تبلیغات

تبلیغات

کاشت گریم ناخن، تحولی جدید در دنیای زیبایی

kashtnakhon

برای داشتن دستان زیبا، باید ناخن هایی آراسته داشت. بسیاری از خانم ها به همین دلیل به سراغ کاشت ناخن می روند. روش های گوناگونی برای کاشت ناخن ها وجود دارند و در آموزش کاشت ناخن تمامی این موارد گفته می شود. یکی از این راه ها گریم سه بعدی نامیده می شود. در کاشت گریم ناخن سه بعدی، طراحی روی ناخن ها برجسته یا خاص بوده و زیبایی بیشتری به همراه خواهد داشت.

ابزار و مواد لازم برای کاشت گریم ناخن سه بعدی

برای کاشتن ناخن ها به روش سه بعدی به سه دسته ابزار نیاز است. دسته اول ابزاری هستند که برای ریمو کردن ناخن های قبلی، مانیکور یا پدیکور کردن و مرتب کردن یا استایل دهی ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرند. ابزار های دسته دوم برای کاشت ناخن و مرتب کردن آن کاربرد دارند. در سومین دسته ابزار های طراحی قرار داشته و برای ایجاد طرح های سه بعدی روی ناخن استفاده می شوند.

برخی ابزار های دسته اول و دوم یکسان هستند. از این ابزار ها می توان به سوهان برقی با سری های گوناگون، سوهان دستی و کاتر اشاره کرد. روغن کوتیکول و ضد قارچ از دیگر لوازم مورد نیاز در دسته اول هستند. در مجموع هر وسیله ای که در مانیکور خشک مورد استفاده قرار می گیرد، باید در دسته اول حضور داشته باشد.

در دسته دوم ابزار معمول کاشت ناخن وجود دارند. از این لوازم می توان به پودر های کاشت، تیپ ناخن در اندازه دلخواه، چسب تیپ و دیگر لوازم مورد نیاز اشاره کرد. در سومین دسته ابزار های طراحی قرار دارند. این ابزار ها شامل چسب مخصوص، قلمو در اندازه مورد نیاز، لیکوئید ناخن و انواع ژل های طراحی ناخن هستند. هر وسیله با توجه به نوع طرحی که روی ناخن ها زده می شود، به این دسته بندی اضافه خواهد شد.

مراحل انجام کاشت گریم ناخن سه بعدی

برای کاشت گریم ناخن سه بعدی به 6 مرحله نیاز است. در هر مرحله بخشی از کار انجام می شود تا در آخر کاشت ناخن به درستی انجام شده و طراحی زیبایی روی ناخن های پیاده سازی شوند. هر مرحله نیاز به دقت و توجه دارد. به هیچ عنوان امکان ندارد که از یک مرحله صرف نظر شود. تمامی مراحل باید به ترتیب انجام شوند.

مرحله اول؛ پاک سازی کنید

در اولین مرحله، اگر از قبل روی ناخن ها کاشت انجام شده، باید ناخن های قبلی را ریمو کنید. در این قسمت باید مراقب باشید تا به ناخن های مشتری آسیبی وارد نکنید.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید ویدئو پروژکتور از بورس ویدئو پروژکتور در تهران

مرحله دوم؛ زیر سازی انجام دهید

در زیر سازی باید با کمک مانیکور خشک به وضعیت ناخن ها رسیدگی کنید. کوتیکول های ناخن را بچینید و با سر سوهان ناخن ها را مرتب و یک اندازه کنید. در آخر سطح روی ناخن ها را کمی بخراشید تا مواد بهتر روی ناخن های قرار بگیرند.

مزایای کاشت گریم 3 بعدی

مرحله سوم؛ تیپ گذاری کنید

برای همسان کردن طول ناخن ها از تیپ استفاده می شود. اگر قصد دارید از طراحی های شفاف استفاده کنید، در این مرحله باید تیپ های شفاف را انتخاب کنید. در هنگام تیپ گذاری باید ناخن های اصلی کوتاه باشند. با کمک سوهان های دستی یا برقی می توانید سر تیپ ها را به مدل های دلخواه شکل دهید.

مرحله چهارم؛ مواد گذاری کنید

این مرحله از کاشت گریم ناخن سه بعدی کمی متفاوت با دیگر مواد گذاری ها است. برای اینکه بتوانید در نهایت طراحی سه بعدی خود را کامل کنید، باید مواد گذاری را با توجه به طرح نهایی انجام دهید. برای این قسمت هیچ دستور العمل کلی و عمومی وجود ندارد.

مرحله پنجم؛ مجدد سوهان کشی کنید

بعد از مواد گذاری باید مجدد سوهان کشی انجام شود. در این مرحله اگر بخشی از مواد به پوست دور ناخن ها چسبیده اند، جدا می شوند. این قسمت به مرتب شدن مواد گذاری و یکدست شدن سطح ناخن ها کمک می کند؛ همین طور راه های هوازدگی را از بین می برد.

مرحله ششم؛ با تاپ شاین کار را نهایی کنید

در نهایت باید طراحی نهایی را روی ناخن ها را انجام داده و با زدن یک لایه نازک تاپ شاین روی ناخن ها، کار را نهایی کنید. بعد از تاپ شاین و با قرار دادن دست ها زیر اشعه UV کار کاشت گریم ناخن سه بعدی به پایان می رسد. بعد از آن می توانید با کمی روغن کوتیکول اطراف ناخن ها را ماساژ دهید.

انواع طراحی ها با کاشت گریم ناخن

مزایا و معایب کاشت گریم 3D

این روش مانند دیگر راه های کاشت ناخن، مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مزیت های آن می توان به این مورد اشاره کرد که بیشتر مدل های کاشت گریم ناخن سه بعدی نیازی به لاک ندارند؛‌ به همین دلیل تا زمان ترمیم، سطح روی ناخن بدون آسیب باقی می ماند. طراحی های متنوعی برای این روش کاشت وجود دارند و این مورد از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

زمان بر بودن کاشت به روش 3D از معایب این روش کاشت ناخن است. روش کاشت سه بعدی زمان بیشتری نسبت به کاشت ساده نیاز دارد. هزینه بیشتر نسبت به کاشت ساده از دیگر معایب این روش محسوب می شود. البته این امکان وجود دارد تا برای چند ناخن این کار را انجام دهید و بقیه ناخن ها کاشت ساده داشته باشند. در این صورت از هزینه کلی کاسته می شود.

همچنین بخوانید  6 نکته در طراحی و بازسازی ویلا که به کاهش هزینه ها کمک می کند

هزینه کاشت گریم ناخن سه بعدی

هزینه کاشت گریم ناخن سه بعدی با توجه به عوامل گوناگون تغییر می کند. نوع طراحی روی ناخن یا موادی که مورد استفاده قرار می گیرند، از عوامل تأثیر گذار روی هزینه نهایی کاشت هستند. با این حال می توانید بازه ای بین 400 تا 700 هزار تومان را برای هر بار کاشت ناخن 3D در نظر بگیرید. البته باز هم این هزینه در هر سالن و متناسب با شرایط تغییر می کند.

کاشت گریم ناخن

کلام پایانی

کاشت گریم ناخن سه بعدی از راه های طراحی مدرن ناخن محسوب می شود. زیبایی این مدل خانم ها را به سمت خود جذب می کند. در این نوع طراحی، خلاقیت حرف اول را می زند؛ ولی بعد از آن تخصص و مهارت ناخن کار درجه اهمیت بالایی دارد. خاص ترین طراحی ها نیز بدون پیاده سازی اصولی، جلوه ای ندارند. دوام پایین و امکان آسیب به ناخن از دیگر معایب کاشت ناخن توسط افراد غیر متخصص است.

برای یادگیری اصولی و حرفه ای کاشت و استایل دهی ناخن، باید در یک آکادمی معتبر و شناخته شده دوره ببینید. تنها در این صورت می توانید به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شده و سخت ترین طراحی ها مانند کاشت سه بعدی را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود انجام دهید. آکادمی لاکچری آموزش هایی تخصصی و حرفه ای را زیر نظر مدرسان کاربلد ارائه می دهد. در این آکادمی روند کامل کاشت و طراحی ناخن به هنر جویان آموزش داده می شود. در دوره های آموزشی تمامی تجهیزات مورد نیاز در کارگاه های آکادمی لاکچری فراهم هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *