تبلیغات

تبلیغات

چگونه در اینستاگرام همزمان از لایو 2 نفره استفاده کنیم؟

Instalive2nafare

تقریبا تمامی ما از قابلیت لایو ایسنتاگرام یا پخش زنده اینستاگرام آشنا هستیم که بین تمامی کاربران محبوبیت خود را دارد. برند ها و مردم عادی همواره در حال استفاده از قابلیت Live یا پخش زنده اند که از هر چیزی که دلشان بخواهد فیلم بگیرند و به اشتراک بگذارند.

قابلیت لایو یا پخش زنده در اینستاگرام

قابلیت لایو اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت است که کاربران را به سمت خود بکشد ، به عنوان مثال شما می توانید لایو خود را تا 24 ساعت در پروفایل خود به اشتراک بگذارید تا اگر کسی نتوانست آن را مشاهده کند ، در ساعت های بعد قادر به مشاهده باشد. حالا در ویژگی جدید شما می توانید بصورت 2 نفره و همزمان با یکدیگر برای فالوورهای خود یک لایو بگیرید.

از دید کلی شما می توانید هر کس که در حال تماشای دیدن لایو شما هست را به لایو 2 نفره دعوت کنید! برای اینکه بتوانید یک Live یا پخش زنده در اینستاگرام داشته باشید باید نسخه 20 این برنامه را نصب کنید که اخیرا عرضه شده است که برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس است. کسی که دعوت به لایو 2 نفره می شود نیازی ندارد که نسخه 20 را نصب کرده باشد.

آموزش لایو 2 نفره اینستاگرام

برای استفاده از لایو دو نفره اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید .

  • وارد اینستاگرام شوید.
  • آیکون دوربین که در بالا سمت چپ قرار دارد لمس کنید تا وارد بخش استوری شوید.
  • از پایین دوربین به قسمت Live بروید.

حالا بعد از شروع لایو منتظر باشید تا بازدید کننده به لایو شما اضافه شود.

اگر دوست یا فردی در لایو شما نباشد نمی توانید دعوتی برای لایو دو نفره بدهید.

لایو دو نفره اینستاگرام

  • بعد از این ، آیکون 2 صورتک که به هم چسبیده را لمس کنید.
  • لیستی از بازدید کننده ها نمایش  داده خواهد شد که باید فرد مورد نظر را انتخاب کنید.

بعد از آن به فرد مورد نظر یک دعوتنامه ارسال می شود که با قبول کردن وارد Live 2 نفره می شوند ، اگر شما بخواهید می توانید به راحتی فرد مورد نظر را از ورود به لایو خود جلوگیری کنید و فرد دیگری را انتخاب کنید. علاوه بر این دوست شما می تواند هر زمان که بخواهد از Live 2 نفره ای که شما به آن درخواست داده اید خارج شود و یا خودتان آن را حذف کنید.

بعد از اینکه دوست خود را به لایو اضافه کردید صفحه لایو شما به 2 بخش تقسیم می شود ، تصویر بالایی برای خودتان می شود و تصویر پایینی برای دوستتان. هم صدا و هم تصویر همزمان پخش می شوند.

همچنین بخوانید  چگونه در آیفون 11 پرو عکس های بهتری بگیریم ؟

لایو دو نفره اینستاگرام

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *