تبلیغات

تبلیغات

گلکسی اس 10 بصورت 5G و 6 دوربین همچنین صفحه نمایش بزرگ (6.7 اینچی) عرضه خواهد شد

Samsung_Galaxy-S10-Rumor-TechTip

سامسونگ قصد دارد گوشی پرچمدار خود را به زودی عرضه و معرفی کند. نام آن که گلکسی اس 10 می باشد قرار است سال دیگر همراه با صفحه نمایش بسیار بزرگ و یک سیستم دوربین جدید عرضه شود.

 

طبق آخرین گذارش از Wall Street Journal ممکن است که گوشی Galaxy S10 یک گوشی عجیب از سمت شرکت سامسونگ با کدنام “Beyond X” در نظر گرفته شود که با توجه به شایعات صفحه نمایش 6.7 اینچی نیز خواهد داشت.

 

علاوه بر این موارد ، شایعاتی که در حال حاضر پخش شده است گوشی گلکسی اس 10 ، همراه با 6 دوربین حداقل ! عرضه خواهد شد. به غیر از به کار گیری برای دوربین در نظر گرفته شده است که نسل جدید ارتباطات یعنی 5G را هم نیز در گوشی گلکسی اس 10 پیاده سازی کنند.

 

گمانه زنی های دیگری که صورت گرفته است این است که گوشی گلکسی اس 10 دارای ناچ یا Notch بالای صفحه می باشد که سنسور ها و دوربین در این قسمت جای داده شده است.

 

همچنین ، این شایعات هنوز در هیچ کشوری تایید نشده است اما احتمال بسیار زیادی نیز دارند! با توجه به کدنامی که دارد ممکن است نام گوشی بصورت گلکسی اس 10 ایکس در نظر گرفته شود. اما هنوز هم ، منابعی که WSJ در اختیار کاربران قرار می دهد می تواند قابل اعتماد نیز باشد.

 

در عین حال ، ما باید هنوز منتظر خبر های جدید از سمت این پرچمدار باشیم چرا که ممکن است در هر خبر یا شایعه تغییراتی در گوشی ایجاد شود و آن چیزی را که شما فکرش را می کردید بسیار با آن تفاوت داشته باشد.

همچنین بخوانید  تغییر لوگوی گوگل به مناسبت 30 سالگی وب و اینترنت
منبع :
TRUSTEDREVIEWS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *