تبلیغات

تبلیغات

چه مانتوی بهاری بخرم؟

manto1

بی شک فصل بهار یکی از بهترین فصول سال است که با شکوفا شدن طبیعت، انسان نیز دوست دارد نو نوار شود و بهترین استایل و لباس بهاری را برای خود داشته باشد، به خصوص خانم‌ها که همیشه به دنبال مد روز هستند و مناسب با  هر فصلی یک مانتو شیک و زیبا می‌پوشند‌.

اما مهمترین سوالی که برای یک خرید مانتو بهاری به وجود می‌آید این است که کدام مدل مناسب تر است یا کدام رنگ برای این فصل درخور خواهد بود، تمامی این سوالات برای یک خانم خوش‌پوش و خوش‌سلیقه به وجود می‌آید و همیشه تولیدکنندگان سعی کرده‌اند بهترین مدل مانتو بهاری را متناسب با نیاز خانم‌ها طراحی کنند که بتوانند بخش مهمی از نیاز  یک بانوی ایرانی را فراهم آوردند.

برندها و نام‌های تجاری زیادی در این بازار وجود دارند که ارائه‌دهنده بهترین و برترین مدل‌های سال هستند بسیاری از این برند ها مدل های متنوعی از بهترین برند های تولید کننده لباس را بصورت اینترنتی و آنلاین عرضه می کنند.و مدل‌های خارق‌العاده زیبا را به بازار مصرف ارائه می‌دهد و تمامی محصولاتی که عرضه می کنند. مطابق با سلیقه بانوان عزیز است و هر فردی با هر عقیده و پوششی که باشد می‌تواند یک مدل مناسب را برای خود تهیه کند.

مانتوی بهاری

ویژگی های مانتو بهارانه چیست؟

برای تهیه مانتو بهارانه و انواع مانتو تابستانی باید به این موضوع دقت داشته باشید که این فصل نه آنچنان گرم است که مانتو خیلی نازک بتوان پوشید و نه انقدر خنک، بنابراین به دنبال مانتوی با تراکم‌ بافت مناسب باشید که مانع از عرق کردن بدن شود و در عین حال زیاد خنک نباشد.

لباس بهاری معمولا دارای رنگ بندی‌های خیلی شادی است. سعی کنید از رنگ‌های تیره در این فصل استفاده نکنید. طرح‌های زیادی وجود دارد که در انتخاب آنها باید به نوع فرم بدن خود دقت کنید، اگر کمی تپل هستید مدل‌های راسته را بخرید و از خرید مدل کلوش پرهیز کنید، اما اگر اندامی هستید مدل‌های کلوش برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. 

افراد با قد بلند مانتو های بلند و کوتاه را می‌توانند بپوشند اما خانم‌های قد کوتاه بهتر است مدل‌های بلند را بخرند که قدشان کشیده تر به نظر بیاید. با توجه به سلیقه خود می‌توانید رنگ‌های شاد و زیبا و طرح‌های گلدار یا ساده را سفارش دهید. 

از دیگر موارد باید به جنس این محصول نیز دقت کرد، به این صورت که باید قابلیت شستشو داشته باشد و رنگ آن تغییر نکند که این موضوع اهمیت زیادی در کیفیت مانتو دارد.

همچنین بخوانید  نسخه ی بتا لینوکس (آزمایشی) چیست؟ آیا شما باید از آن استفاده کنید؟

مانتوی بهاری

مانتو بهاری را از کجا بخریم؟

در فصل بهار خریدهای نوروزی نیز رنگ و بوی دیگری دارد و در بازارهای مختلف جایی برای سوزن انداختن نیست. اما با توجه به اینکه امروزه به دلیل وجود بیماری‌ کرونا رفتن به این بازارها با مشکلاتی مواجه است بانوان بیشتر دوست دارند از خریدهای اینترنتی استفاده کنند. برای این کار می‌توانید به سایت‌های آنلاین سری بزنند و مدل‌های روز را ببینند و یک انتخاب درست داشته باشید.

برای اینکه بتوانید از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام دهید و همه محصولات را به صورت ضمانتی تهیه کنید، می‌توانید به نام و برند تجاری foroshkala اعتماد کنید و با ضمانت و خاطر آسوده یک خرید امن داشته باشید.

اگر به دنبال بهترین کیفیت هستید و مد سال جدید را می‌پسندید حتما از این فروشگاه دیدن کنید تا از طرح‌های خارق العاده‌ای که دارد برای خود یک انتخاب درست داشته باشید.

مانتو مهمترین بخش خرید یک خانم است و از آنجاییکه انواع مختلفی از این مدل در بازار است می‌توانیم به معرفی برخی از آنها بپردازیم تا بهتر با این محصول آشنا شوید.

از زیباترین مانتوهایی که در فصل بهار استفاده می‌شود، مانتوهای نخی است که جلو باز هستند و به خوبی جریان هوا در این‌ مانتو وجود دارد و مانع از عرق کردن می‌شود. نمونه های دیگری از این مانتو وجود دارد مانند مانتو مدل پفی که برای خانم های لاغر و جوان پسندیده است .


مانتو چاک‌دار از پشت یا از پهلو نیز نمونه های مختلفی از این مانتو است که برای همه سنین مناسب است. اما با توحه به محیطی که باید مانتو را بپوشید باید مدل مناسب انتخاب کنید. به طور مثال مانتو مجلسی با مانتو رسمی متفاوت است و در محیط کاری و اداری باید یک نمونه درخور استفاده شود یا اینکه در محیط مهمانی و عروسی باید از نمونه‌های زیبا و جذاب‌تر استفاده شود،‌ بنابراین المان های متنوعی برای خرید این محصول وجود دارد که باید همه آنها مانند رنگ، سایز، استایل و طرح در نظر گرفته شود و بعد اقدام‌ به خرید کنید

برای پاسخ دادن به این سوال که چه مانتو بهار بخرم باید دید مانتو های بهاری از چه پارچه هایی تهیه می شود؟ با ما همراه باشید تا به آن پارچه ها اشاره کنیم.

مانتوی بهاری

انواع پارچه های بهاری:

  • کتان

الیاف کتان از گیاهی به همین نام بدست می آید این پارچه ای لطیف و مقاوم است الیاف کتان صد در صد طبیعی است و در انواع ضخیم،متوسط و نازک تولید می شود این پارچه بخاطر جذب بسیار عالی رطوبت برای فصل بهار بسیار مناسب است زیرا با عبور هوا از درون خود جلوی عرق کردن بدن را می گیرد یا عرق فرد را به خود جذب می کند و از این نظر از پارچه پنبه مناسب تر است.

  • پنبه
همچنین بخوانید  معادلات دیفرانسیل به زبان ساده + فیلم های آموزشی

پنبه از محبوب ترین پارچه ها برای فصل بهار و تابستان است بخصوص در مناطق گرمسیر الیاف پنبه از گیاه پنبه که یک گیاه گرمسیری است و در مناطق با آب و هوای گرمسیری می روید کشت می شود. از مهمترین مراکز تولید پنبه از دیر باز کشور هندوستان است که این گیاه و الیاف با تاریخچه این کشور عجین شده است..این پارچه بخاطر قابلیت رنگ پذیری بالایی که دارد در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود.

  • پارچه کرپ

پارچه کرپ پارچه ایی است که منبع و منشاء مخصوص به خود ندارد و در حقیقت نوعی بافت و نسج است که ممکن است از نخ های هرنوع الیافی مانند ابریشم، کتان،پنبه یا هر الیاف دیگری تولید شود و حاصل آن پارچه ایی نرم و لطیف و تا حدودی براق بدست می آید که برای فصل بهار بسیار مناسب است.

  • پارچه ابر و بادی
  • پارچه میکرو
  • پارچه ابریشم
  • پارچه لنین

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *