تبلیغات

تبلیغات

مقایسه قفل برقی یوتاب با کاویان

ghoflbarghi

امنیت محل سکونت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده است. از طرفی با شلوغ‌تر شدن شهرها و افزایش مهاجرت‌های داخلی و خارجی، تامین امنیت ساختمان‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اولین بخش از ساختمان که نیاز به تجهیزات امنیتی مناسب دارد، درب آن می‌باشد.

درب ورودی حیاط به منزله اولین خط دفاعی در برابر سارقان نقش خیلی مهمی در تامین امنیت ساختمان دارد. به همین دلیل انتخاب یک قفل مناسب با ضریب امنیتی بالا، تاثیر بسیار زیادی در راحتی و امنیتی واحدهای مسکونی خواهد داشت.

در این مقاله بهترین قفل‌های ضد سرقت درب حیاط را به شما معرفی می‌کنیم و با مقایسه آن‌ها سعی می‌کنیم به شما در انتخابتان سهمی داشته باشیم.

معرفی قفل برقی یوتاب و نمایندگی های آن

قفل برقی درب حیاط یوتاب یکی از پرفروش‌ترین انواع قفل برقی است که قابلیت نصب بر روی انواع درب‌های چوبی، فلزی و انواع درب‌های ورودی پارکینگ را دارد. شرکت یوتاب برای سهولت حال مشتریان خود انواع نمایندگی ها را در شهر های مختلف کشور مانند تهران کرج، مشهد و …. ایجاد نموده است که یکی از این نمایندگی ها، قفل برقی یوتاب در کرج می باشد. و شما می توانید به راحتی با مراجعه به این نمایندگی ها محصول خود را خریداری کنید.

این نوع قفل برقی امکان کنترل توسط مدار فرمان جک برقی را دارا می‌باشد. در ادامه دیگر ویژگی‌های این نوع از قفل‌های درب‌های حیاطی را بیان می‌کنیم:

  • ضریب امنیتی بسیار بالا حتی در صورت وارد کردن ضربات شدید به آن

  • طراحی شده توسط شاسی و کنترل توسط درب بازکن‌های الکتریکی و همچنین امکان غیرفعال کردن شاسی

  • قابلیت نصب و راه اندازی به دو شکل عمودی و افقی

  • مصرف برق بسیار پایین در حدود 12 ولت

  • قابلیت ارتباط با انواع جک آرام بند

معرفی قفل برقی کاویان

قفل برقی کاویان یا قفل کله گاوی یا قفل لاکپشتی یکی از انواع قفل‌های برقی است که توانایی نصب بر روی درب‌های راست گرد و چپ گرد را دارد.

در سال‌های اخیر قفل‌های برقی جایگزین قفل‌های زنجیری قدیمی شده است که قابلیت نصب بر روی انواع درب‌های ورودی ساختمان یا نفررو و درب‌های پارکینگی یا بازویی را دارد. بنابراین با وجود این نوع از قفل‌ها، نیازی نیست از قفل‌هایی استفاده کنید که جهت‌شان با مسیر باز شدن درب شما یکی باشد.

در واقع شما با خرید این نوع از قفل‌های برقی این امکان را دارید که آن را بر روی درب‌های با جهت‌های حرکتی مختلف استفاده کنید. در ادامه ویژگی‌ها و همچنین مزایای این نوع از قفل‌ها را به شما خواهیم گفت:

همچنین بخوانید  آموزش وصل کردن اسپیکر به انواع تلویزیون

دفع ضربات ناشی از تصادف احتمالی خودروها با درب پارکینگ به منظور جلوگیری از آسیب به جک یا شکستن بازویی آن.

  • ضد سرقت کردن درب پارکینگ با ایجاد ضریب امنیتی بالا با جلوگیری از ورود و خروج افراد غیر ساکن
  • باز شدن قفل کله گاوی و درب پارکینگ با فشردن کلید ریموت
  • جلوگیری از ایجاد صدا در زمان باز و بسته شدن جک درب اتوماتیک

قفل یوتاب بهتر است یا کاویان؟

تا اینجا در مورد دو نوع از قفل‌های برقی درب حیاط یعنی برند یوتاب و کاویان و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها صحبت کردیم. شاید این سوال برای‌تان به وجود آمده باشد که قفل یوتاب بهتر است یا کاویان؟‌

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی‌توان به صورت قطعی گفت که کدام یک از این برندها بهتر از دیگری است! چرا که هم یوتاب و هم کاویان هر یک از باکیفیت‌ترین انواع قفل‌های برقی موجود در ایران هستند که تنوع زیادی نیز دارند.

برند قفل برقی یوتاب یکی از برندهای بزرگ و همچنین قدیمی در صنعت تولید قفل است که سابقه‌ای بیش از 10 ساله در این زمینه دارد. این شرکت مجموعه گسترده‌ای از انواع مدل‌هی قفل برقی درب حیاط را با امکانات مختلف و تنوع زیاد در طراحی ارائه داده است.

برند کاویان هم یکی دیگر از برندهای محبوب در زمینه قفل برقی است که محصولات با کیفیتی را به همراه امکانات متنوع طراحی و تولید کرده است. مواردی که باید در انتخاب بین این دو برند در نظر داشته باشید، عبارتند از:

  • عملکرد و کیفیت
  • تجهیزات و امکانات
  • بودجه خودتان

در واقع با بررسی کیفیت طراحی و ساخت هر یک از مدل‌های این برندها و همچنین بررسی نظرات مشتریان آن‌ها می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین شما با توجه به نیازی که دارید باید برندی را انتخاب کنید که امکانات و قابلیت‌های مورد انتظارتان را برآورده کند.

نکته مهم دیگری که برای خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید، بودجه شخصی‌تان است. در واقع شما با توجه به میزان هزینه‌ای که برای خرید قفل درب حیاط می‌توانید اختصاص دهید، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم با مقایسه بین دو برند معروف و بزرگ کاویان و یوتاب، به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید قفل درب حیاط، برای اطمینان از کیفیت قفل انتخابی‌تان با یکی از فروشندگان معتبر این محصول مشورت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *