تبلیغات

تبلیغات

آموزش کار با Your Activity (فعالیت شما) برای کاهش اعتیاد در اینستاگرام

Instagram-Your-Activity-Techtip

Instagram چند روز پیش یک ویژگی به نام Your Activity (فعالیت شما) را معرفی کرد ، که کاربران را از مدت زمان استفاده از برنامه را مطلع میکند ، تا زمان زیادی را صرف برنامه نکنند . این ویژگی در حال حاضر برای هر دو کاربران iOS و Android وجود دارد . اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه برنامه را استفاده می کنید ، برای کاهش اعتیاد در اینستاگرام با تک تیپ همراه باشید .

 

فعال کردن Your Activity (فعالیت شما) در اینستاگرام

 

در اینستاگرام به برگه پروفایل خود بروید . نماد سه خط افقی یا بیشتر در بالا سمت راست ضربه بزنید. سپس گزینه “فعالیت شما” را خواهید دید . اگر شما آن را نمی بینید ، اینستاگرام خود را آپدیت کنید و سپس دوباره شروع دهید .

 

Your Activity

 


بخوانید : مقایسه و نحوه نام گذاری پردازنده های دسکتاپ و لپ تاپ و موبایل اینتل


 

هنگامی که گزینه “فعالیت شما” را انتخاب می کنید ، به شما نشان می دهد که به طور متوسط ​​در Instagram  چه مقدار زمان در اینستاگرام سپری کرده اید  . هر نوار عمودی مربوط به زمان صرف شده در یک روز خاص است . اگر روی نوار ضربه بزنید و نگه دارید ، به شما نشان خواهد داد که چه مقدار وقت در Instagram در آن روز صرف کردید.

برای محدود کردن مقدار زمانی که در Instagram صرف میکنید ، گزینه « تنظیم روزانه یادآوری »  را در زیر نمودار فعالیت ، انتخاب و مدت زمانی که می خواهید از Instagram استفاده کنید را انتخاب و  روی تنظیم یادآوری ضربه بزنید.

 

Your Activity

 

 


بخوانید :آموزش ضبط تماس های تلفنی آیفون


 

شما همچنین می توانید تنظیمات اعلان های اینستاگرام خود را از گزینه ” تنظیمات اعلان ها ” ، این صفحه مدیریت کنید، هر چند تنظیمات جدیدی را ارائه نمی دهد . این همان برنامه هایی بود که قبل از کنترل فعالیت اضافه شده بود.

هنگامی که شما از زمان فعالیت اختصاص یافته بیشتر استفاده کنید ، به عنوان مثال، شما Instagram را برای مدت طولانی تر از آنچه که در یادآوری روزانه تنظیم کرده اید استفاده کرده اید، یک هشدار روی صفحه نمایش به شما می گوید که چقدر زمان در اینستاگارم صرف کرده اید . شما می توانید آن را رد کنید و اگر می خواهید، از Instagram استفاده کنید. این قصد ندارد شما را از برنامه خارج کند. شما همچنین می توانید زمان یادآوری را از هشدار اگر نیاز دارید ویرایش کنید.

همچنین بخوانید  تفاوت بین آیپد (iPad) ، آیپد پرو (iPad Pro) و آیپد مینی (iPad Mini) در چیست؟

 

Your Activity

 

رسانه های اجتماعی می توانند زمان زیادی از مردم بگیرند و مردم میدانند که صرف وقت زیادی در هر نوع پلت فرم رسانه های اجتماعی زیان اور است. این فقط به این دلیل نیست که شما به طور مداوم روی صفحه نمایش خیره می شوید، بلکه همچنین می تواند بر سلامت روان تاثیر بگذارد . iOS 12 دارای یک ویژگی به نام Screen Time است که به شما امکان می دهد تا مدت زمان استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی را در تلفن خود محدود کنید. با این حال، مصرف بیش از حد رسانه های اجتماعی یک مشکل خاص برای پلتفرم نیست.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • مهسا بهمن 24, 1399 :: 14:43

    سلام وقتتون بخیر چندروزیه که قسمت activity پیج کاریم بالا نمیاد دلیلش چیه؟چجوری میتونم درستش کنم؟

    • تک تیپ بهمن 24, 1399 :: 16:05

      احتمالا به خاطر تغییر Dns اینترنتتون باشه ، با یه اینترنت دیگه امتحان کنید شاید حل بشه

  • مهسا فروردین 7, 1399 :: 21:19

    سلام. من فقط یک اکانت دارم و اپ اینستاگرامم هم همیشه آپدیته، ولی هیچوقت این گزینه تو گزینه هام نبوده. چیکار باید بکنم؟

    • رسول توکلی فروردین 7, 1399 :: 23:10

      سلام وقت بخیر ، باید صبر کنید تا اکانت اینستاگرام شما آپدیت شود

  • اصغر مهر 24, 1398 :: 00:40

    با سلام,من هر کارى میکنم اعلانهاى اینستاکرام من بالا نمیاد.دو تا اکانت دارم یکی داره و دیکرى نداره.اونه که نداره صفحه فروش لوازم خانکى هست و خیلى برام مهمه خواهش میکنم راهنمایى کنین.در ضمن your acctivity هم نداره

  • ندا مهر 18, 1398 :: 23:51

    سلام تو صفحه ی اینستاگرام من قسمتی که بشه فالورهامو پیگیر باشم که چه کسی و لایک کرده یا چه کسی و فالو کرده واسه من نمیاد چطوری باید درستش کنم؟

  • حسام خرداد 14, 1398 :: 04:39

    من سه تا از اکانت هام این گزینه رو دارن ولی یکی از اکانت هام این رو نداره در ضمن در اونی که your activity نداره، نمیتونم فیلم اپلود کنم نه فیلم های یک دقیقه ای و نه در igtv. لطفا راهنمایی کنید
    گ

  • Bagher دی 19, 1397 :: 20:57

    سلام واسه من اصن نیستش… اکانت فیک ساختم واسه اون ولی برای اکانت اصلیم نمیاد

    • مهدی دی 19, 1397 :: 21:07

      سلام دوست عزیز ، گاهی اوقات برخی ویژگی ها ممکن هست دیرتر برای اکانت ها فعال شود ، صبور باشید.

  • امید دی 4, 1397 :: 23:49

    چطور این گزینه your activity غیر فعال کنم،
    نمیخوام بیاد برام

    • مهدی دی 5, 1397 :: 00:05

      سلام دوست عزیز ، در حال حاضر چنین قابلیتی وجود ندارد و شما نمی تونید غیرفعالش کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *