تبلیغات

تبلیغات

در این شهر کانادایی کوچک با بیت کوین مالیات را پرداخت کنید!

Pay-Taxes-Bitcoin-Canada

شهری در کانادا وجود دارد که حتی با اینکه جمعیت کمی دارد و آن را شهر کوچکی یاد می کنند ، تصمیم گرفته شده است که هر یک از اقامت کنندگان در صورت نیاز مالیات خود را بصورت بیت کوین و ارزمجازی پرداخت کنند. شهری به نام Innisfil در کانادا که دارای 36000 هزار نفر جمعیت می باشد. این اولین شهری است که مردمانش می توانند برای پرداخت مالیات از بیت کوین استفاده کنند.

با فرا رسیدن تاریخ 15 آوریل (April) مردم این شهر می توانند مالیات خود را به صورت ارز های مجازی پرداخت کنند ، اما این تمام ماجرا نیست. برنامه های بزرگ تری برای این شهر در نظر گرفته شده است که بتوان از Bitcoin در پارکینگ ها ، کلاس های شنا و غیره استفاده کرد.

Innisfil جزو اولین شهر ها در آمریکای شمالی است که توانسته برای پرداخت مالیات از بیت کوین استفاده کند. Joel Greenberg اعلام کرد که سرویس های شهرداری از این پس با بیت کوین قابل پرداخت هستند. علاوه بر این یکی دیگر از شهر ها با نام Ohio در حال حاضر تنها به کسب و کار ها اجازه می دهد تا بیت کوین را برای پرداخت مالیات استفاده کنند ، این درحالی است که ساکنان شهر فعلا نمی توانند از ارزهای مجازی استفاده کنند.

اینکه شهر Innisfil کوچک است و ساکنان زیادی ندارد می تواند برای شروع خوب باشد اما از این دید هم می تواند به گونه ای باشد که افراد زیادی سمت آن نروند و مالیات خود را با پول واقعی پرداخت کنند ، تا اینکه به دنبال خرید بیت کوین و پرداخت مالیات باشند.

پرداخت مالیات با بیت کوین

همانطور که گفته شد ، این موضوع می تواند قدمی برای شروع و توسعه ی صنعت پرداخت مالیات با بیت کوین را افزایش دهد و به گونه مردم شهر به این موضوع عادت کنند و بدانند که مالیات خود را با بیت کوین پرداخت کنند. Jason Reynar مدیر اجرایی این پروژه طبق صحبت های تلفنی گفته است که قرار است این پروژه را هر چه سریع تر توسعه دهد.

با توجه به Reynar ، جالب است بدانید که این موضوع برای شهر هزینه بر نیست. برای اجرای نهایی این پروژه گفته شده است تنها چند کارمند را در بخش Coinberry Pay کانادایی استخدام کنند.

طبق گفته های Poliakov ، در نظر گرفته شده است که بیت کوین تنها ارزی نیست که قرار است در شهر های کل جهان مورد استفاده قرار گیرد ، این به گونه ای است که قرار است کم کم با پیشرفت روز افزون تکنولوژی شاهد استفاده از ارزهای مجازی در تمامی شهر های کشور ها باشیم.

همچنین بخوانید  گوشی Galaxy A03s سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپرساعتی رونمایی شد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *