تبلیغات

تبلیغات

دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا

7aa0ceab-d25d-441d-9bd5-b3673fe87b2b

وجود شش دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا را امروزه به یک مرکز درمانی کامل و مجهز برای ریشه‌یابی و کمک به درمان مشکلات مختلف مغز و اعصاب بدون نیاز به دارو‌های شیمیایی خطرناک تبدیل نموده است. بسیاری از مراجعین با مشکلات مختلف با سپری نمودن چند جلسه به راحتی مورد درمان بدون بازگشت بیماری قرار گرفته‌اند.

اگر اصلا نمی‌دانید که دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه ‌احیا چیست؟ و یا چه کاری را انجام می‌دهد؟، وظیفه آن چیست؟ و سایر سوالات پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله، با این دستگاه پزشکی، عملکرد، کاربرد و سایر خصوصیات آن آشنا شوید.

دستگاه آر تی ام اس چیست؟

مشکلات مغز و اعصاب از قبیل میگرن، پارکینسون، انواع افسردگی‌های عادی تا حد، اضطراب، صرع و غیره جزو مشکلات شایع مغز و اعصاب هستند که به دلیل مشکلات پیش‌زمینه‌ای یا وراثت گریبان افراد زیادی را می‌گیرند که یکی از بهترین راه‌ها برای ریشه‌کن کردن این مشکلات، استفاده از دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا می‌باشد‌.

این دستگاه در اصل یک دستگاه پزشکی متشکل از قسمت‌های مختلف است که دارای یک سری کویل الکتریکی برای انتقال بار الکتریکی به مغز می‌باشد. به این ترتیب بر روی قسمت‌های مختلف مغز یک سری پالس‌ها را ارسال و به روند درمان بیمار کمک می‌کند.

کلینیک راه احیا مجهز به دستگاه آر تی ام اس

وجود شش دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا را امروزه به یک مرکز درمانی غیرتهاجمی بدون نیاز به دارو تبدیل نموده است. البته نبایست تخصص مدیریت مجموعه جناب آقای دکتر ابوالفضل احیائی را در زمینه تشخیص و درمان صحیح نادیده گرفت. برای دریافت مشاوره همین حالا نسبت به پر کردن فرم ثبت نام اقدام فرمایید تا کارشناسان ما ضمن تماس با شما اطلاعات لازم را در اختیار‌تان قرار دهند.

نحوه کارکرد این دستگاه چگونه است؟

اما اصلا دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا چگونه به درمان بیماران مختلف کمک می‌کند؟

برای استفاده از این دستگاه تحت هیچ شرایطی شما بیهوش نمی‌شوید و تنها به صورت سرپایی در زمانی مشخص کویل‌های دستگاه به قسمت‌های مختلف مغز شما بنا به پیشنهاد دکتر احیائی در جلسات متناسب با نیاز شما متصل گردیده و در طول دوره درمان در حالت ریلکس قرار می‌گیرید تا پالس‌های الکتریکی محرک‌های لازم را به مغز شما ارسال نمایند.

پس از اتمام هر جلسه استفاده از دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا هیچگونه عوارض جانبی مختلفی از قبیل تهوع، سردرد، بی‌حالی، افسردگی یا تغییر منفی در وضعیت بیماری، چاقی یا لاغری و غیره در شما به وجود نخواهد آورد و همین امر سبب شده تا بسیاری افراد به جای مصرف دارو از این روش کمک بگیرند. البته تشخیص صلاح‌دید کاندید استفاده شدن کاملا به پزشک بستگی دارد.

همچنین بخوانید  بهترین منابع یادگیری دیجیتال مارکتینگ

به دلیل اتصال کویل احتمال قرمزی آن نواحی سر یا پوسته شدن کاملا طبیعی است که می‌توانید همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کلینیک ما به آدرس کلینیک ره احیا سر بزنید.

چه بیماری‌هایی به کمک این روش خاص درمان شده و ریشه‌کن می‌گردند؟

بیماری‌های مختلفی از قبیل افسردگی، اضطراب، توهم صوتی، اسکیزوفرنی، اختلالات دو قطبی، پارکینسون و اعتیاد به کمک این روش بهبود پیدا می‌کنند.

اگر فردی از عزیزان یا بستگان شما مبتلا به سکته شده و دچار فلج صورت گشته است به کمک این راه حل نوین به سرعت می‌توان تا حد زیادی او را به وضعیت ظاهری قبل تغییر داد.

وجود شش دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا با بالاترین کیفیت توانسته است به طور همزمان شش بیمار مختلف را در دوره درمان قرار دهد.

چرا این روش درمان توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کند؟

ترک اعتیاد یک پروسه بسیار طولانی از قبیل سم‌زدایی از بدن در طی یک یا چند دوره ۲۱ روزه، حضور در کلاس‌های گروهی و مراجعه به مشاور روان‌شناس را می‌طلبد که البته با کمک تمامی این روش‌ها احتمال بازگشت وجود دارد.

شما در حال مطالعه مقاله دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا هستید.

در مجموعه راه احیا به کمک دستگاه آر تی ام اس این مبتلایان به روشی نوین بدون خطر و علائم مختلف تحت درمان قرار می‌گیرند و به روشی خاص به مغز آن‌ها فرمان عدم مصرف مواد ارسال می‌گردد و به این ترتیب می‌توانند بدون روش‌های سخت و غیرمفید به سرعت از دامان اعتیاد نجات پیدا کنند. همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در وب‌سایت کلینیک راه احیا تماس بگیرید.

چند جلسه درمان نیاز دارم؟

این سوال؛ سوال بسیاری از مراجعین می‌باشد که برای درمان به کمک دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا به چند جلسه درمانی نیاز است؟

در پاسخ بایستی بگوییم که تعداد جلسات ثابتی برای هر بیماری وجود ندارد و بسته به شدت بیماری؛ سن و سایر عوامل تعداد جلسات هر بیمار با دیگری مختلف خواهد بود.

هزینه هر جلسه نیز ثابت نبوده و به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. برای اطلاع از حدود تقریبی قیمت و کسب اطلاعات بیشتر کافی است همین حالا به کارشناسان ما زنگ زده و در رابطه با سوالات موجود در ذهن خود از آن‌ها سوال نمایید.

در کلینیک راه احیا چه خدماتی در این زمینه انجام می‌شود؟

در کلینیک راه احیا درمان بیماری‌های مختلفی از قبیل افسردگی، تغییر و بهبود در وضعیت خلق و خو، اختلالات دو قطبی، اسکیزوفرنی، کتامین تراپی، ترک اعتیاد و انواع مواد اعتیاد آور انجام می‌گیرد.

همچنین بخوانید  ویزای بشردوستانه استرالیا، خوب یا بد؟

هم‌چنین یک بخش دیگر موجود در کلینیک ما مشاوره تخصصی در حوزه‌های مختلف است که کنار دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا از طرفداران و متقاضیان خاص خود برخوردار است.

برای دریافت نوبت شما عزیزان هم‌چنین می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

22369124-02126654961

لازم به ذکر است که آدرس کلینیک ما در منطقه سعادت آباد، بین میدان کاج و میدان شهرداری، خیابان سرو غربی، پلاک ۳۳ طبقه‌ی همکف قرار داشته و کلیه خدمات درمانی در کلینیک انجام می‌گیرند.

چرا بایستی کلینیک راه احیا را انتخاب نماییم؟

درست است که دستگاه آر تی ام اس می‌تواند بیماری‌های بسیار مختلف مغز و اعصاب را بهبود بخشد؛ اما این کار زمانی به درستی صورت می‌گیرد که دکتر مسئول در این زمینه بتواند تشخیص درستی از نحوه اتصالات کویل و نوع بیماری فرد بدهد.

شش دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا گرچه جزو بهترین نمونه‌های بازاری هستند، اما به دلیل دانش و تخصص بالای دکتر ابوالفضل احیائی است که بیماران و مراجعان مختلف به سرعت بهبود پیدا می‌کنند و الی خرید دستگاه و قرار دادن آن در مطب که کار چندان پیچیده‌ای نیست و نیازمند صرف اندکی هزینه است.

برای تشخیص دقیق و صحیح مشکلات خود و درمان توسط دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیا پیشنهاد می‌کنیم همین حالا فرم مشاوره رایگان دستگاه آر تی ام اس ما را پر نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *