تبلیغات

تبلیغات

همه چیز در مورد پلی استیشن 4 پرو (PS4 Pro)

سونی در آخرین مراسم خود، مدل جدید کنسول خود را به نام پلی استیشن 4 پرو معرفی کرد ، اما این کنسول جدید چه قابلیت‌هایی دارد؟

پلی‌استیشن 4 پرو بعد از ماه‌ها حرف و حدیث و شایعه، در مراسم پلی‌استیشن معرفی شد و به عنوان اولین کنسول میان‌نسلی لقب گرفت. این کنسول که از مدت‌ها پیش با نام‌های پلی‌استیشن نئو و پلی‌استیشن 4K شناخته می‌شد، نسخه‌ی قوی‌تر کنسول فعلی سونی است که با قدرت پردازش گرافیکی بیش از دو برابر، امکان اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K و به صورت HDR را فراهم می‌کند.

پلی استیشن 4 پرو

درنظر داشته باشید که پلی استیشن 4 باریک تر یا همان اسلیم ارتباطی با نسخه پرو نداشته و دارای همان مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری کنسول اولیه پلی استیشن 4 است، فقط در قالب طراحی تغییر یافته و کوچک تر قرار گرفته. همچنین پلی استیشن ۴ پرو از High Dynamic Range پشتیبانی می کند.

مشخصات پلی استیشن 4 پرو

پلی استیشن 4 پرو

پردازنده مرکزی هشت هسته ای پی اس 4 پرو یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کنسول قوی به شمار می رود که خیلی در هنگام رونمایی سر و صدا کرد.

از نظر گرافیکی نیز پردازنده قدرت مندی در قلب پردازشگر گرافیکی مورد استفاده قرار گرفته است و بقیه مشخصات را می توانید در تصویر بالا مشاهده نمایید.

آنچه پلی استیشن 4 پرو ندارد :

عدم پشتیبانی از دیسک های فیلم سینمایی بلوری 4K (به علت محبوبیت تماشای دیجیتالی)

برخی از ویژگی های پلی استیشن 4 پرو نسبت به نسخه های پیشین :

  • حداقل رزولوشن 1080p و پشتیبانی از تلویزیون های UHD
  • فریم ریتی بالا تر و بهتر
  • فریم ریت های روان
  • کیفیت بافت های گرافیکی بهتر
  • تنظیمات گرافیکی بیشتر

پلی‌استیشن VR

پلی استیشن 4 پرو

پلی استیشن 4 پرو چه تأثیری روی پلی‌استیشن VR خواهد داشت؟

شاون لِیدن، رئیس بخش سرگرمی‌های سونی در کنفرانس E3 2016 این شرکت گفت تمام پلی‌استیشن 4های فعلی کاملاً مناسب اجرای محتوای واقعیت مجازی با هدست پلی‌استیشن VR هستند.

اما همانطور که بازی‌های عادی در دو کنسول با تغییرات گرافیکی همراه هستند، بازی‌های واقعیت مجازی نیز از قدرت بیشتر پلی‌استیشن 4 پرو برای ارائه‌ی تجربه‌ای باکیفیت‌تر استفاده می‌کنند.

این نکته نیز قابل ذکر است که نمایشگرهای پلی‌استیشن VR نه از 4K پشتیبانی می‌کنند و نه HDR، بنابراین سازندگان می‌توانند با بهره‌گیری از قدرت پردازش بیشتر کنسول جدید محتوای تازه‌ای برای بازی‌های واقعیت مجازی خلق کنند که امکان تجربه‌ی آن‌ها با پلی‌استیشن 4 میسر نیست.


پلی استیشن 4 پرو

موفق باشید!

همه چیز درباره ps4 pro , قابلیت های ps4 pro , همه چیز درباره ps4 , درباره ps4 pro , همه چیز در مورد ps4 , همه چیز درباره پلی استیشن 4 , همه چیز در مورد پلی استیشن 4 , ویژگی های ps4 pro , پلی استیشن 4 پرو , بررسی ps4 pro , بررسی پلی استیشن 4 پرو , مشخصات پلی استیشن 4

همچنین بخوانید  تریلر بتای خصوصی Call Of Duty WW2 منتشر شد

تبلیغات

دیدگاه ها

  • پوریا آبان 26, 1396 :: 16:26

    عالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *