تبلیغات

تبلیغات

آیا گوگل به دنبال معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ است؟

google-pixel-watch-news

شرکت گوگل بی تردید یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده دستگاه های سخت افزاری از جمله تبلت ، لپتاپ ، تلفن هوشمند و چندی دیگر می شود. این کمپانی علاوه بر بخش سخت افزاری ، یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری نیز به حساب می آید.

 


پیشنهادی : با استفاده از سرویس Stadia گوگل بازی ها را استریم کنید


 

در حالی که جزئیات جدیدی از برنامه گوگل برای گجت پوشیدنی آینده موجود نیست، اما به نظر می رسد این غول جستجو قصد دارد بزودی محصولی منحصربفرد را معرفی کند. به تازگی گوگل پتنت یا همان ثبت اختراعی به ثبت رساند که خبر از گجت پوشیدنی منحصر بفردی در آینده نزدیک می دهد.

 

بیشتر کمپانی ها برای خود گجت های پوشیدنی توسعه داده و در نظر گرفتند و این احتمال وجود دارد که گوگل نیز یکی از این دست کمپانی ها به شمار رود. براساس پتنت ثبت شده این شرکت مستقر در سیلیکون ولی ، روز سه شنبه در دفتر ثبت اختراع ایالات متحده، گوگل پتنتی به ثبت رساند که ساعت هوشمندی را نشان می دهد. گجت پوشیدنی که طراحی شبیه به اپل واچ داشته و از ویژگی های بهتری هم برخوردار است.

 


بخوانید : گوگل مپ ویژگی نمایش دوربین سرعت سنج مانند ویز را به خود اضافه کرده است


 

پیشتر شایعه شد گوگل روی ساعت هوشمندی موسوم پیکسل واچ مشغول کار بوده که در آینده نزدیک باید شاهد معرفی آن باشیم. این ساعت هوشمند مشخص نیست از چه ویژگی هایی برخوردار است اما انتظار داریم مشخصه های قابلی برای آن در نظر گرفته شود. شاید گوگل بخواهد همزمان با رونمایی گوشی هوشمند پیکسل 4، پیکسل واچ را به عنوان ساعت هوشمند نخست معرفی کند.

 

براساس تصویر آشکار شده از پتنت به ثبت رسیده، طراحی این ساعت گویی شبیه به یک ساعت دوار بوده و بندها نیز به صورت مغناطیسی چیزی شبیه به اپل واچ 4 به این ساعت متصل می شوند. گوگل می خواهد طراحی جذابی برای پیکسل واچ در نظر گیرد و این ساعت را به صورتی طراحی کند تا نظر هر فردی را به خود جلب سازد. طراحی دوار این روزها در هر ساعتی قابل مشاهده است و نخستین بار نیست که شرکتی چون گوگل برای محصول پوشیدنی خود در نظر می گیرد. احتمالا یکی دیگر از قابلیت های این ساعت هوشمند پشتیبانی از بندهای متنوع خواهد بود که به افراد اجازه می دهد تا بندهای مختلفی را روی این ساعت تست کنند.

 

همچنین بخوانید  تکنولوژی OLED چیست ؟ بررسی صفحه نمایش OLED

پیکسل واچ گوگل

 


مرتبط : تغییر لوگوی گوگل به مناسبت 30 سالگی وب و اینترنت


 

همانطور که هر ساعت هوشمندی چنین قابلیتی را دربرمی گیرد. متاسفانه نمی توان پتنت ها را یک منبع درست دانست زیرا ممکن است هیچ گاه گوگل چنین ساعت هوشمندی معرفی نکند. از این رو پتنت به ثبت رسیده بدان معنا نخواهد بود که در سال جاری شاهد معرفی ساعت هوشمندی از سوی این شرکت مطرح خواهیم بود. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون پیکسل واچ منتشر شد. ساعتی که ویژگی های خاصی نداشته و تنها به عنوان یک ساعت معمولی به شمار می رود. ساعتی که باید انتظارات بسیاری از آن داشت و طراحی شکیلی هم دارد. بنابراین باید تا پاییز امسال منتظر ماند و مشخص شود این شرکت مطرح چه برنامه ای در سر دارد. آیا به معرفی ساعت هوشمند برجسته ای می پردازد یا آن که با یک مدل معمولی بسنده می کند.

منبع :
TRUSTEDREVIEWS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *