تبلیغات

بهترین برند آیفون تصویری ایرانی + معرفی 4 برند برتر

iraniphonetasviri

با توجه به تنوع برندها و مدل‌ های مختلف آیفون‌ های تصویری، انتخاب یک آیفون با کیفیت و عملکرد عالی، برای کاربران با چالش‌هایی همراه خواهد بود. در این مقاله، به معرفی برترین برندهای تولیدکننده آیفون‌ های تصویری معتبر مانند الکتروپیک، تابا، سیماران و تالیوز می‌ پردازیم اما اگر دنبال معرفی مدل ها هستید می توانید مقاله بهترین مدل های آیفون تصویری را ببینید که در آن بیش از 15 مدل پر فروش را معرفی کرده ایم.

بهترین مارک آیفون تصویری ایرانی

آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک یکی از برندهای معتبر و معروف تولید آیفون‌ های تصویری است. این برند سابقه‌ ای بیش از ۳۰ سال در زمینه تولید دستگاه‌ های امنیتی، از جمله آیفون‌ های تصویری با کیفیت دارد. الکتروپیک با تمرکز بر روی نوآوری و فناوری های پیشرفته، یکی از پیش روترین برندها در این صنعت شناخته می‌ شود. برای نمونه آیفون تصویری مدل 1294 الکتروپیک، یکی از محصولات برجسته و پرفروش الکتروپیک است که با طراحی زیبا و نمایشگر 7 اینچی در بازار عرضه می شود. این مدل در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌ شود و از امکانات بسیار جذابی برخوردار است. همچنین رابط کاربری OSD دارد و از این رو کاربران می توانند به راحتی تنظیمات منو این مدل را انجام دهند و زبان فارسی یا انگلیسی را برای آن انتخاب کنند.

 

آیفون تصویری پیک 1294

این آیفون تصویری الکتروپیک قابلیت ارتباط داخلی بین یک واحد با واحد دیگر را نیز دارد و همچنین عکس‌ برداری و ضبط فیلم با صدا در حافظه داخلی را نیز انجام می دهد. به‌علاوه با قابلیت افزودن حافظه جانبی تا 16 گیگابایت، کاربران این امکان را دارند که فضای بیشتری برای ذخیره سازی فایل های گوناگون داشته باشند. آیفون الکتروپیک مدل 1294 دارای 15 ملودی زنگ متنوع، قابلیت اتصال به 2 پنل و 2 دوربین امنیتی و همچنین صفحه کلید با قابلیت لمسی است که امکانات بسیار جذاب و کاربردی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

 آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا از جمله پرفروش‌ ترین آیفون های تصویری در ایران است و در اغلب ساختمان‌ ها و مجتمع‌ های مسکونی استفاده می‌ شود. این نوع آیفون تصویری در مدل های مختلف و با ویژگی ها و قابلیت‌ های متنوعی در بازار عرضه می شود.  به طور عمومی، آیفون تصویری تابا دارای صفحه نمایش بزرگ و روشنی است و مشاهده تصاویر با کیفیت بالا را برای کاربر ممکن می کند. این دستگاه قابلیت ضبط تصاویر و فیلم‌ های مربوط به ورود و خروج افراد را دارد و از این رو به عنوان ابزاری امنیتی و بسیار موثر عمل می‌ کند.

 

آیفون تابا 5-70

به علاوه آیفون تصویری تابا قابلیت اتصال به چندین دوربین مداربسته و پنل‌ های دسترسی را دارد. بنابراین مدیران ساختمان ها امکان کنترل و مدیریت بهتر بر سیستم امنیتی و ارتباطات را به کمک این نوع آیفون تصویری خواهند داشت. همچنین، مدل های مختلف تابا دارای قابلیت‌ های پیشرفته‌ ای مثل تشخیص چهره، ضبط صدا، قفل درب و … هستند و امکان استفاده بهینه از این دستگاه را فراهم‌ می کنند. می توان گفت در حال حاضر پرفروش ترین محصول تابا، آیفون تصویری TVD-5-43 است که از جمله محصولات اقتصادی شرکت تابا به شمار می رود و صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی غیر لمسی دارد.

این مدل آیفون تابا، با طراحی بدنه سفید و حاشیه نقره‌ ای و البته دکمه‌ های کنترل در پایین صفحه نمایش و گوشی در سمت چپ از ظاهر همه پسندی برخوردار است.همچنین آیفون TVD-5-43 بدون حافظه، قابلیت اتصال به 3 مانیتور به صورت موازی را دارد و به‌علاوه دارای تنظیمات خاصی برای کنتراست، روشنایی و سطح رنگ تصاویر است. این دستگاه کلید خاموش و روشن و کلید تنظیم سطح صدا نیز دارد.

 آیفون تصویری سیماران

برند سیماران یکی از معروف‌ ترین تولیدکنندگان آیفون تصویری در ایران است و محصولات آن از نظر کیفیت و قابلیت‌ بسیار پرفروش و پرطرفدار است. دوربین‌ های مدل های مختلف آیفون سیماران، معمولا از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردارند. محصولات سیماران همچنین صفحه نمایش رنگی با کیفیتی بالا دارند و دارای بلندگو و میکروفون خوبی نیز هستند که امکان ارتباط صوتی و تصویری را فراهم می‌ کند. در کنار این ها محصولات سیماران طراحی زیبا و کاربرپسندی دارند. این محصولات قابلیت اتصال به سایر سیستم‌ های امنیتی مثل درب‌ های الکترونیکی یا دوربین‌ های مداربسته را نیز دارند.

برخی از محصولات سیماران نیز این امکان را دارند که دوربین‌ های بیشتری را به سیستم خود اضافه کنند و محیط وسیع تری را پوشش بدهند.آیفون تصویری HS-43TK از برند سیماران، یکی از محصولات پرفروش و محبوب این شرکت است. این آیفون تصویری با طراحی زیبا و ظریف، در عین حال قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و توانسته است فروش بالایی داشته باشد. صفحه نمایش این آیفون تصویری LCD است و در حاشیه پایین آن، دکمه‌ های لمسی قرار دارد. کاربر می تواند تنظیمات مختلف از جمله باز کردن در، تنظیم نور و انتخاب ملودی زنگ را از طریق این دکمه ها کنترل کند. وجود نور پس‌زمینه نیز در این مدل آیفون تصویری سیماران، علاوه بر افزایش زیبایی، سبب می شود در شرایط نور کم نیز تصویر واضحی قابل مشاهده باشد.

 آیفون تصویری کالیوز

برند کالیوز یکی از تولیدکنندگان معتبر آیفون‌ های تصویری است و محصولات آن با کیفیت بالا و قابلیت‌ های منحصر به فردی که دارند شناخته می‌ شوند. آیفون‌ های تصویری کالیوز دارای ویژگی‌ های خاصی هستند که به کاربران امکاناتی بسیار کاربردی ارائه می‌ دهند. برای نمونه آیفون‌ های تصویری کالیوز، معمولا صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی دارند و به‌علاوه از دوربین‌ های خوب و با وضوح بالا، برای مشاهده تصاویر و وضعیت درب ورودی برخوردارند. بعضی از مدل‌ های آیفون تصویری کالیوز قابلیت اتصال به شبکه وای فای یا اینترنت را دارند و این ویژگی امکان دسترسی به تصاویر از راه دور را به کاربران می‌ دهد

همچنین قابلیت ضبط ویدیو از درب ورود و خروج نیز از دیگر ویژگی های محصولات کالیوز است. به‌علاوه آیفون‌ های تصویری کالیوز قابلیت اتصال و هماهنگی با سایر سیستم‌ های امنیتی خانه یا ساختمان را دارند و امکان استفاده یکپارچه از سیستم‌ های مختلف را به کاربران می‌دهد. آیفون تصویری کالیوز مدل 431AZ با صفحه نمایش 4.3 اینچی و یک کلید اختصاصی برای باز کردن درب، به عنوان یکی از پرفروش‌ ترین مدل‌ های این برند آیفون تصویری شناخته می‌ شود. این مدل مانیتوری با ظاهر زیبا و قابلیت‌ های ساده و کاربردی دارد و جایگاه خاصی در میان سایر درب‌ بازکن های تصویری پیدا کرده است.

تنظیمات گرافیکی آسان با دسترسی به دکمه‌ های کناری، این آیفون تصویری را به گزینه‌ ای اقتصادی برای افرادی تبدیل کرده که به دنبال یک آیفون تصویری با قابلیت‌ های ساده، بدون حافظه داخلی و ارتباط داخلی هستند.

نتیجه گیری

در این مقاله گفتیم که رشد روز افزون فناوری و کاربرد آن در دربازکن های های تصویری انتخاب یک آیفون تصویری با کیفیت با قابلیت‌ های مناسب را برای کاربر کمی پیچیده کرده است. برندهای معرفی شده در این مقاله، هر یک با ویژگی‌ ها و مزایای خاصی خود را دارند و گزینه‌ های مناسبی برای افزایش امنیت ساختمان ها هستند. بنابراین اگر به دنبال بهترین مارک آیفون تصویری هستید، مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد. 

معرفی فروشگاه اینترنتی آیفون تصویری

اگر به دنبال مشاهده مدل ها و مشخصات آیفون تصویری از برند های معرفی شده در بالا و حتی غیر از آن هستید ما دو فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی میکنیم که به جز بررسی و عکس های با کیفیت، فیلم بررسی محصول نیز قرار دارد تا با دقت بیشتری بتوانید خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه دی سی ای کالا

این فروشگاه بیش از 15 سال سابقه در فروش حضوری و اینترنتی دارد و بهترین مرجع آیفون تصویری در ایران است. دی سی ای کالا تنوعی بیش از 20 برند دربازکن تصویری را در سایت خود دارد که تقریبا تمامی آنها را نمایندگی دارد و از این سو می تواند سرویس ها و خدمات متعددی را عرضه کند.

آدرس وب سایت: www.dcakala.com

شماره تماس : 02172195

آدرس: بزرگراه رسالت- چهارراه سرسبز- میدان 47- پلاک 8

فروشگاه لایت هوم

لایت هوم فروشگاه برق ساختمانی است که از سیم و کابل گرفته تا آیفون تصویری و دوربین مدار بسته را تامین می کند. لایت هوم به نوعی لاله زار آنلاین است و هر قطعه ی برقی ساختمانی که فکرش را بکنید را می توان در آن یافت.

آدرس وب سایت: www.lighthome.ir

شماره تماس : 02177247150

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *