تبلیغات

تبلیغات

خرید گیفت کارت های مطمئن

giftcarddd

اینترنت در دنیای مدرن بستر بسیار مناسبی برای پیشرفت کسب و کارهای مختلف فراهم کرده است و افراد می توانند با خرید گیفت کارت و استفاده از این بستر به محصولات، برنامه ها و خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و در عین حال در زمان، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

گیفت کارت ها نوعی کارت هدیه هستند که دارای اعتباری غیرنقدی و غیر قابل انتقال می باشند و توسط شرکت ها و موسسه های مختلف برای کاربران عرضه می شوند. این کارت ها می توانند برای نتورکرها، گیمرها، دانشجویان و … یک هدیه بی نظیر باشند.

خرید ایمن Giftcard

بستر اینترنت در کنار تمامی مزیت هایی که دارد می تواند یک فضای مناسب برای کلاهبرداری و سواستفاده باشد به همین دلیل کاربران باید برای خرید گیفت کارت ها دقت بالایی داشته باشند و به موارد مختلفی توجه داشته باشند.  

در اصل سایت های فروشگاهی مختلفی در حوزه فروش گیفت کارت، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و … فعال هستند و در زمان خرید باید به موارد زیر توجه داشت.

  • سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده
  • نوع گیفت کارت و کاربردهای آن
  • قیمت گیفت کارت و نوع ارز موجود در آن
  • نکات و موارد امنیتی
  • تاریخ انقضای کارت
  • ناحیه و ریجن استفاده از کارت
  • کارمزدها و مالیات های گیفت کارت

محبوب ترین گیفت کارت ها

گیفت کارت

هرچند که تمامی شرکت ها و موسسه های معتبر در سراسر جهان گیفت کارت های مختلفی برای کاربران خود عرضه می کنند اما تعدادی از این گیفت کارت ها به دلیل داشتن کاربردها و قابلیت های مختلف می توانند محبوبیت بالایی داشته باشند.

گیمرها، نتورکرها و افراد مختلف می توانند با خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت، خرید گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی، خرید گیفت کارت اپل آیتونز از کمپانی اپل، خرید گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer، خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل، خرید گیفت کارت استیم از کمپانی VALVE و حتی گیفت کارت های شرکت هایی همچون آمازون، نتفلیکس، ای بی، فیسبوک و … هر محصول، داده، برنامه و خدماتی که نیاز دارند از شرکت مقصد دریافت کنند و در هر نقطه ای از دنیا به هر آنچه که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

خرید آنی و سریع گیفت کارت

امروزه سایت های فروشگاهی متعددی در زمینه فروش گیفت کارت ها فعالیت دارند و انتخاب یک سایت فروشگاهی مطمئن و معتبر می تواند چالش های متعددی برای کاربران داشته باشد.

همچنین بخوانید  خرید تور اسپانیا یک تجربه فراموش نشدنی

سایت فروشگاهی گیفت کارت (Giftcard.ir) با داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال می تواند بهترین سایت برای خرید یوسی پابجی موبایل، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید گیفت کارت گوگل پلی و… باشد.

سایت گیفت کارت دارای ویژگی هایی همچون داشتن  12 سال سابقه، درگاه بانکی معتبر، برخورداری از پشتیبانی آنلاین، تحویل آنی محصولات و همچنین داشتن SSL (لایه اتصال امن) و … است و افراد می توانند برای خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت استیم آرژانتین و سایر گیفت کارت ها اقدام کنند و در سریع ترین زمان ممکن از آنها استفاده کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *