تبلیغات

تبلیغات

Dell از مانیتور پرتابل جدید 14 اینچی خود رونمایی کرد

Dell از مانیتور پرتابل جدید 14 اینچی خود رونمایی کرد

شرکت Dell که بیشتر به عنوان تولیدکننده لپ تاپ شناخته می‌شود، به تازگی مانیتور مستقل یا همان پرتابل 14 اینچی جدید خود را تحت عنوان C1422H رونمایی کرد. یک مانیتور کارآمد که می‌توان از آن در کنار لپ تاپ خود بهره گیرید و وضوح تصویر قابل توجهی هم مشاهده کنید.

مانیتور C1422H بیش از 350 دلار قیمت دارد و از پنل IPS با وضوح FHD و نسبت تصویر 16:9 برخودار است. یک استند شیب دار هم برای این نمایشگر پرتابل در نظر گرفته شده تا به سادگی در جای خود باقی بماند. همچنین افراد می‌توانند زاویه دید نمایشگر را با این استند یا همان پایه به سادگی تغییر دهند.

از طریق USB-C به رایانه شخی، لپ تاپ یا سیستم دسکتاپ دیگر متصل می‌شود. این بدان معناست که شما نیازی به یافتن منبع خارجی برای پاور مانیتور ندارید زیرا می‌تواند از طریق USB-C انرژی آن را تامین کنید، همچنین نیازی به کابل صفحه نمایش مانند HDMI نیست زیرا این کار را می‌توان از طریق USB-C انجام داد. 

حداکثر روشنایی نمایشگر C1422H شرکت Dell به 300 نیت می‌رسد و یک مدل کم وزن و کاربردی تلقی می‌شود. با توجه به وزن کم به راحتی می‌توان آن را حمل کرده و در صورت نیاز به عنوان نمایشگر ثانویه در کنار لپ تاپ به کار گیرید. اگر از دسته افرادی هستید که به مانیتور مستقل یا پرتابل نیاز دارید، نمایشگر C1422H دل همان گزینه موردنظر خواهد بود که بزودی عرضه می‌شود.

 

همچنین بخوانید  قیمت استثنایی تور ارمنستان با لحظه آخر
منبع :
ubergizmo

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *