تبلیغات

تبلیغات

نگاهی به گوشی اقتصادی پرفروش سامسونگ m13

goshi-m13-

گوشی m13 یکی از گوشی‌های ارزان قیمت و اقتصادی سامسونگ به حساب می‌آید. این مدل در تاریخ 27 می سال 2022 معرفی شد و در 01 جولای همان سال عرضه گردید. با توجه به قیمت این محصول در همان ابتدای عرضه توانست فروش بالایی را به جای بگذارد. این گوشی دارای حداقل امکانات برای انجام حداقل کارها می‌باشد. کیفیت تصویر خوب است، باتری قدرتمند می‌باشد و عملکرد دوربین بد نیست. البته در این محدوده قیمت بیشتر از این هم نمی‌شد انتظار داشت. با بررسی بیشتر و بهتر این محصول همراه ما باشید.

نگاهی به طراحی و ظاهر گوشی M13

گوشی m13 دارای طراحی شبیه به a13 می‌باشد. از ابعاد این محصول برابر با 165.4 در 76.9 در 8.4 میلی‌متر است و وزن آن تنها برابر با 192 گرم است. در ساختار بدنه این محصول در پنل جلویی از Glass، در پنل پشتی و در فریم‌ها از پلاستیک بهره برده‌اند. M13 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و درگاه آن در بالای گوشی در فریم‌ سمت چپ قرار دارد. در پنل پشتی می‌توانید ماژول دوربین 3 گانه را به همراه فلاش ال ای دی مشاهده کنید که با برآمدگی اندک نصب شده است. در فریم سمت راست شما می‌توانید دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور را مشاهده کنید. درگاه شارژ تایپ سی، اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری همگی در فریم پایینی قرار دارند. در فریم بالایی نیز تنها درگاه چندتا از سنسورها قرار دارد. ساختار گوشی m13 بسیار شکیل می‌باشد بسیار خوش دست است. فروشگاه همه چی آنلاین بهترین قیمت گوشی m13 را برای خرید شما ارائه می‌دهد.

بررسی نمایشگر گوشی M13

در صفحه نمایش این محصول از فناوری PLS LCD بهره برده شده است. استفاده از این فناوری در میان گوشی‌های اقتصادی مرسوم است و نمی‌توانیم ایرادی را به آن وارد کنیم. اندازه صفحه نمایش 6.6 اینچ است و به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند نیازهای شما را برآورده سازد. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1080 در 2408 پیکسل است. با توجه به نسبت صفحه نمایش به حاشیه 82.5 درصدی و تراکم پیکسلی 400ppi بدون تردید یکی از بهترین صفحه نمایش‌ها را در میان گوشی‌های اقتصادی تشکیل می‌دهد.

نگاهی به سخت افزار و نرم افزار گوشی m13

بررسی گوشی m13

به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل نصب شده روی این دستگاه اندروید 12 می‌باشد. رابط کاربری آن نیز برابر با One UI Core 4.1 است. سامسونگ از سری رابط کاربری Core برای گوشی‌های اقتصادی خود بیشتر بهره می‌برد. چرا که نسبت به نسخه اصلی دارای قابلیت‌های شخصی سازی محدودتری است. چیپست این محصول اگزینوس 850 (8 نانومتری) می‌باشد. این چیپست که اختصاصی توسط خود سامسونگ تولید شده است، اگر بخواهیم آن را در میان گوشی‌های اقتصادی بسنجیم، باید بگوییم که عملکرد خوبی دارد و نسبت به بسیاری دیگر از چیپست‌ها عملکرد بهتری را به نمایش می‌گذارد. CPU قرار گرفته روی این مدل دارای 8 هسته (4×2.0 GHz Cortex-A55 & 4×2.0 GHz Cortex-A55) می‌باشد و با توجه به هسته‌های قدرتمند و پر سرعت، هر دستوری که از سمت شما به آن داده شود در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در نهایت نیز وظیفه پردازش گرافیکی نیز بر دوش Mali-G52 است. این گوشی یک محصول اقتصادی است و نمی‌توانیم از آن انتظار عملکردی در حد گوشی‌های میان‌رده را داشته باشیم.

همچنین بخوانید  بررسی هواوی میت پاد پرو 5 جی (MatePad Pro)

بررسی دوربین‌های گوشی سامسونگ m13

در پنل پشتی گوشی m13 از یک ماژول 3 گانه دوربین بهره برده شده است. این ماژول 3 گانه دارای سه لنز عریض 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین پشتی دارای ویژگی‌هایی همچون فلاش ال ای دی، عکاسی پانوراما و پشتیبانی از HDR از جمله ویژگی‌های این دوربین می‌باشد. با دوربین‌های پنل پشتی می‌توانید با کیفیت 1080 و با 30FPS تصویربرداری کنید. دوربین سلفی نیز از لنز عریض 8 مگاپیکسلی بهره برده است و با توجه به پشتیبانی از HDR عکس‌های نسبتا خوبی را به ثبت می‌رساند. همچنین درست مانند دوربین پشتی امکان آن را دارد تا با کیفیت 1080p و در 30fps فیلم‌برداری کند. دوربین‌ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند. البته انتظار می‌رفت که دوربین سلفی عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

نگاهی به باتری گوشی Galaxy M13

بدون تردید یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این محصول مربوط به باتری حجیم آن می‌شود. برای گوشی m13 از یک باتری حجیم، با گنجایش 5000 میلی آمپر بهره برده‌اند. باتری استفاده شده از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد که این نوع باتری‌ها در مقابل لیتیوم یونی‌ها از حجم، سرعت شارژ و انعطاف بیشتری برخوردار هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های باتری این محصول به سرعت شارژ آن باز می‌گردد. گوشی m13 4G از شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود گوشی در مدتی کمی کوتاه‌تر شارژ شود. همچنین با توجه به چیپست اقتصادی که روی این محصول قرار دارد کار کمی از باتری می‌کشد و بدین منظور باتری برای 2 روز کاری می‌تواند برای شما کارایی داشته باشد.

سخن پایانی

گوشی m13 یکی از گوشی‌های اقتصادی اما پرفروش سامسونگ به حساب می‌آید. گوشی دارای دوربین با عملکردی مطلوب، باتری قدرتمند و حجیم‌ این مدل از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن به حساب می‌آید. برای افرادی که به باتری اهمیت فراوانی می‌دهند گوشی m13 می‌تواند گزینه خوبی جهت خرید باشد.

منبع: gsm

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *