تبلیغات

تبلیغات

اپلیکیشن Google Fit برای سیستم عامل ios

google fit for ios

گوگل پس از گذشت پنج سال از اولین انتشار اپلیکیشن  Google Fit که بر روی گوشی­ هایی با سیستم عامل ios قابل استفاده بود ، بالاخره ویژگی ­های این برنامه کنترل سلامتی را ارتقا بخشید . اکنون کاربران می توانند از طریق App Store این اپلیکیشن را بر روی آیفون­ و آیپد خود از طریق لینک زیر دانلود کنند.

گوگل فیت جهت پیگیری سلامت جسمانی کاربران ایجاد شده و به آن­ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و بهبود خواب و به طور کلی سلامت روانی­شان، کمک می­کند. آپدیت جدید این پلیکیشن دارای دو قابلیت جدید است: Move MinutesوHeart Points. این دو ویژگی جدید به کاربران برای داشتن یک سبک زندگی سالم کمک می کند.

ویژگی اصلی Google fit

” اپلیکشنGoogle Fitجهت پیگیری سلامت جسمانی کاربران ایجاد شده و به آن­ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و بهبود خوابشان کمک می کند. ”

ویژگی «Move Minutes»مسیری که شما طی کرده اید را ثبت می­کند و متناسب با آن ویژگی “” برای شما در هر دقیقه فعالیتتان سختی آن فعالیت را بوسیله پوینت­هایی تعیین می­کند. برای مثال برای پیاده روی یک پوینت و برای فعالیت­ی کمی سنگین­تر دو پوینت. طبق گفته گوگل تمامی این ویژگی­ها به شما برای رسیدن به استاندارد های سازمان بهداشت جهانی و سازمان بهداشت آمریکا، برای میزان فعالیت روزانه مورد نیاز، کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید :

ویروس رات RAT چیست و چرا خطرناک است؟ ( کلیک کنید )

Remote Access Trojan یا به اختصار RAT نوعی بدافزار است که به هکر ها اجازه دسترسی و مانیتور کردن کامپیوتر شما را می دهد. اما سوالی که پیش می آید این است که یک فایل RAT چگونه عمل می کند؟ چرا هکر ها برای طعمه های خود از بدافزار رات استفاده می کنند؟ چگونه از این نوع ویروس ها در امان باشیم؟

به گفته گوگل ، ” برای رسیدن به استاندارد فعالیت اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی و سازمان بهداشت آمریکابرای کاهش خطر ابتلا به بیماری­های قلبی و بهبود خواب و سلامت روحی، داشتن تنها 30 دقیقه پیاده روی سریع در پنج روز در هفته کافی است . ”

کاربران می توانند اطلاعات ارائه شده در برنامه Google Fit در ارتباط با میزان فعالیت روزانه ، رابررسی کنند و فعالیت های خود را متناسب با آن ، برنامه­ریزی نمایند. جدا از این، اپلیکیشنGoogle Fit با Apple Health، smartwatch و اپلیکیشن­هایی مانند Sleep Cycle ، Nike Run Club و Headspace سازگار است .

همچنین بخوانید  ضعیف ترین پسورد های سال 2018

Google Fit به شما کمک می­ کند تا دیدگاه جامعی از سلامتی خود داشته باشید ، بنابراین هرگز پیگیری وضعیت سلامتی و میزان پیشرفت خود در طول زمان را از دست نخواهید داد .

  • با این حال شما از گوگل فیت استفاده می کنید ؟
  • اگر از این برنامه استفاده می کنید، نظر خود را در رابطه با گوگل فیت به اشتراک بگذارید .
منبع :
91MOBILES

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *