تبلیغات

تصاویر جدید پلی استیشن 5 نگاهی جزئی به کنسول نسل آینده سونی کرده است

PS5-New-Pictures-Out

با این وجود که Ps4 Pro هنوز کنسول نسبتا جدیدی است، پیش بینی می شود که کنسول پلی استیشن 5 نیز ساخته شود و امروز ما نگاهی مبهم به آنچه که از نسل بعدی کنسول سونی انتظار می رود خواهیم داشت. وبلاگ LetsGoDigital منبع ارائه دهنده این اخبار درباره کنسول پلی استیشن 5 می باشد که نشان می دهد کنسول Ps5 حتی نازک تر از کنسول Ps4 خواهد بود.

 

 


پیشنهادی : آموزش انتقال اطلاعات از (پلی استیشن 4) PS4 به PS4 دیگر


آیا این موضوع یک سورپرایز خواهد بود؟

از آن جایی که شرکت سونی معمولا کنسول های جذابی را وارد بازار می کند نمی توان گفت که این موضوع درباره کنسول Ps5 یک سورپرایز خواهد بود. این موضوع در حالی است که محصول Xbox مایکروسافت رقیب قدرتمند شرکت سونی بیشتر بر روی مشخصات قدرتی دستگاه تمرکز دارد. در میان سایر چیزها شما می توانید لایه ای را مشاهده کنید که توسط کنسول Ps4 پشتیبانی می شود و درون این تصور از کنسول پلی استیشن 5 نگهداری می شود. طرح های 3d با همکاری موزه Bonami SpelComputer طراحی شده اند و بر اساس عکس های قبلی کنسول Ps5 که در سایت روسی Rozetked منتشر شده بود طراحی شده اند. ( هر چند که بعد ها معلوم شد که این عکس ها جعلی هستند).

 

پلی استیشن 5

عرضه کنسول پلی استیشن 5

ما از نسل بعدی کنسول پلی استیشن 5 سونی انتظار زیادی داریم چرا که شایعه شده است این کارخانه موفق شده است یک چیپست هشت هسته ای AMD Ryzen را با معماری Zen کامل کند که دارای مموری GDDR6 می باشد. دیگر شایعات درباره این محصول این است که یک کنترلر DualShock 5 با طراحی منحصر به فرد و کنسول دستی 5G PlayStation Portable برای رقابت با سوئیچ Nintendo ساخته شده است. این موضوع ها در حالی است که برخی گمانه زنی های دیوانه کننده ادعا می کنند که کنسول Play station 5 یک شارژر بی سیم و همینطور پشتیبانی از کیفیتی با رزولوشن 8k را ارائه خواهد داد. با این که گفته می شود تاریخ عرضه کنسول Ps5 در کریسمس 2019 می باشد ولی به نظر می رسد که این مدت زمان کمی بیشتر خواهد شد ( هر چند که این صحبت تنها درباره سونی نیست، از آن جایی که مکمل عرضه کنسول Ps5 pro این است که برخی ویژگی ها مانند رزولوشن 8k امتحان شوند.) با این حال به احتمال زیاد نسخه اصلی این کنسول در سال 2021 عرضه خواهد شد که این تاریخ احتمال استفاده از رزولوشن 8k را محتمل تر خواهد کرد.

همچنین بخوانید  گوگل مپ ویژگی نمایش دوربین سرعت سنج مانند ویز را به خود اضافه کرده است

 

پلی استیشن 5

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *