تبلیغات

تبلیغات

قیمت تلویزیون پرفروش چند؟! + جدول قیمتی 2023

tv-table

 خرید تلویزیون یکی از ضروری ترین خریدهای منزل است که می تواند تا چندین سال بدون مشکل شما را سرگرم کند یا اینکه واقعاً حالتان را بگیرد. تلویزیون های مختلفی در بازار وجود دارند و همین موضوع باعث می شود انتخاب تلویزیون مناسب کمی چالش برانگیز باشد. بهتر است از یک فروشگاه معتبر تلویزیون خریداری کنید و قبل از ثبت سفارش کمی اطلاعت در مورد دنیای تلویزیون ها داشته باشید، که در اینجا آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

قیمت تلویزیون پرفروش چند؟! + جدول قیمتی 2023

بالا و پایین دلار در ترن هوایی بازار، خرید تلویزیون را آن‌قدر سخت کرده است که به سختی می‌توان تصمیم گیری کرد چه زمانی برای خرید مناسب است و از کجا باید تلویزیون اصلی خرید؟ در این مطلب قصد داریم نگاهی به قیمت تلویزیون های پرفروش بازار در وبسایت دهکده بیندازیم. محصولات معرفی شده از سال 2023 و 2022 هستند و همگی گارانتی معتبر با ضمانت اصالت دارند. فروشگاه دهکده یکی از وبسایت‌های فعال در زمینه فروش تلویزیون است که جدیدترین محصولات روز را با قیمت استثنایی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

خرید تلویزیون یکی از ضروری ترین خریدهای منزل است که می تواند تا چندین سال بدون مشکل شما را سرگرم کند یا اینکه واقعاً حالتان را بگیرد. تلویزیون های مختلفی در بازار وجود دارند و همین موضوع باعث می شود انتخاب تلویزیون مناسب کمی چالش برانگیز باشد. بهتر است از یک فروشگاه معتبر تلویزیون خریداری کنید و قبل از ثبت سفارش کمی اطلاعت در مورد دنیای تلویزیون ها داشته باشید، که در اینجا آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

در ادامه قصد داریم جدیدترین تلویزیون های 2023 را از برندهای ال جی، سامسونگ و سونی معرفی کنیم. به دلیل اینکه هنوز این محصولات وارد بازار ایران نشده‌اند نمی‌توان قیمت تلویزیون ۲۰۲۳ را مشخص کرد اما ما جدول قیمت تلویزیون 2022 را اینجا قرار می‌دهیم تا بتوانید با بررسی قیمت‌های مختلف انتخابی هوشمندانه داشته باشید و بابت محصولات اورجینال هزینه گزاف پرداخت نکنید.

تلویزیون ال جی؛ ورود به دنیای ناممکن‌ها

سال 2023 تلویزیون‌های ال جی ارتقاء چشمگیری به خود دیدند و این بحث بیشتر برای اولدها مطرح است. سامسونگ پارسال اولین سری QD-OLED خود را معرفی کرد که تهدیدی برای نمایشگرهای OLED معمولی ال جی بود و پیرو همین تیم تخصصی ال جی فکری برای رقیب جدید خود کردند. تلویزیون OLED MLA نمایشگر جدید این برند با روشنایی 2100 نیت است که سقف محدودیت روشنایی برای نمایشگرهای اولد را شکسته است و عددی تقریباً‌ غیر ممکن برای چند سال پیش را درنوردیده است.

همچنین بخوانید  بهترین افزونه‌های PHPstorm , VScode برای برنامه نویسان

مدل 55 اینچ

قیمت

تلویزیون ال جی UQ8000

23/900/000

تلویزیون ال جی NANO80

29/700/000

تلویزیون ال جی NANO84

27/700/000

تلویزیون ال جی NANO86

31/500/000

تلویزیون ال جی QNED80

33/500/000

تلویزیون ال جی C2

56/000/000



علاوه‌بر اولدها، ما شاهد ارتقاء پردازنده و سیستم عامل در تلویزیون‌های دیگر این برند هستیم که به کمک آن شاخص کیفیت و کارایی نمایشگرها افزایش چشمگیری پیدا کرده است. نمایشگرهای QNED به سمت درخشندگی بیشتر و رنگ‌های سرزنده‌تر می‌روند و پردازنده نسل 6 آلفا دقت و سرعت عمل بیشتری در پردازش داده‌های صوتی و تصویری دارد. سیستم عامل بروز شده WebOS با نسخه 23 عرضه می‌شود که ظاهری آشنا اما با کمی تغیر به خود می‌گیرد.

تلویزیون ال جی هر ساله با رو کردن سلاح مخفی اش چشم عاشقان را به خود خیره می کند. تلویزیون LG با قیمت معقول امکانات درخور و قابل توجهی ارائه می دهد و همین ارزش خریدشان را افزایش می دهد. کره ای ها برای جلب رضایت کاربران هر ساله نوآوری های جدیدی ارائه می کنند.

تلویزیون سامسونگ؛ شکستن قفل نوآوری

تلویزیون سامسونگ در سال 2023 رقیب اصلی ال جی به حساب می‌آید که بعد از چندین سال دوری از دنیای OLEDها به تازگی به این حوزه بازگشته است. پارسال تلویزیون سامسونگ S95B اولین نمایشگر QD-OLED این شرکت بود و در سال 2023 دو مدل QD-OLED تولید کرده است تا با اولدهای ال جی به رقابت مستقیم بپردازد. روشنایی این تلویزیون‌ها به 2000 نیت می‌رسد و رفرش ریت 144 هرتزی دارند، در حالی که بالاتری حد رفرش ریت در برندهای دیگر همان 120 هرتز است.

مدل 55 اینچ

قیمت

تلویزیون سامسونگ BU8000

23/500/000

تلویزیون سامسونگ BU8500

24/800/000

تلویزیون سامسونگ Q70B

33/000/000

تلویزیون سامسونگ Q80B

45/000/000

تلویزیون سامسونگ QN85B

51/000/000

تلویزیون سامسونگ QN90B

68/000/000

تلویزیون سامسونگ S95B

74/000/000



سامسونگ علاوه‌بر این فناوری، تلویزیون‌های Neo QLED بسیار حرفه‌ای دارد که روشنایی 4000 نیت دارند و جزو روشن‌ترین نمایشگرهای جهان هستند. سامسونگ در این چند سال اخیر با تولید تلویزیون‌های مختلف تنوع فناوری بیشتری ایجاد کرده است و در چندین فناوری منجمل کریستالی، کیولد، نئو کیولد و اولد قابل خریداری است، که همین باعث می‌شود برای انواع کاربری‌های حرفه‌ای، گیمینگ، معمولی و … انتخاب‌هایی وجود داشته باشد.

قیمت تلویزیون پرفروش

 

سامسونگ غول ادعاهای جاه طلبانه و ناخدای کشتی نوآوری در بازار تکنولوژی است. تلویزیون سامسونگ نقطه تلفیق تخیلات و واقعیت است، جایی که طرفداران با تماشای تصاویر به وجد می آیند. خرید تلویزیون سامسونگ همان چیزی را به شما می دهد که دوست داشتید ساعت ها بدون خستگی پایش بنشینید.

همچنین بخوانید  بررسی مهم ترین پروژه‌های متاورس سال

تلویزیون سونی؛ آسوده باش، لذت ببر

برخلاف دو برند کره‌ای، سونی ماجرای دیگری دارد. این برند خیلی میانه خوبی با کارهای پر ریسک ندارد و سعی می‌کند کیفیت محصولاتش را بهبود دهد. البته این به این معنی نیست که شاهد فناوری‌های جدید در تلویزیون سونی نیستیم، اتفاقاً سونی هرساله حرف‌های جدید برای گفتن دارد اما از راه‌هایی که قبلاً‌ امتحانشان را پس داده‌اند می‌گذرد. امسال تلویزیون اولد سونی با دو فناوری QD-OLED و OLED معمولی تولید شده است که هر کدام برای گروه خاصی تولید می‌شوند. یکی برای گروه خیلی لاکچری و دیگری برای گیمرهای حرفه‌ای اما کمی با محدودیت بودجه. تلویزیون های ال ای دی سونی هم مثل قبل باز هم در خط تولید دیده می‌شوند و با سطح عالی در عملکرد می‌توانند با رقبایی همچون کیولد، ‌نانوسل و کیوند رقابت کنند. امسال پردازنده سری X سونی پیشرفته‌تر شده و در دو نسخه XR و X1 عرضه شده است.

مدل 55 اینچ

قیمت

تلویزیون سونی X75K

26/500/000

تلویزیون سونی X80K

33/000/000

تلویزیون سونی X85K

39/000/000

تلویزیون سونی X90K

48/000/000

تلویزیون سونی X95K سایز 65

107/000/000

تلویزیون سونی A80K سایز 65

99/000/000



تلویزیون سونی در این چند سال اخیر تمرکز فزاینده ای بر کیفیت و اصالت داشته و به موجب آن آتش رقابت ها را شعله‌ور کرده است. ژاپنی ها با استعداد بینظیرشان در دیدن زیبایی ها، روح واقعی تصاویر را در تلویزیون هایشان می دمند. اگر دیدن تصاویر بی روح و جان رضایتتان را جلب نمی کند، سونی میتواند لبخند رضایت بر لبان تان بیاورد.

 

قیمت تلویزیون پرفروش

خرید تلویزیون از فروشگاه دهکده

برای خرید تلویزیون جدید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دهکده سر بزنید و جدیدترین محصولات از برندهای معتبر جهانی را در آن‌جا بررسی کنید. در اینجا ما سعی کردیم قیمت تلویزیون های موجود در بازار ایران را برای شما لیست کنیم. دقت داشته باشید به دلیل نوسانات دلار این قیمت‌ها حدودی هستند و دقیق نمی‌باشند، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق تلویزیون با کارشناسان فروش دهکده در تماس باشید و در خصوص اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون نیز راهنمایی بیشتر را دریافت کنید.

برای مشاهده لیست قیمت تلویزیون های پرفروش بازار از برندهای محبوب به وسایت دهکده https://dehkade.shop/) سر بزنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *