تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت اسنپ چت Snapchat خود را حذف کنیم؟

Delete-Snapchat-Account

اکانت اسنپ چت

تقریبا همه ی ما با برنامه ی محبوب اسنپ چت آشنا هستیم ، وجود قابلیت های خاص و کاربرد پسند آن باعث شده است که با یکبار استفاده به آن اعتیاد پیدا کنیم ، با این حال به دلیل ایده دزدی های شرکت فیسبوک که اینستاگرام هم جزو آن هست روزانه تلاش می کند تا ایده های بهتر و جدیدتر به کاربرانش ارائه دهد تا آن ها را به خود جذب کند.

علاوه بر این ، بیشتر کاربران از وضع فعلی چنان خوشایند نیستند ، بطوری که طراحی جدید این برنامه باعث شده بود خیلی از کاربران را ناامید کند و خواستار طرح قبلی و اولیه باشند. طبق

گفته های مدیر عامل “ایوان اشپیگل” (Evan Spiegel) برنامه ی اسنپ چت تغییر محیط کاربری اسنپ چت به حالت قبل غیر ممکن خواهد بود. حال اگر از این تغییر راضی نیستید به راحتی می توانید با پاک کردن اسنپ چت و دیلیت اکانت اسنپ چت از آن خلاص شوید ، برای چگونگی اینکار با ما همراه باشید.

آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت Snapchat

نکته ی قبل از شروع : شما بطور کلی نمی توانید در نسخه های اندروید و آیفون دیلیت اکانت اسنپ چت کنید ، چرا که باید توسط مرورگر خود وارد سایت اسنپ چت شوید و اکانت اسنپ چت خود را پاک کنید.

1- وارد آدرس accounts.snapchat.com شوید.

2- مشخصات اکانت اسنپ چت خود را وارد کرده و “Log In” را بزنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت Snapchat

3- از منوی باز شده روی “DELETE MY ACCOUNT” کلیک کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت Snapchat

4- دوباره اطلاعات را وارد کرده و در نهایت برای غیرفعال شدن اکانت “Continue” را بزنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت Snapchat

5- بعد از زدن دکمه ی ادامه اکانت شما “غیرفعال” خواهد شد و دیگر مخاطبین شما قادر نخواهند بود شما را در لیست دوستان خود در برنامه ی اسنپ چت مشاهده کنند ، با گذشت 30 روز اکانت اسنپ چت شما برای همیشه “حذف” خواهد شد و بعد از آن باید دوباره اکانت بسازید ، اگر می خواهید این روند ادامه پیدا نکند تنها کافیست یکبار دوباره وارد اکانت اسنپ چت خود شوید. برای اینکار می توانید وارد لینک accounts.snapchat.com شوید.

همچنین بخوانید  شادوبن یا Shadowban در شبکه های اجتماعی چیست و چگونه از بن نامحسوس خارج شویم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *