تبلیغات

سفر به دبی با بودجه محدود: راهنمای سفر کم‌هزینه

towerplaza

دبی از زیباترین شهرهای امارات بوده که جاذبه‌های گردشگری و توریستی زیادی دارد؛ با توجه به این موضوع بسیاری از افراد آرزو دارند که به این شهر سفر کنند ولی بودجه کافی ندارند!! بسیاری از افراد نیز بودجه کافی دارند؛ اما می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.چاره کار چیست؟ چگونه این افراد می‌توانند با بودجه محدود به شهر دبی سفر کنند؟ قطعاً راهکارهایی برای سفر کم هزینه وجود دارد که یکی از آن‌ها، اقامت در هتل‌های ارزان و خوب مانند هتل تاور پلازا دبی است. اگر شما هم به دنبال یک سفر به یادماندنی با بودجه محدود به شهر دبی هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 

سفر به دبی

بهترین راهکارها برای سفر به دبی با بودجه محدود

دبی با مساحت بسیار زیاد خود، به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر امارات شناخته شده و وجود جاذبه‌های گردشگری مانند برج خلیفه، دبی مال و… باعث شده تا هزاران نفر از سرتاسر دنیا به آن سفر کنند. در صورت داشتن بودجه محدود، راهکارهای زیر به شما کمک می‌کند تا سفری خوبی را در دبی تجربه کنید.

  1. انتخاب هتل ‌های ارزان

به جای اقامت در هتل‌های لوکس و گران، به دنبال هتل‌ها و مسافرخانه‌های ارزان‌تر بگردید که قیمت کمتری دارند. معمولاً هتل‌هایی که دورتر از مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری قرار دارند، هزینه کمتری داشته و با اقامت در آن‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید.

  1. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

برای رفت و آمد در شهر دبی و رفتن به مکان‌های مختلف آن، اگر از تاکسی استفاده کنید، قطعاً هزینه‌های شما افزایش می‌یابد. از اتوبوس‌ها، مترو و تاکسی‌های عمومی به جای تاکسی‌های شخصی استفاده کنید. این روش‌های حمل و نقل ارزان‌تر هستند و حتی بعضی از آن‌ها مانند مترو شما را سریع‌تر از بقیه وسایل به مقصد می‌رسانند.

  1. استفاده از سایت‌های تخفیف و رزرو

قبل از سفر، از سایت‌های تخفیف و رزرو مسافرتی استفاده کرده تا اقامت و بلیط پرواز خود را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید. درواقع، بخش زیادی از هزینه‌های سفر به دبی را هزینه بلیط هواپیما و اقامت تشکیل می‌دهند که با خرید از سایت‌های تخفیف‌دار، این هزینه‌ها نیز به حداقل خواهند رسید. برای بهره مند شدن از بهترین قیمت ها پیشنهاد می کنیم که اپلیکیشن سایت فلای تودی را نصب داشته باشید. همچنین با استفاده از سرویس کی کجا می توانید از ارزانترین پروازها به مقصد دبی مطلع شوید.

  1. سفر در ماه‌های ارزان

یکی دیگر از بهترین راهکارها برای سفر به دبی با بودجه محدود، سفر در ماه‌های ارزان به شهر دبی است. اما ارزان‌ترین ماه‌ها برای سفر به شهر دبی کدام ماه‌ها هستند؟ دبی یکی از شهرهایی است که در فصل‌هایی مانند اواخر بهار و تابستان، آب و هوای به‌شدت گرمی دارد. با توجه به این موضوع، این فصل‌ها بهترین زمان برای سفر به دبی به‌شمار می‌روند. برای این که گرما شما را اذیت نکند؛ می‌توانید بعد از غروب آفتاب به تردد در شهر بپردازید.

همچنین بخوانید  دامیننس بیت کوین چیست؟

 

سفر به دبی

  1. خرید از بازارها و فروشگاه‌های محلی

برای خرید سوغاتی‌ها و هدایای مختلف، به جای رفتن به فروشگاه‌های بزرگ، به بازارها و فروشگاه‌های محلی بروید. اینجا محصولات محلی و انواع سوغاتی را با قیمت‌های مناسب‌تری پیدا کرده و بدین ترتیب، هزینه کمتری برای خرید آن‌ها نیز پرداخت خواهید کرد.

  1. صرف غذاهای محلی و رفتن به رستوران‌ های ارزان

به جای رفتن به رستوران‌های لوکس، به رستوران‌های محلی و کافه‌های ساده‌تر بروید. این رستوران‌ها، انواع غذاهای محلی را با قیمت‌های پایین‌تر و کیفیت خوب برای مشتریان خود سرو می‌کنند. معمولاً رستوران‌های لوکس هزینه بالایی برای سرو غذاهای مختلف دریافت کرده و رفتن به این رستوران‌ها اصلاً اقتصادی و مقرون به صرفه نیست.

  1. بازدید از جاذبه‌های رایگان

بسیاری از جاذبه‌ها و مراکز تاریخی و فرهنگی در دبی ورودی رایگان دارند. قبل از رفتن، اطلاعات لازم را بررسی کنید و از این جاذبه‌ها به صورت رایگان لذت ببرید!!

اقامت در بهترین هتل های دبی با فلای تودی

هتل تاور پلازا دبی یکی از جاذبه‌ های برجسته شهر دبی است که با معماری شگفت‌انگیز و خدمات برتر خود، مسافران را شگفت‌زده می‌کند. این هتل در قلب شهر دبی واقع شده و به عنوان یکی از نمادهای این شهر شناخته می‌شود. خدمات ارائه شده توسط هتل تاور پلازا دبی شامل موارد زیر می‌شود:

۱. اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و رفتاری.

۲. رستوران‌های با منوی متنوع و لذیذ که غذاهایی از سراسر جهان را ارائه می‌دهند.

۳. استخر سرپوشیده و سونا برای لذت بردن از لحظات آرامش و استراحت.

۴. باشگاه بهداشتی با تجهیزات ورزشی مدرن برای فعالیت‌های ورزشی.

۵. مرکز کنفرانس و تجمعات برای برگزاری جلسات و رویدادهای تجاری.

۶. خدمات اتاق، خدمات پذیرایی و خدمات ویژه برای مهمانان.

با این ترکیبی از خدمات و امکانات برتر، هتل تاور پلازا دبی به مسافران خود تجربه‌ای لوکس و لذت‌بخش از اقامت در شهر دبی ارائه می‌دهد. برای رزرو ارزان این هتل کافی است تا وارد سایت فلای تودی شوید.

سخن آخر

راهنمای سفر کم هزینه به شهر زیبای دبی به شما کمک می‌کند که تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. درواقع، یکسری راهکار مانند اقامت در هتل‌های ارزان، صرف غذاهای محلی و بسیاری از موارد دیگر که در این مقاله بیان شدند؛ به شما کمک می‌کنند تا در سفر به دبی هزینه کمتری بپردازید و در عین حال از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی و خرید آن لذت ببرید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره سفر به دبی با بودجه محدود را به دست آورید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *