تبلیغات

نقش تکنولوژی در آموزش زبان آلمانی با EZDeutsch

ezdeutsch

هرساله مهاجران زیادی با هدف کار یا تحصیل به کلاس‌های تدریس زبان آلمانی مراجعه می‌کنند. این موضوع بیانگر اهمیت یادگیری این زبان مهم است. همان‌طور که می‌دانید برای سفر به آلمان، توانایی صحبت کردن با زبان این کشور، یکی از شروط اساسی محسوب می‌شود. در این مطلب، ضمن معرفی ایزی‌ دویچ به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان آلمانی، با مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص این مجموعه بیشتر آشنا خواهیم شد و به شما می‌گوییم که چگونه روش‌ها و تکنولوژی‌های مدرن بر یادگیری بهتر این زبان مؤثر هستند.

 

آموزش زبان آلمانی

چرا زبان آلمانی تا این اندازه محبوب است؟

کشور آلمان نه‌تنها یکی از کشورهای مهم اروپایی به‌شمار می‌رود، بلکه به دلیل بهره‌مندی از فرصت‌های بسیار خوب برای مهاجران در حوزه‌های کار، تحصیل، تفریح، زندگی و سرمایه‌گذاری، توانسته است حجم زیادی از مهاجران سایر کشورها را به خود جذب کند؛ بنابراین به دلیل نیاز اساسی به فهم زبان این کشور، یادگیری آن نیز اهمیت زیادی دارد. البته مهاجرت تنها دلیل محبوبیت و تقاضای زیاد برای یادگیری و تدریس این زبان نیست؛ بسیاری از مردم جهان به دلایل مختلف دیگری نیازمند مراجعه به یک آموزشگاه زبان آلمانی و یادگیری این زبان هستند. به‌‌عنوان مثال، مترجمان، زبان‌شناسان، خبرنگاران، نویسندگان یا سیاستمداران مختلف نیز ممکن است به یادگیری این زبان مشغول شوند.

بهترین و ساده‌ترین راه برای یادگیری زبان آلمانی چیست؟

شاید در نگاه اول تصور کنید که هنوز هم مانند گذشته، صرفاً روش‌های سنتی مثل کتاب‌های گرامر و کتاب لغات می‌تواند بهترین روش در یادگیری یک زبان باشد؛ اما روش‌های مذکور صرفاً تا حد خاصی می‌توانند به یادگیری و تسلط شما به یک زبان خارجی کمک کنند. یادگیری زبان موضوعی تخصصی است و برای تسلط کافی بر آن باید از روش‌های جدیدی که در آموزشگاه‌ها استفاده می‌شوند، بهره گرفت. این روش‌ها شامل استفاده از ابزارها و وسایل دیجیتال و شیوه‌های تدریس نوآورانه است.

درواقع روش‌های قدیمی تنها درکی سطحی از یک زبان به شما ارائه می‌دهند تا صرفاً منظور خود را به دیگران برسانید، اما امروزه با تغییر و تحول فراوان، روش‌های آموزشی تغییر کرده و یک آموزشگاه زبان آلمانی، به‌جای حفظ صدها صفحه دستور زبان، تمرکز خود را بر روی یادگیری مهارت‌های شنیداری و گفتاری با بهترین ابزارهای دیجیتال معطوف کرده است تا بتوانید به معنای واقعی کلمه، بر آن زبان مسلط شوید.

 

آموزش زبان آلمانی

ایزی‌ دویچ چیست و چگونه با روش‌های خاص خود به شما کمک خواهد کرد؟

به‌جرئت می‌توان گفت ایزی‌ دویچ بهترین آموزشگاه زبان تهران است؛ دلیل اصلی این موضوع نیز روش‌های خاص زبان‌آموزی این مجموعه در کنار استانداردهای تدریس است که هدف اصلی آن، یادگیری اصولی زبان آلمانی با تکیه‌بر تکنولوژی‌های نوین و مدرن است. هدف ایزی‌ دویچ مسلط کردن یک زبان‌آموز در بهترین حد ممکن است که در ادامه، روش‌های رسیدن به چنین مهارتی بیان خواهد شد.

آزمون تعیین سطح آنلاین

در اولین گام، شما می‌توانید سطح مهارت خود را بسنجید تا ضمن اطلاع از میزان مهارت‌های خود، همچنین از طریق شکل خاص آزمون‌ها با نقاط ضعف و ایرادات خود نیز آشنا شوید. بدین ترتیب، آموزشگاه زبان آلمانی ایزی‌ دویچ می‌تواند برنامه‌ریزی بهتری به شما ارائه دهد.

بهره‌گیری از اساتید باتجربه و توانمند

مزیت مهم مؤسسه ایزی‌ دویچ در تدریس زبان آلمانی، بهره‌مندی از اساتید و آزمونگرهای باتجربه از آموزشگاه گوته است که زبان مادری آن‌ها آلمانی بوده و مدارک تحصیلی خود را نیز از مؤسسات رسمی و معتبر این کشور دریافت کرده‌اند. این موضوع یعنی در اختیار داشتن اساتیدی که خود آلمانی هستند و در یادگیری بهتر این زبان به شما کمک می‌کنند.

ارائه بهترین برنامه درسی برای زبان‌آموزان با استفاده از برترین تکنولوژی‌ها

برنامه‌های ارائه‌شده در ایزی‌ دویچ کامل‌ترین و جامع‌ترین برنامه درسی هستند که با رویکردی تحول‌گرایانه نسبت‌به استفاده از تکنولوژ‌های مدرن آموزشی، بر کسب بهترین نتایج تأکید دارد. به بیانی بهتر، می‌توان گفت این برنامه ترکیبی غنی از تمرین‌های توسعه مهارت‌های خواندن، نوشتن، گفتار و شنیدار است که از پایه‌ای‌ترین تا پیشرفته‌ترین مراحل یادگیری را شامل می‌شود.

پیگیری دروس و رفع مشکل در مراحل یادگیری

در آموزشگاه زبان آلمانی ایزی‌ دویچ هدف صرفاً تدریس نیست، بلکه یادگیری است. بنابراین در این مجموعه، به مراحل تدریس تمامی زبان‌آموزان توجه ویژه‌ای شده تا ضمن شناسایی نقاط ضعف، مراحل پیگیری و رفع اشکال به شکل منظم صورت پذیرد. همین موضوع نیز ایزی‌ دویچ را به بهترین آموزشگاه زبان تهران تبدیل کرده است. همچنین ارائه تمرین‌های تخصصی به‌صورت تعاملی، باعث تسلط بهتر شرکت‌کنندگان می‌شود.

تنظیم برنامه‌های آموزشی به‌‌صورت انعطاف‌پذیر

تمامی برنامه‌های درسی و آموزشی این مجموعه طوری تنظیم می‌شوند تا در کار و شغل روزانه شرکت‌کنندگان اختلالی ایجاد نکند و علاوه‌براین، بتوان همچنان به نتیجه دلخواه دست یافت. بدین منظور ایزی‌ دویچ متناسب با ساعات روزانه شما، آموزش‌های آفلاین و غیرحضوری متنوعی را درنظر گرفته است تا بتوانید در ساعات مدنظر خود، دروس و تمرینات محول‌شده را انجام دهید.

 

آموزش زبان آلمانی

صدور گواهی فنی برای زبان‌آموزان

با هدف ارائه یک ارزیابی بهتر و دقیق‌تر در کنار شناسایی نقاط ضعف و قوت، آموزشگاه زبان آلمانی ایزی‌ دویچ برای تمام زبان‌آموزان آنلاین و حضوری، گواهی‌های فنی خاصی مطابق با وضعیت و شرایط آن‌ها صادر می‌کند که توانایی‌های دقیق و خاص آن‌‌ها را به‌خوبی نشان دهد. این مسئله در مراحل مختلف تدریس زبان آلمانی، کمک می‌کند تا دانشجو برای رفع نقاط ضعف خود، تلاش بیشتری اعمال کند.

 

نتیجه‌محور بودن روال یادگیری

در گذشته، آموزش‌های فشرده زبان‌های خارجی با هدف درک و فهمی کلی از یک زبان ارائه می‌شد، اما در یک دهه اخیر و به لطف آموزشگاه زبان آلمانی ایزی‌ دویچ، سطح استانداردها و کیفیت تدریس افزایش یافته است. این تلاش‌ها باعث خلق بهترین آموزشگاه زبان تهران شده تا با نتیجه‌محور شدن فرآیند آموزش و یادگیری‌، تمام خواسته زبان‌آموزان به‌طور کامل برآورده شود و به‌جای تکیه‌بر آمار و ارقام‌‌های کم‌اهمیت، نتیجه نهایی مورد رضایت شرکت‌کنندگان باشد.

در انتخاب یک آموزشگاه زبان باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

تا اینجا درباره ایزی‌ دویچ و مزیت‌های فراوان آن صحبت کردیم؛ بد نیست نگاهی به معیارهای سنجش یک آموزشگاه زبان داشته باشیم تا بدانید که پیش از انتخاب یک مرکز آموزشی، باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. به‌طور کلی، می‌توان معیارهای زیادی را نام برد؛ اما مهم‌ترین موارد در ادامه بیان خواهند شد.

به محیط و امکانات آموزشی توجه کنید

یک آموزشگاه زبان خارجی، مخصوصاً زبان‌های خاصی همچون آلمانی، باید توجه ویژه‌ای به محیط یادگیری و امکانات آموزشی داشته باشد. محیط خشک، رسمی و عاری از صمیمت یک آموزشگاه زبان می‌تواند در کاهش انگیزه شما نقش زیادی ایفا کند. همچنین امکانات مختلف آموزشی مثل وسایل دیجیتال، فلش‌کارت‌ها، کتابچه‌ها، کلاس‌های تعاملی، چالش‌های مکالمه‌ای و مواردی از این دست می‌تواند نشان دهد که با یک آموزشگاه حرفه‌ای روبرو هستید.

وضعیت مدرسین و اساتید را بررسی کنید

اغلب آموزشگاه‌ها مدرسین توانمند و باتجربه‌ای دارند، اما برخی آموزشگاه‌ها خاص‌تر عمل کرده و نخبه‌ترین مدرسین تدریس زبان آلمانی را به کار می‌گیرند. بررسی تجربه و سوابق اعضای یک آموزشگاه می‌تواند به شما کمک کند تا دید دقیق‌تر و بهتری نسبت‌به آن‌ها داشته باشید. به‌‌عنوان‌ مثال، می‌توانید اینستاگرام و لینکدین آن‌ها را دنبال کنید.

تنوع برنامه‌های آموزشی را بررسی کنید

هرچه یک آموزشگاه برنامه‌های متنوع‌تری برای آموزش و تدریس به زبان‌آموزان خود ارائه دهد، شانس موفقیت و یادگیری شما نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین باید به این موضوع توجه کنید که مرکز آموزشی مدنظر شما در فرآیند تدریس دقیقاً چه مواردی را ارائه می‌دهد و سعی کنید متنوع‌ترین آموزشگاه زبان آلمانی را انتخاب کنید.

میزان پیگیری و حساسیت مدرسین آموزشی را بررسی کنید

یک موسسه حرفه‌ای تدریس زبان‌های خارجی، نسبت‌به فهم و درک مطالب توسط زبان‌آموزان حساسیت خاصی دارد. بنابراین اگر متوجه این موضوع شدید، مطمئن باشید که جای درستی را انتخاب کرده‌اید و مدرسین این مجموعه تا زمانی که نسبت‌به تسلط شما روی یک مبحث اطمینان پیدا نکنند، مطالب بعدی را تدریس نخواهند کرد.

چرا باید ایزی‌دویچ را انتخاب کنیم؟

در کنار تمام مزیت‌های ذکرشده برای مجموعه آموزشی ایزی‌ دویچ که آن را به یک موسسه آموزشی حرفه‌ای تبدیل می‌کند، باید به این مسئله اشاره کرد که در فرآیند آموزش، شما با اساتیدی روبرو هستید که سال‌ها به‌عنوان یک شهروند آلمانی در این کشور زندگی کرده و مهم‌ترین فایده این موضوع، انتقال تجربیاتی کاملاً مشابه یک شهروند آلمانی به شما است. به‌علاوه، این آموزشگاه زبان آلمانی در تلاش است نزدیک‌ترین تجربه عینی ممکن از مکالمات و تکلم مردم آلمان را برای شما بازسازی کند تا بهترین سطح ممکن از تسلط به این زبان را یاد بگیرید.

 

سخن نهایی

در این مطلب، علاوه‌بر معرفی ایزی‌ دویچ به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان تهران و بررسی مزایا و فواید آن، همچنین با نقش رویکرد اساسی این مجموعه در استفاده از تکنولوژی و ابزارهای مدرن در یادگیری زبان آلمانی آشنا شدیم. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، زبان آلمانی یک زبان خاص و جذاب است که یادگیری آن تلاش خاصی می‌طلبد. در این مسیر صرفاً تکیه‌بر چند کتاب گرامر یا لغت کافی نیست و باید با امکانات و ابزارهای دیجیتالی که نقش بسزایی در بهبود یادگیری شما دارند، به سراغ این زبان بروید.

آموزشگاه زبان آلمانی ایزی‌ دویچ با فراهم کردن محیطی کاملاً حرفه‌ای، برنامه‌های تدریس و یادگیری فوق‌العاده، اساتید و مدرسین توانمند و همچنین مطالب آموزشی دست‌اول و کامل، به شما کمک می‌کند تا نه‌تنها آلمانی را اصولی و تخصصی یاد بگیرید، بلکه بتوانید با ویژگی‌های خاص و کمتر شناخته‌شده این زبان نیز آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به ezdeutsch.net مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *