آموزش شبکه اجتماعی

تلگرام پرمیوم ( telegram premium ) | چه ویژگی هایی دارد و هزینه آن چقدر است ؟

تلگرام پرمیوم telegram premium یک ویژگی جدید برای تلگرام است که با پرداختن حق اشتراک، می توانید از ویژگی های منحصر به فرد آن بهره‌مند شوید. 

تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پرمیوم یک سرویس اشتراکی است که توسط برنامه پیام‌رسان محبوب تلگرام ارائه می‌شود. با مجموعه‌ای از ویژگی‌های انحصاری، هدف تلگرام پرمیوم بهبود بخشیدن تجربه کاربر با ایجاد مزایای اضافی است.که شامل گزینه‌های پیشرفته برای سفارشی‌سازی پس‌زمینه و تم‌های چت، دسترسی به پشتیبان پیشرفته تلگرام و امکان استفاده از استیکرها و اموجی‌های پرمیوم است.

یکی از ویژگی‌های برجسته تلگرام پرمیوم، قابلیت ارسال فایل ها با حجم بیشتر نسبت به نسخه رایگان است. این ویژگی به ویژه برای کاربران تجاری که به طور مکرر فایل‌های پر حجم رسانه ای همچون عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا را ارسال می کنند، مفید است. علاوه بر این، تلگرام پرمیوم ظرفیت ذخیره‌سازی ابری بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند تا فایل‌ها را به صورت امن و راحت در داخل برنامه ذخیره کنند.

همچنین، در تلگرام پرمیوم خبری از تبلیغات آزار دهنده نیست و هیچگونه مزاحمتی در هنگام استفاده از برنامه نخواهید داشت. این امر باعث می‌شود که کاربران بتوانند به طور بی‌وقفه با دوستان و همکاران خود ارتباط برقرار کنند. 

ویژگی های تلگرام پرمیوم ( پولی )

تلگرام پرمیوم مجموعه‌ای از ویژگی‌های انحصاری را ارائه می‌دهد که تجربه کاربر را به یک سطح کاملاً جدید ارتقا می‌بخشد. یکی از ویژگی‌های برجسته، قابلیت سفارشی‌سازی تم‌ها و ایجاد پس‌زمینه‌های جذاب برای محیط چت است که به کاربران امکان می‌دهد تا محیط کاربری مختص به خود، بسازند.

علاوه بر این، تلگرام پرمیوم گزینه‌های امنیتی بهبود یافته‌ای مانند چت‌های محافظت‌شده با رمزعبور احتصاصی را فراهم می‌کند که حریم خصوصی و امنیت گفتگو را تضمین می‌کند. یک ویژگی جذاب دیگر تلگرام پرمیوم، قابلیت گسترده‌تر اشتراک فایل است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی فایل‌های پرحجم آپلود کنند.

تلگرام پرمیوم، دسترسی به چندین ویژگی اضافی را برای شما فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • بارگذاری فایل تا 4 گیگابایت
  • دانلود سریع‌تر
  • ایجاد کانال‌ها، لینک‌ها، چت‌های پین شده و گیف های بیشتر در نسخه پولی تلگرام
  • امکان جدید تبدیل صدا به متن
  • دسترسی به استیکرها، ری اکشن‌ها و اموجی‌های بیشتر
  • ابزارهای مدیریت چت جدید، مانند تغییر پوشه چت پیش‌فرض
  • امکان استفاده از تصاویر متحرک در پروفایل
  • بج‌های ویژه
  • امکان تغییر آیکون برنامه
  • بدون تبلیغات
  • ترجمه چت به صورت زنده
  • تنظیمات حریم خصوصی اضافی برای پیام‌های صوتی
  • تبدیل صدا به متن برای پیام‌های ویدیویی

بارگذاری تا 4 گیگ

هر کاربر دسترسی به ذخیره‌سازی نامحدود رایگان در ابر تلگرام دارد و می‌تواند فایل‌ها و رسانه‌های بزرگی که به طور جداگانه تا 2 گیگابایت حجم دارند، بارگذاری کند. اکنون که تلگرام پرمیوم در دسترس است، کاربران می‌توانند هر چیزی تا حجم 4 گیگابایت را انتقال دهند.

کاهش محدودیت ها

با تلگرام پرمیوم، شما می‌توانید تا 10 استیکر مورد علاقه خود را ذخیره کنید، تا 1000 کانال را دنبال کنید، تا 20 فولدر با حداکثر 200 چت در هر کدام بسازید، یک حساب برای هر برنامه تلگرام اضافه کنید و تا 10 چت را در لیست اصلی پین کنید.

تبدیل صدا به متن

این ویژگی جذاب زمانی به نیاز می شود که در جلسه ای حضور دارید و نمی توانید ویس دوستانتان را گوش بدهید. با این امکان، ویس ارسال شده توسط دوستانتان را می توانید به صورت متنی نیز مشاهده کنید و در همان زمان به دوستتان پاسخ دهید.

مدیریت چت

تلگرام به شما در مرتب‌سازی لیست مکالمات کمک می‌کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید فولدر چت پیش‌فرض را تغییر دهید و یک پوشه خوانده نشده ( unread ) بسازید و در سریع ترین زمان ممکن به پیغم های پاسخ داده نشده دسترسی داشته باشید.

تصویر متحرک پروفایل

همه کسانی که از برنامه استفاده می‌کنند،چه تلگرام معمولی چه پرمیوم می‌توانند تصاویر متحرک پروفایل اعضای پرمیوم را ببینند. این ویژگی به اکانت شما پرستیژ خواهد بخشید و جذابیت پروفایل شما را بیشتر خواهد نمود.

بدون تبلیغات

در برخی از کشورها، پیام‌های تبلیغاتی در کانال‌های مهم پخش می‌شوند. این تبلیغات راه درآمد تلگرام بوده و به پوشش هزینه‌های عملیاتی تلگرام کمک می‌کنند، اما دیگر برای کاربران تلگرام پرمیوم قابل مشاهده نخواهند بود.

همانطور که می‌بینید، تمام مزایای تلگرام پرمیوم ویژگی‌های اضافی یا بهبود یافته هستند. اما توسعه دهندگان تلگرام این تضمین را دادند که به هیچ عنوان برای ویژگی های تلگرام که پیش از این رایگان در دسترس عموم بود، وجهی دریافت نخواهد کرد.

اشتراک تلگرام پرمیوم

اگر برای شما این سوال پیش آمده که چطور تلگرام پرمیوم کنیم ؟ باید بگوییم که تلگرام پرمیوم هزینه دارد و به صورت ماهانه باید اشتراک تهیه کنید و برای انجام این کار مراحل توضیح داده شده در پایین را انجام دهید. به علت اینکه در برنامه‌های فروشگاهی امکان استفاده از کارت بانکی ایرانی وجود ندارد، باید از گیفت کارت های موجود مانند گیفت‌کارت گوگل پلی یا گیفت‌کارت اپل استور استفاده کنید.

برای عضویت در تلگرام پرمیوم، به این مراحل پیش بروید:

  • وارد برنامه تلگرام شوید.
  • روی تب تنظیمات کلیک کنید.
  • به بخش تلگرام پرمیوم بروید و سپس دکمه اشتراک را پیدا کنید.
  • روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
  • هزینه را بپردازید.

پس از طی مراحل زیر به راحتی به ویژگی های تلگرام پرمیوم دسترسی پیدا خواهید نمود.

هزینه تلگرام پرمیوم چقدر است ؟

تلگرام پرمیوم نیاز به هزینه اشتراک دارد. که بسته به محل زندگی شما قیمت های مختلفی دارد. پس نمی توان به طور دقیق هزینه اشتراک یک ماهه تلگرام پولی را در این مقاله بیان کنیم، اما بازه قیمتی تلگرام پرمیوم بسته به مکان شما از 4.99 یورو یا 4.99 دلار شروع خواهد شد. که این تفاوت قیمتی را می توانید در برنامه های فروشگاه Play اندروید یا App Store گوشی خود مشاهده نمایید.

شما باید به صورت ماهانه برای اشتراک هزینه پرداخت کنید. متأسفانه، همچون دیگر برنامه ها اشتراک سالانه ندارد و تخفیفی نیز بر این اشتراک اعمال نشده است. البته ممکن است تلگرام بر اساس شرایط و موقعیت‌های مختلف تخفیف هایی را برای اشتراک پرمیوم اعمال کند. به همین دلیل بهتر است هر چند وقت یک بار از طریق گوگل پلی یا اپ استور گوشی خود هزینه‌ی اشتراک را چک کنید.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو و نویسندگی ، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی

معرفی بهترین مانیتور های خمیده 2024 – پیشنهاد 4 نمایشگر برتر برند های مطرح

در این مطلب از سایت تک تیپ قصد داریم تا بهترین مانیتور های خمیده 2024…

7 ساعت

سرویس Antimalware Service Executable چیست ؟ آیا باید آن را غیرفعال کرد؟

Antimalware Service Executable در واقع فرایندی است که در برنامه Task Manager ویندوز های 10 و…

1 روز

فروش و خدمات سرویس آیفون تصویری commax کره

شرکت آیفون تصویری commax از کره جنوبی با تکنولوژی بی نهایت مدرن و قطعاتی باکیفیت با…

2 روز

تفاوت پیام رسان Google Messages و Samsung Messages ، بهترین گزینه برای شما کدام است؟

در دنیای گوشی های هوشمند، انتخاب برنامه پیام رسان مناسب می تواند تجربه کاربری شما…

2 روز

بررسی سامسونگ گلکسی A55 : یک گوشی میان رده با عملکرد بالا

سامسونگ، بالاخره یکی از بهترین گوشی های میان رده خود را با نام گلکسی A55…

3 روز

مقایسه قفل برقی یوتاب با کاویان

امنیت محل سکونت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده است. از طرفی با شلوغ‌تر…

3 روز