فایل های پاک شده مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) درویندوز

 


پیشنهادی :


 

این لانچر بیش از یک میلیون دانلود داشته است، که محبوبیت خاص این لانچر را در بین کاربران نشان میدهد.  یکی از ویژگی های مهم این لانچر اندرویدی آپلود لانچر و تم مورد نظر خود از طریق گوگل پلاس است.

یعنی شما میتوانید فقط با داشتن یک حساب گوگل پلاس تم های مورد نظر خود را از طریق گوگل پلاس منتشر کنید و به سراسر کابران جهان نمایش دهید.

این لانچر همچنین ویژگی هایی مانند شخصی سازی تم، تم های متنوع و فوق العاده و همچنین رابط کابری آسان و سرعت زیاد را برای شما فراهم میکند.

تغیر سایز آیکون ها، و تغیر فضای گوشی از دیگر قابلیت های لانچر گوشی Buzz میباشد که میتواند برای کسانی که به دنبال یک لانچر خاص در عین حال سریع میباشند یک انتخاب مناسب باشد.

 

بهترین لانچر گوشی اندروید و آی او اس - معرفی 6 لانچر برتر گوشی

 

Launcher ios 12

 

لانچر ios 12 برای تمامی کسانی که به دنبال یک لانچر با قاب آی او اس میباشند بسیار مناسب میباشد و میتواند نیاز های شما را به راحتی بر طرف کند.لانچر ios 12 یک استاندار جدیدی را برای گوشی اندرویدی شما میسازد.

 

و بهترین عملکرد را به گوشی شما هدیه میدهد. این لانچر گوشی شما را به یک گوشی آی او اس هوشمند تبدیل میکند و امکانات زیادی را برای شما فراهم میکند.لانچر آی او اس 12 منو گوشی شما را به یک منوی آی او اسی تبدیل میکند.

 

همچنین آیکون ها و فضای گوشی شما را مانند گوشی آی او اس میکند.این لانچر همچنین دارای تم های متنوع آی او اس میباشد که دست شما رابرای انتخاب یک پوسته زیبا و جذاب در عین حال سریع و کاربردی باز میزارد.در این لانچر شما میتوانید آیکون های چرخشی و انیمیشنی ایجاد کنید. و آنها را در جا های مختلف قرار دهید، همچنین شما با داشتن این لانچرمیتوانید از ویژگی های خوش آمدگویی در گوشی آی آو اس بهره مند شوید.

 

بهترین لانچر گوشی اندروید و آی او اس - معرفی 6 لانچر برتر گوشی

 

لانچر گوشی Nova Launcher

 

یکی از بهترین لانچر های گوشی اندورید بدون شک نوا لانچر میباشد. این لانچر محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد و یکی از قدیمی ترین  لانچر های گوشی به شمار میرود. نوا لانچر دارای ویژگی هایی زیادی است. اما شخصی سازی حرفه ای گوشی به صورت کامل از ویژگی های خاص این لانچر است.

 

این لانچر یک تجربه تکرار نشدنی را برای شما ایجاد میکند. شخصی سازی آیکون ها به بهترین نحو ممکن، اضافه کردن پوسته موردنظر خود به لانچر، رابط کاربری متفاوت و خاص از ویژگی های کلیدی این لانچر میباشد.

همچنین بخوانید  دانلود جدیدترین نسخه Telegram برای تمامی سیستم عامل ها

 

 شما با داشتن این لانچر اندرویدی دیگر نیازی به تم ندارید.  زیرا این لانچر دارای هزاران تم مختلف و جذاب است که می توانید از طریق گوگل پلی از این تم ها استفاده کنید. شما میتوانید با استفاده از نوا لانچر طراحی صفحه های گوشی خود را تغیر دهید و شخصی سازی کنید و ویجت ها و امکاناتی را به گوشی خود اضافه کنید و گوشی خود را به یک قالب زیبا تبدیل کنید.

 

 

ویژگی های کلیدی لانچر گوشی نوا

 

از ویژگی های دیگر این لانچر کنترل رنگ میباشد.  شما میتوانید با استفاده از لانچر نوا رنگهای فضای گوشی خود را شخصی سازی کنید و هر کدام که خواستید را تغیر دهید. پشتیبان گیری کامل یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این لانچر میباشد. 

 

 

بیشتر بخوانید :

 

 یعنی شما با داشتن این لانچر دیگر نیازی به اپلیکیشن پشتیبان گیری ندارید و میتوانید به راحتی با استفاده از این لانچر از گوشی خود پشتیبان تهیه کنید. انتخاب حالت صفحه بندی یکی دیگر از ویژگی های این لانچر میباشد. یعنی شما میتوانید صفحه خود را به صورت دلخواه سفارش سازی کنید. مثلا جلوه حرکتی یا چرخشی به لانچر خود اضافه کنید.

 

بدون شک لانچر نوا از بهترین و محبوب ترین لانچر های گوشی اندروید میباشد. و میتواند برای هر کاربری مفید باشد و نیاز های آن را برطرف کند .

 

 One Launcher

 

به گفته سازنده وان لانچر این لانچر از سی پی یو گوشی شما استفاده نمیکند . و فقط یک قالب جدید و زیبا را به شما هدیه میدهد و میتواند از کمترین مقدار باتری استفاده کند. شما میتوانید با استفاده از وان لانچر ویجت های جدیدی را به گوشی خود اضافه کنید . 

 

 همچنین اگر از رابط کاربری آیکون ها یا هر چیز دیگر راضی نیستید میتوانید با استفاده از این لانچر آنها را جایگزین کنید . این ویژگی ها میتواند این لانچر را به یکی از بهترین لانچر های گوشی تبدیل بکند .

 

بهترین لانچر گوشی اندروید و آی او اس - معرفی 6 لانچر برتر گوشی

 

ZenUi Launcher

 

یکی از بهترین لانچر گوشی های اندرویدی zenui میباشد، که امکانات بسیاری را برای شما فراهم میکند. این لانچر دارای ویژگی هایی مانند تغیر سایز آیکون ها، شخصی سازی رابط کاربری، بلور کردن لانچر ، تغیر سایز ویجت ها و سفارش سازی کامل آنها را برای شما ممکن میسازد. لانچر zenui همچنین میتواند سبک گوشی اندرویدی شما را تغیر دهد و سبک جدیدی را به تلفن شما هدیه دهد.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن آموزش زبان چینی — معرفی‌برترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی

 

همچنین امکان تغیر سایز فونت ها و اپلیکیشن ها و مدیریت آنها را برای شما میسر میسازد. در بین لانچر های زیادی که وجود دارد یکی از بهترین صفحات و رابط کابری مطعلق به لانچر زن یو آی میباشد. این لانچر یک فضای طبیعی در عین حال زیبا و جذاب را برای گوشی شما ایجاد میکند و ظاهر گوشی شما را تغیر میدهد.

 

بهترین لانچر گوشی اندروید و آی او اس - معرفی 6 لانچر برتر گوشی

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *