تبلیغات

تبلیغات

آمازون به دنبال تحویل سریع محصولات در شهرهای کوچک هند است

Amazon-Fast-Delivey-India

شرکت آمازون بدون شک یکی از بزرگترین خرده فروش های جهان محسوب می شود که علاوه بر ایالات متحده، در مناطق دیگری چون هند، عربستان و چندی دیگر شعباتی دارد. آمازون وسواس بسیاری روی مشتریان خود دارد و همیشه سعی بر این دارد تا بهترین خدمت را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهد.

 

حال به نظر می رسد آمازون در تلاش است محصولات فروشگاه خود را در شهرهای کوچک هند طی کمتر از 2 ساعت تحویل دهد. این تحویل شامل تمامی محصولات موجود در فروشگاه شده و تنها اختصاص به مورد خاصی نخواهد داشت.

 

افراد می توانند با برنامه Prime Now کالا موردنظر خود را به آسانی خریداری کنند. تا پیش از این مدت زمان تحویل بیش از 2 ساعت بود و اما در برنامه جدید آمازون ما شاهد تغییرات برنامه کمپانی هستیم تا خدمات بیشتری به مشتریان ارائه شود. البته این سرویس شامل شهرهایی چون دهلی نو، مامبای، بنگالورو و حیدرآباد می شود. شرکت در نظر دارد سرویس خود را به شهرهای چنای، پونا و کلکته نیز گسترش دهد.

 


پیشنهادی :


 

Noor Patel یکی از مدیران ارشد آمازون هند بیان داشته که این شرکت می خواهد در شهرهای کوچک مرسوله ها را در کمتر از 2 ساعت به مشتریان تحویل دهد. به گفته Patel، هدف این کمپانی آن است که تعداد شهرهای دارای تحویل سریع هند را به 10 مورد برساند.

 

در حال حاضر مواردی که همان روز تحویل داده می شود، تعداد آنها کم است. پیش بینی می شود آمازون در هند بیش از قبل گسترش یابد. هم اکنون نیز در شهرهای کوچک خریداران برای دریافت محصول حداقل دو روز را باید به انتظار بنشینند.

 

به هر حال ایجاد تعادل در شهرهای مختلف چه بزرگ و چه کوچک برای مشتریان آمازون در هند اهمیت بالایی دارد. البته این موضوع شامل تمامی مناطقی می شود که این شرکت در آنها به فعالیت می پردازد. از این رو باید انتظار داشت این شرکت در آینده خدمات گسترده تری را به مشتریان خود در تمامی نقاط از جمله آمازون ارائه دهد.

 

پاتل همچنین افزود بزودی شرکت 10.or در همکاری با آمازون گوشی هوشمند جدید خود را معرفی و عرضه می کند. اسمارتفونی که به صفحه نمایش FHD+، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 636، حافظه رم 6 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و چندی دیگر مجهز است. دقیقا مشخص نیست چه محصولات دیگری با همکاری آمازون هند در این منطقه به فروش خواهد رسید.

همچنین بخوانید  خانواده آنر Magic 3 در سه مدل پرچمدار رونمایی شد

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *