تبلیغات

تبلیغات

بررسی ویژگی های گوشی Nubia Red Magic 8 Pro

Checking-the-features-of-the-Nubia-Red-Magic-8-Pro-phone

اگر از افرادی هستید که با استفاده از تلفن هوشمند خود به انجام بازی های سنگین می پردازید، توصیه می کنیم این مقاله را برای بررسی ویژگی های Nubia Red Magic 8 Pro مورد مطالعه قرار دهید.

یکی از شاخص ترین تولیدات شرکت Nubia دستگاه Red Magic 8 Pro است. تلفن هوشمندی که به تازگی در تاریخ 26 دسامبر 2022 عرضه شده است، و قیمتی بالغ بر 649 دلار آمریکا دارد. اگرچه این سری از گوشی ها به عنوان یک دسته خاص از تلفن های هوشمند محسوب می شوند، اما ارزش زیادی را به همراه دارند، به خصوص برای کسانی که به دنبال عملکرد شگفت انگیز و طول عمر بالا در باتری هستند.

اکنون بیایید نگاهی به 7 ویژگی برتر Red Magic 8 Pro بیاندازیم که چگونه توانسته آن را به یکی از بهترین تلفن های گیمینگ 2023 تبدیل کند. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

طراحی

گوشی نوبیا رنگ مشکل

شاید جالب ترین ویژگی Red Magic 8 Pro ظاهر متفاوت آن باشد. قالبی که با طراحی آینده نگر، فراتر از میراث فانتزی/سنتی خود پا گذاشته است. طراحی مستطیل شکل این گوشی با لبه های 90 درجه و طراحی مینیمال پشتی، که می تواند تمامی افراد را علاقه مند به استفاده از آن کند.

Red Magic 8 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع AMOLED، نرخ نوسازی 120 هرتزی، دارای حداکثر روشنایی 1300 نیت، رزولوشن 1116x2480px و نسبت تصویر 20:9 است که توانسته مقدار اندازه نمایشگر به بدنه را به چیزی حدود 89.1 درصد برساند.

شاید جالب باشد که بدانید افزایش نسبت اندازه نمایشگر به بدنه در این مقدار، به دلیل حذف دوربین سلفی به صورت بصری است که آن را به یک نمایشگر تمام صفحه و با لبه های بسیار باریک تبدیل کرده است. اگرچه این بدان معنا نیست که دوربین سلفی وجود ندارد، زیرا شرکت Nubia توانسته است با استفاده تکنولوژی Under-Display (مختص صفحه نمایش LED و OLED) آن را به زیر نمایشگر خود ببرد.

قاب پشتی آن از دو نوع رنگ مشکی مات و شفاف استفاده شده است که با نوشته ای چون Red Magic و همچنین Generation Gaiming Phone طراحی شده است. همچنین جنس بدنه Red Magic 8 Pro (نسخه مات) از پوشش کاملا فلزی و قاب آلمینیومی تشکیل شده است که ضربات وارده به آن را دفع ، و از آسیب رساندن به آن جلوگیری می کند.

Red Magic 8 Pro دارای سه عدد لنز دوربین با کیفیت های 50 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل اولتراواید و 2 مگاپیکسل ماکرو است که بر خلاف نسخه های تلفن های گیمینگ، از کیفیت مطلوبی برخوردار است، به گونه ای که در شرایط نور کافی تصاویر با کیفیتی را در لحظه ثبت می کند.

همچنین بخوانید  چگونه گوشی گوگل پیکسل خود را خاموش کنیم

تراشه Snapdragon 8 Gen 2

مشخصات سخت افزاری گوشی نوبیا

وجود پردازنده ای چون Snapdragon 8 Gen 2 نقطه عطفی در گوشی های Red Magic 8 Pro محسوب می شود. این همان چیزی است که هر گوشی گیمینگ به آن نیاز دارد. علاوه بر این، Red Magic تراشه ای را نیز با نام Red Core 2 در تلفن هوشمند خود قرار داده است تا بتواند بهترین نتیجه را از اجرای بازی ها بگیرد.

نکته: با توجه به سنجش های اعمال شده توسط کاربران؛ گوشی Red Magic 8 Pro امتیاز فوق العاده 1,288,866 را در تست انتوتو بنچمارک کسب کرده است.

تمام این قدرت را با توربو فن 20000 دور دقیقه و خنک کننده Red Magic’s ICE 11 در نظر بگیرید، اکنون می توانید به عملکرد باور نکردنی آن پی ببرید. سخت افزاری که نه داغ می کند و نه در اجرای بازی های سنگین دچار افت فریم می شود.

باتری 6000 میلی آمپری

Red Magic 8 Pro دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند یک روز کامل را در شرایط سخت دوام بیاورد. به گفته شرکت سازنده، شارژر 65 وات این گوشی می تواند طی 35 دقیقه شارژ گوشی را از صفر به صد برساند. (این ویژگی برای اولین بار است که در یک گوشی هوشمند گیمینگ مشاهده می شود)

نسخه Red Magic 7 Pro از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، که در مقایسه با S22 Ultra 5000AM عمر باتری کمتری داشت. با این حال، این ویژگی دیگر در Red Magic 8 Pro دیده نمی شود، و شرکت سازنده آن سعی کرده است با حداقل رساندن مصرف باتری آن را بهینه کند.

نرخ نمونه برداری 960 هرتز

اجرای بازی در تلفن هوشمند

علاوه بر نرخ به روزرسانی صفحه نمایش، ویژگی دیگری نیز با نام نرخ نمونه برداری لمسی (Touch Sampling Rate) وجود دارد که برای اجرای بازی های سنگینی چون Call of Duty Mobile، PUBG و یا Apex ضروری به نظر می رسد. این ویژگی در Red Magic 8 Pro به مقدار 960 هرتز افزایش پیدا کرده است که می تواند به راحتی ضربه های شما را حس کرده و به سرعت عکس العمل نشان دهد.

رم و حافظه داخلی سریع

نسخه شفاف Red Magic 8 Pro علاوه بر ارائه پردازنده قدرتمندی چون اسنپدراگون 8، به شما اجازه استفاده از 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 و 16 گیگابایت رم LPDDR5X را می دهد. اما اگر مایل به استفاده از نسخه مات آن باشید، لزوما باید از حافظه داخلی 256 و 12 گیگابایتی رم آن استفاده کنید.

دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، دوربین سلفی Red Magic 8 Pro در بخش زیرین نمایشگر قرار گرفته است که رزولوشنی بالغ بر 16 مگاپیکسل دارد. اگرچه وجود چنین ویژگی تاثیر چندان خوبی را در تصاویر نهایی کاربران نمی گذارد، اما باعث می شود تا در حین بازی و یا دیدن ویدیو از تمام صفحه بودن آن لذت ببرید.

همچنین بخوانید  آیا گوشی وان پلاس 12 جک هدفون دارد؟

با این حال، با توجه به ارائه توضیحات توسط شرکت سازنده، دوربین سلفی در شرایط نوری ایده آل، عکس های قابل قبول تا مناسبی را می گیرد و به کاربران خود اجازه می دهد تا در شرایط الزام از آن استفاده کنند.

جک هدفون

خروجی 3.5 میلیمتری هدفون

چندی پیش گوشی های پرچمدار، دیگر از قابلیت جک هدفون استفاده نمی کنند، اما تلفن های هوشمند گیمینگ همچون Red Magic 8 Pro به دلیل وجود محدودیت هایی در هدفون های بی سیم، به یک جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز هستند. اگرچه هدفون های بی سیم، قابلیت حمل بهتری را نسبت به نسخه سنتی خود دارند، اما به طور کلی زمانی که صبحت از کیفیت صدا و طول عمر زیاد به میان می آید، هدفون های سیمی حرف اول را می رنند.

سخت افزار عالی همراه با قیمت مناسب

به طور کلی Red Magic 8 Pro نسبت به نسخه قبلی خود ویژگی های مناسبی را ارائه می دهد و با توجه به قیمت 649 دلاری که دارد، ارزش خوبی را برای خریداری ارائه می دهد. این دستگاه علاوه بر ارائه سخت افزار های قدرتمند در اجرای بازی و عمر باتری بالا، دارای پوسته نرم افزاری سبکی است که می تواند به شما در اجرای هر چه بهتر ابزار ها کمک کند. از این رو، اگر به دنبال خرید یک گوشی گیمینگ هستید، Red Magic 8 Pro می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *